Bekijk volle/desktop versie : op vackantie naar marakesh



14-03-2011, 22:46
wie heeft een adres of naam voor een goeie hotel alvast bedankt

15-03-2011, 09:39


Salaam Alaikum

Je kan ook via google kijken als je bekendste hotel in Marrakech typt,en dan klik je gelijk op de eerste: op 125 hotels in Marrakech en dan helemaal linksonder staat er Toon alle 154 stedentriphotels in Marrakech,dan krijg je de hotel te zien met wat ook heel erg belangrijk is de score+beoordelingen!Je kan ook op de andere hotels in marrakech klikken.Mijn advies is wel probeer het wel goed te regelen want meestal als je daar aan komt en dan pas gaat boeken dan is het wel eens vol.En dat is niet zo prettig vooral als je kinderen hebt dan ben je al moe van het reizen en het is daar heel warm.Verder heb je in Gueliz de moderne gedeelte van Marrakech ook heel veel hotels en het ligt op loop afstand van djemma el fna en verder taxi en openbaar vervoer is er heel dichtbij.Heel veel succes,en mocht je nog iets vragen dan hoor ik het graag van je inschallah!

Wahalaikum wa salaam

15-03-2011, 17:12

Citaat door samar99:
Salaam Alaikum

Je kan ook via google kijken als je bekendste hotel in Marrakech typt,en dan klik je gelijk op de eerste: op 125 hotels in Marrakech en dan helemaal linksonder staat er Toon alle 154 stedentriphotels in Marrakech,dan krijg je de hotel te zien met wat ook heel erg belangrijk is de score+beoordelingen!Je kan ook op de andere hotels in marrakech klikken.Mijn advies is wel probeer het wel goed te regelen want meestal als je daar aan komt en dan pas gaat boeken dan is het wel eens vol.En dat is niet zo prettig vooral als je kinderen hebt dan ben je al moe van het reizen en het is daar heel warm.Verder heb je in Gueliz de moderne gedeelte van Marrakech ook heel veel hotels en het ligt op loop afstand van djemma el fna en verder taxi en openbaar vervoer is er heel dichtbij.Heel veel succes,en mocht je nog iets vragen dan hoor ik het graag van je inschallah!

Wahalaikum wa salaam




dank je wel schat maar ik heb wel een beetje gegoogeld allen de meningen van mensen is zo verwarrend de ene vindt het hotel geweldig en de ander afschuwlijk en ik wil wel een fatsoenlijk hotel niet dat ik daar aan kom en het is goor

15-03-2011, 20:06
Ja inderdaad je hebt gelijk het ergste wat je kan overkomen zijn vieze kamers.Mijn ouders hebben daar een huisje daar brachten we meestal onze vakantie door,daarom durf ik je niet snel te zeggen waar het goed en betrouwbaar is.Heb in marrakech nooit een hotel genomen.Maar ik denk zelf ook hoe goedkoper hoe minder goed het hotel is.
Ik kan het wel navragen voor je aan mijn tante die daar woont,misschien kan ze wat informeren Als je wilt hoor.
Is het de eerste keer voor jou?


Ma3a salama

15-03-2011, 22:54



Citaat door samar99:
Ja inderdaad je hebt gelijk het ergste wat je kan overkomen zijn vieze kamers.Mijn ouders hebben daar een huisje daar brachten we meestal onze vakantie door,daarom durf ik je niet snel te zeggen waar het goed en betrouwbaar is.Heb in marrakech nooit een hotel genomen.Maar ik denk zelf ook hoe goedkoper hoe minder goed het hotel is.
Ik kan het wel navragen voor je aan mijn tante die daar woont,misschien kan ze wat informeren Als je wilt hoor.
Is het de eerste keer voor jou?


Ma3a salama





ja het is inderdaad de eerste keer voor mij dus wil ik het wel lekker hebben die week hahahah als je zou willen heeeeel graag dat je het vraagt aan je tante wel lief van je hoor

16-03-2011, 08:57
Salaam 3alaikum


Tuurlijk vraag ik het voor je inschallah,is geen enkel probleem!
Zodra ik meer weet dan meld ik je het gelijk,ga je rond de zomervakantie?

liefs

16-03-2011, 21:26
dank je wel lieferd ik ga een week in mei 4 mei inshaallah dikke kus

20-03-2011, 14:13
Salaam hbiba

Ik zal jou zo snel mogelijk een pm sturen met de nodige en bruikbare informatie,hoop zo gauw wat te horen!
ik vind het erg leuk dat je naar marrakech gaat,ik hoop dat je daar inschallah veel plezier zal beleven ,ik ga helaas dit jaar daar niet naar toe ,anders was je wel welkom in ons huis.

Groetjes& liefs samar

23-03-2011, 10:06
Salaam lieverd

Ik heb je een pm gestuurd,check het ff!



25-03-2011, 21:16

Citaat door samar99:
Salaam lieverd

Ik heb je een pm gestuurd,check het ff!







dankjewel schat je bent echt lief wollah