Bekijk volle/desktop versie : Jaloerse Nichten? Is dit herkenbaar??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

14-03-2011, 19:55
Salaam aleikoum allemaal,




Is dit herkenbaar? Ik ben niet zo heel lang getrouwd. Voordat ik trouwde had ik contact met me achternicht, we deden veel leuke dingen samen etc. Tot het moment dat ze hoorde dat ik getrouwd was, was ons contact ineens over. Maar dat was niet het enige. Ze wilde stoken tussen mij en mijn man in de zin met alles bemoeien rondom me toekomstige leventje. Ik ben er dus achtergekomen, dat zij stinkend jaloers op me is omdat ik getrouwd ben met de man van haar dromen. Zij wilde graag met 'm trouwen, maar el mekteb beslist anders...

Ze bleef me maar lastigvallen via de telefoon/sms/via de mail. Ik werd constant gek van haar. Ze bleef maar zeggen, wanneer zie ik je weer, ik mis ons contact van vroeger en wil weten wanneer ik kinderen ga nemen etc. Ik heb daar geen behoefte voor, omdat ik heel naar ben behandeld door haar en haar familie. Hele gemene manier en het ergste van alles is: ik had het niet verwacht van hun... in mijn gezicht doen ze poeslief, maar achter me rug beginnen de praatjes... en dit allemaal omdat zij mij niets gunnen... ik was altijd heel naief... ik ging naar haar toe, ik vertrouwde hen.. ik vertelde ze alles en kijk eens wat je ervoor terugkrijgt... jaloezie

Ik hoef haar niet te zien, maar we blijven elkaar zien... want het is familie.. hoe ga je ermee om? Ik heb geleerd, dat je niemand hebt behalve je ouders. Er is niemand die om je bekommert, echt niemand. De rest is allemaal 1 pot nat. Ik vind dit meisje echt scheinheilig... ze is mijn nicht.. we waren vriendinnen... tot het moment dat ik me geluk heb gevonden, deed ze afstandelijk en jaloers...

Vannacht had ik gedroomd over haar, dat we ruzie hadden gekregen etc. En dat ik haar heb verteld wat ze mij heeft aangedaan, maar het was maar een droom. Is dit herkenbaar? Jaloerse nichten in de familie? Ik wil haar en haar familie niet in me buurt hebben, maar ik weet dat het onmogelijk is. Ze hebben mij teveel gekwetst. Het is vorig jaar gebeurd, ik kan het maar niet loslaten, terwijl dit achter de rug is en dat ik een stap verder ben.... ik heb gewonnen, niet zij..... zij is maar jaloers en gemeen...

liefs

14-03-2011, 19:58


ik herken dit totaaaaal niet gelukkig maar.
Ik heb geen contacten met nichten, achternicht, neef achterneef, tante en whatever.
Ik heb genoeg aan mijn mama en zussen en mijn SF en mijn vriendinnen die ik 1000% kan vertrouwen.

14-03-2011, 19:59
Hoe ben je erachter gekomen dat ze stikjaloers op je is?

14-03-2011, 20:01
wat een heks je kan beter afstand van haar nemen...

14-03-2011, 20:04


awilie 3la ik heb gewonnen

je bent getrouwd so? allah y kemelek belghair en als zij jaloers is dan stikt ze erin e.. who cares

14-03-2011, 20:04
Heel herkenbaar, maar zoals iemand hier al zei je hebt alleen je ouders, je zussen en broers nodig oezedoen kan van mij iedereen de boom in..

14-03-2011, 20:04
ik weet wel dat wat nichten jaloers zijn, maar goed lekker boeiend. Ik heb het druk met andere dingen dan me daarmee bezig te houden

14-03-2011, 20:08

Citaat door verhaalmaakster:
Hoe ben je erachter gekomen dat ze stikjaloers op je is?


Ze heeft achter me rug geroddeld in het bijzijn van een andere nichtje van me. Terwijl ze in mijn gezicht heel poeslief doet. Ik merk ook sinds het moment dat ik verloofd ben, dat zij zich heel anders gedraagt. Het eerste wat ze zei toen ze hoorde dat ik verloofd ben zei ze: " ik geloof niet dat je gaat trouwen meid". Ze zei: ik geloof die praatjes van mensen niet, want ik ken jou, jij zei altijd, ik ga nog niet trouwen.

Trouwen heb je niet in de hand. Toen werd ze stil en zei ze: mooi, jij bent je ware tegenkomen.

14-03-2011, 20:09

Citaat door galtiamina:
.

Is benali dood?

14-03-2011, 20:16
Elk verhaal heeft 2 kanten

14-03-2011, 20:22
Je zal zoiezo met haar te maken hebben, want zij is familie.
Ik zou me niet laten kennen.
Wat ik ook wil adviseren? je moet jezelf beschermen. Sommige troela;s van tegenwoordig zijn tot alles in staat. Let goed op jezelf en op je spullen.
Heeft zoij foto's van jou?

14-03-2011, 21:45

Citaat door l7obl3mar:
Je zal zoiezo met haar te maken hebben, want zij is familie.
Ik zou me niet laten kennen.
Wat ik ook wil adviseren? je moet jezelf beschermen. Sommige troela;s van tegenwoordig zijn tot alles in staat. Let goed op jezelf en op je spullen.
Heeft zoij foto's van jou?



Salaam meid,

Je hebt gelijk, ik moet mezelf beschermen. Wat het moeilijke hiervan is: zij is zowel familie van mij als van me man. En jammer genoeg heeft zij foto's gemaakt op me bruiloft van ons. Ze zat me gewoon te stalken via de mail en belde me op. Ik bedoel, als je een jaar achter me rug aan het roddelen bent en aan het stoken bent over me leven, wat heb je dan nog bij mij te zoeken? Wat kan het haar aangaan, wanneer ik kinderen wil? Allemaal nieuwsgierigheid, maar geen goede nieuwsgierigheid..... jaloezie... en ik had het nooit van haar verwacht...

Maar tja, je dacht iemand te kennen, helaas: je leert ze alleen maar beter kennen en die kant had ik nooit gekend.

14-03-2011, 21:47



Citaat door pureglossy:
Heel herkenbaar, maar zoals iemand hier al zei je hebt alleen je ouders, je zussen en broers nodig oezedoen kan van mij iedereen de boom in..


Salaam meid,

Helemaal gelijk en dat heb ik geleerd. Er is niemand behalve je ouders, je broers en zussen. Iedereen is 1 pot nat.

14-03-2011, 21:49

Citaat door _saloua_:
Elk verhaal heeft 2 kanten


Meid, daar ben ik het helemaal met je eens. Elke verhaal heeft twee kanten. Hoe zou je voelen, als je nicht je beste vriendin eerst heel goed met je kon opschieten en dan op het moment dat je gaat trouwen.... is het contact over.

14-03-2011, 21:50
jaloers omdat je getrouwd bent niet herkenbaar.. hmdlh!

Blijf uit haar buurt en houd je niet bezig met haar.. straks komt dit nog tussen je man en jou in.. en heeft ze je mogelijk waar ze jou hebben wil...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9