Bekijk volle/desktop versie : wat doe je voor werk/studie?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

14-03-2011, 19:50
Ik vraag me af wat de dames van m.nl voor werk doen en/of welke studie die volgen, en voor hoeveel per week je dit doet.


Ik nog even huisvrouw

14-03-2011, 19:55


ik werk alleen in het weekend als administratief medewerker bij Tommy.
en in augustus ga ik 2 x in de week avonden dan naar school om PW3 af te ronden.
ik wil richting dokterassistente gaan of de hele andere kant of werken als maatschappelijk werker.
laat ik maar eerst beginnen met deze studie

14-03-2011, 19:58

Citaat door NoLoveNoCry:
ik werk alleen in het weekend als administratief medewerker bij Tommy.
en in augustus ga ik 2 x in de week avonden dan naar school om PW3 af te ronden.
ik wil richting dokterassistente gaan of de hele andere kant of werken als maatschappelijk werker.
laat ik maar eerst beginnen met deze studie



Wat is PW3?

14-03-2011, 19:59
Pedagogisch werk.

14-03-2011, 20:01


Bank en verzekeringen , laatste leerjaar

14-03-2011, 20:04

Citaat door NoLoveNoCry:
Pedagogisch werk.


ahh das leuk
als maatschapelijker werker te werken lijkt me echt leuk


Citaat door Madame_Louisa:
Bank en verzekeringen , laatste leerjaar



spannend... is genoeg werk in die branche he?

14-03-2011, 20:15

Citaat door Lamiss:



spannend... is genoeg werk in die branche he?




Jah, gelukkig wel!

14-03-2011, 20:20
Lerares basisonderwijs, fulltime! Inmiddels alweer ruim 5 jaar en alhamdoulilah nog steeds naar mn zin, ondanks de drukte. Geniet vooral van het feit dat ik kennis doorgeef aan kinderen waar ze de rest van hun profijt van zullen hebben insha Allah. En natuurlijk van alle schoolvakanties natuurlijk

14-03-2011, 20:22
corrector lokale uitgeverij. heerlijke baan.

14-03-2011, 21:10

Citaat door Israae:
Lerares basisonderwijs, fulltime! Inmiddels alweer ruim 5 jaar en alhamdoulilah nog steeds naar mn zin, ondanks de drukte. Geniet vooral van het feit dat ik kennis doorgeef aan kinderen waar ze de rest van hun profijt van zullen hebben insha Allah. En natuurlijk van alle schoolvakanties natuurlijk


oh heerlijk die schoolvakanties
om de 2 maanden heb je wel een weekje vrij, zo kom je lekker tot rust


Citaat door Jsminaaaaax:
corrector lokale uitgeverij. heerlijke baan.



wat moet je doen?

14-03-2011, 21:13

Citaat door Lamiss:
oh heerlijk die schoolvakanties
om de 2 maanden heb je wel een weekje vrij, zo kom je lekker tot rust




wat moet je doen?


ik verbeter en controleer geschreven teksten op spellingsfouten, taalfouten, etc.

14-03-2011, 21:22
onderwijsadviseur, fulltime

14-03-2011, 21:28


consultant arbeidsbemiddeling

14-03-2011, 21:28

Citaat door Jsminaaaaax:
ik verbeter en controleer geschreven teksten op spellingsfouten, taalfouten, etc.


dat niet saai? je leeste hele dag teksten, niks spannends aan... nou behalve misschien die verhalen dat je leest.
wat heb je gestudeerd?


Citaat door Somayra_:
onderwijsadviseur, fulltime



en aan wie geef je advies?

14-03-2011, 21:33

Citaat door Lamiss:
dat niet saai? je leeste hele dag teksten, niks spannends aan... nou behalve misschien die verhalen dat je leest.
wat heb je gestudeerd?


nee ik vind het heel leuk. ik doe het lekker thuis en corrigeren heb ik altijd leuk gevonden. de teksten maken het vaak ook leuker.

ik vind het ook leuk dat mijn werk veelzijdig kan zijn. ik werkte eerst een paar jaar bij een reclamebureau. heel anders dan bij een uitgeverij.

ik heb nederlandse taal en cultuur gestudeerd en een cursus nederlandse grammatica gevolgd voordat ik als corrector aan de slag ging.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7