Bekijk volle/desktop versie : Bodycombat



14-03-2011, 15:21
Bodycombat

--------------------------------------------------------------------------------

Beste dames



Stribbel je tegen die kilo's en wil je er eindelijk van af? Door voldoende te bewegen maar ook plezier te hebben? Dan bied ik je iets aan. Ik bied geen dieet aan, maar wel een work out.

Ik geef bodycombat- les, 1 les kost 6 euro. Het vind plaats in Rotterdam zuid. Bodycombat is een workout van Lesmills. Het is dé workout om plezier te hebben en om calorieen te verbranden. Ik doe het nu 4 jaar en ga in Juli de opleiding volgen. Één les duurt 1 uur, waaronder cardio oefeningen, kick box oefeningen, thai chi oefeningen, spieroefeningen en een cooling down aan het eind. Het maakt niet uit of je overgewicht hebt of niet, er zijn mogelijkheden om de work out minder intensief te maken. Balans, kracht en snelheid is hier belangrijk. Voor extra effect op de handen is het leuk om handbandage mee te nemen of bokshandschoenen, het is geen vereiste, maar het mag mocht je dit in je bezit hebben.


Morgen avond wil ik de 1e les geven. Tijdig afmelden als je niet wenst te komen. De les vervalt als er minder dan 5 aanmeldingen zijn. Voor interesse emailen naar: bodycombat2011@hotmail.com.



Body- combat lady

14-03-2011, 18:47


als ik kijk kan ze goed zelf reclame maken

14-03-2011, 19:04

Citaat door J_awayagher:
Just want to help.



ik maak grapje

15-03-2011, 12:07

Citaat door J_awayagher:
Up

Als je wil maak ik een website voor je met een foto impressie, lokt meer klanten, en je kan me ook later betalen ervoor als je wilt, geen probleem.


Nog een vraagje, is het alleen voor dames of alleen voor heren, hoe gaat dat?



Ik geef prive lessen thuis, alleen vrouwen. Binnekort op een sportschool. Maar nu helaas niet. Bedankt voor je aanbod maar dat is niet nodig.

15-03-2011, 13:24


noti. laat me weten wanneer je op een sportschool les zult geven.