Bekijk volle/desktop versie : Brands ziet El Hamdaoui graag in PSV-shirt



14-03-2011, 00:59
Brands ziet El Hamdaoui graag in PSV-shirt

HILVERSUM/EINDHOVEN - Marcel Brands werkte eerder succesvol samen met Mounir El Hamdaoui bij AZ. De technisch directeur van PSV zou de aanvaller van Ajax dan ook graag in de toekomst in het shirt van de Eindhovenaren spelen. ,,Ik ben een fan van hem."

Brands denkt echter niet dat een overstap van El Hamdaoui, die afgelopen week door Ajax-trainer Frank de Boer naar het tweede werd teruggezet, mogelijk is. ,,Financieel gezien is het voor ons op dit moment onhaalbaar", zei de Bosschenaar in Studio Voetbal.

Niettemin blijft Brands de Marokkaanse Rotterdammer op de voet volgen. ,,Ik heb hem naar AZ gehaald en daar heeft hij het fantastisch gedaan. Ik zie hem als voetballiefhebber graag spelen."

Een lastige jongen vindt Brands El Hamdaoui niet. ,,Ook met Louis van Gaal had hij het in het begin lastig, maar uiteindelijk was Mounir één van de spelers die zich sterk maakte toen Louis dreigde te vertrekken", zo vertelde de oud-speler van FC Den Bosch, Feyenoord en RKC.

PSV neemt deze zomer waarschijnlijk afscheid van huurling Marcus Berg (Hamburger SV) en Danny Koevermans. ,,We gaan er vanuit dat Berg terug naar Duitsland gaat, omdat hij voor veel geld gekocht is. Er is ook geen clausule in zijn contract opgenomen", aldus Brands.

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/573046/2011/03/14/Brands-ziet-El-Hamdaoui-graag-in-PSV-shirt.dhtml

14-03-2011, 02:36


psv en marokkanen gaat altijd goed

14-03-2011, 10:54
Ik hoop het..
Heb sowieso nooit begrepen waarom MEH naar ajax ging ..

14-03-2011, 13:42
Nou die Brands heeft helemaal gelijk.

14-03-2011, 15:03



Citaat door Mkawed:
Ik hoop het..
Heb sowieso nooit begrepen waarom MEH naar ajax ging ..


Ik denk toch vanwege Jol!

14-03-2011, 15:12
ik hoop het niet

14-03-2011, 18:22

Citaat door kelaadesmgouna:
Ik denk toch vanwege Jol!

Heeft hij nooit geweten dat ajax een jiddisch club is en ook trainers ontslagen kunnen worden..

14-03-2011, 18:26
2008/09 AZ Nederland Eredivisie 31 23
2009/10 AZ Nederland Eredivisie 27 20
2010/11 Ajax Nederland Eredivisie 20 13

Van mij mag ie komen, denk dat Brands en Rutten hem wel onder controle kunnen houden

14-03-2011, 18:30
Hahaha ik wist het!!!! ik zei het al tegen vrienden toen hij naar ajax ging dat het niks zou worden en dat psv hem daarna voor een goedkopere prijs kunnen halen.

Die brands weet wel wat hij doet.

beter gaat hij naar psv marokko. lekker met labyad en moghtar en die verdediger (ben zijn naam kwijt) en bakal

want ookal wil hij dan beetje gek gaan doen dan gaan ze hem wel cool houden.