Bekijk volle/desktop versie : Help onze broeders/zusters



13-03-2011, 21:03

Lieve broeders/zusters,

Ik verblijf op dit moment in Marokko (Tanger) ben sins 2maanden hier naartoe verhuist.
Ik werk hier op dit moment en was ook bezig om vrijwilligers werk te doen.
Na wat zoeken ben ik en tehuis tegen gekomen die opgericht is door Nederland.
Het was zo prachtig er leefte en gezin en moeder met 3dochters en mseken die moeder zorgde ook voor en oude vrouw die niet voor der zelf kan zorgen.
Het zag er netjes uit en ook heel schoon.
Ze hebben en doel voor ogen ze helpen vrouwen die alleenstaand zijn of weduwens om zelf voor de kinderen te zorgen door onder anderen pateserie curses te leren.
En ook om die mooie dingen te maken met naald en draaid gewoon heel simpel servettenhouders echt prachtig hun doel.
Niet alleen geld geven maar echt scholling geven aan deze vrouwen zo dat ze voor hun kinderen kunnen zorgen.

Nou en meisje en ik gaan daar InshaAllah helpen onder anderen door activiteiten te doen met de kinderen ze hebben ons gevraagt om en plan te laten zien voor de komende 3maanden.
En InshaAllah gaat het goed komen.

Ik heb alleen jullie hulp nodig niet met je geld echt niet.
Ze je JA dan zeg ik Sokran bezef mogen Allah je belonen hier en in het hiernamaals.

Hoe je ons kunt helpen en de kinderen blij kunt maken door spulletjes zolas.

Stiften
kleurpotloden
kwarsten
verf
lijm
klei
gekleurde papier
kralen/draad
schaartjes
gummen.
Je kunt het maar bedenken aub help ons om de mensen in Marokko te helpen ik zou zeggen mocht je ons willen helpen stuur me aub en pm

Sokran bezef



(Aub let niet op me spelfouten)

14-03-2011, 13:20



Citaat door casaOuiiatje:
up



Sokran

Up