Bekijk volle/desktop versie : Waar zou je voor kiezen...



Pagina's : [1] 2 3

13-03-2011, 11:15
Als je de kans kreeg een gebeurtenis in het verleden te veranderen of ongedaan te maken?

13-03-2011, 11:18


Spannend...

13-03-2011, 11:20
Maak daar maar gebeurtenissen van hehe.

13-03-2011, 11:21

Citaat door XxStrawberryxX:
Maak daar maar gebeurtenissen van hehe.


Vertel?

13-03-2011, 11:26



Citaat door Amabelle:
Vertel?


Waar ik op dit moment sterk mee zit, is dat ik misschien kon voorkomen dat er wat ergs met iemand gebeurd zou zijn. Als ik er meer voor diegene was, diegene meer zou bijstaan. Dan zou die persoon nog in mijn leven zitten. En zou ik me niet zo'n zorgen maken.

En oh ja, een keer had ik schijt en belde ik over de belminuten van mijn ma heen ennuh, dat was geen laag bedrag
Ze zei; Je gaat mijn tel nooit meer zien hehe.

What about you?

13-03-2011, 11:32

Citaat door XxStrawberryxX:
Waar ik op dit moment sterk mee zit, is dat ik misschien kon voorkomen dat er wat ergs met iemand gebeurd zou zijn. Als ik er meer voor diegene was, diegene meer zou bijstaan. Dan zou die persoon nog in mijn leven zitten. En zou ik me niet zo'n zorgen maken.

En oh ja, een keer had ik schijt en belde ik over de belminuten van mijn ma heen ennuh, dat was geen laag bedrag
Ze zei; Je gaat mijn tel nooit meer zien hehe.

What about you?



Heeft hij/zij ervoor gekozen het leven te verlaten omdat hij/zij het niet meer zag zitten?


Foei, van je moeder nog wel. Ik hoop dat je 't bedrag zelf betaald hebt.

Als ik iets mocht recht zetten dan had ik de afgelopen 3 jaar totaal anders gedaan.

13-03-2011, 11:34
Ongedaan te maken

13-03-2011, 11:35

Citaat door BERBERSE.:


Neem je tijd...



Citaat door Appeltjje__:
Ongedaan te maken


Vertel meisje.

13-03-2011, 11:36
Pff..
moeillijk..
Maar aangezien ik het toch niet kan veranderen..
zou ik er niet eens over nadenken..
gebeurd is gebeurd

13-03-2011, 11:37

Citaat door Amabelle:
Neem je tijd...




Vertel meisje.


Lang verhaal , het is uiteindelijk goed gekomen daarmee.
Hamdoelilah!

13-03-2011, 11:38

Citaat door Amabelle:
Heeft hij/zij ervoor gekozen het leven te verlaten omdat hij/zij het niet meer zag zitten?


Foei, van je moeder nog wel. Ik hoop dat je 't bedrag zelf betaald hebt.

Als ik iets mocht recht zetten dan had ik de afgelopen 3 jaar totaal anders gedaan.


Nee, tis geen suicide dude.. Maar die persoon had last van dingen en het werd erger toen ik hem verlaten had. En ik denk dat als ik er geweest was, om hem die warmte aan te bieden, dan zouden dingen nu niet zijn zoals ze waren.

Hehe ja! Ik bel altijd met haar tel. Dan herrinnert ze me aan dat bedrag
Nee, mijn ma is lief. Ze zei dat het niet hoefde maar dat het een les voor de volgende keer was. Pff haha.

Bedoel je qua werk/studie?

13-03-2011, 11:38

Citaat door xMarociia:
Pff..
moeillijk..
Maar aangezien ik het toch niet kan veranderen..
zou ik er niet eens over nadenken..
gebeurd is gebeurd



Nee veranderen kun je inderdaad niet...

13-03-2011, 11:39



Citaat door Appeltjje__:
Lang verhaal , het is uiteindelijk goed gekomen daarmee.
Hamdoelilah!



Hmdl, goed om te horen.

13-03-2011, 11:43

Citaat door XxStrawberryxX:
Nee, tis geen suicide dude.. Maar die persoon had last van dingen en het werd erger toen ik hem verlaten had. En ik denk dat als ik er geweest was, om hem die warmte aan te bieden, dan zouden dingen nu niet zijn zoals ze waren.

Hehe ja! Ik bel altijd met haar tel. Dan herrinnert ze me aan dat bedrag
Nee, mijn ma is lief. Ze zei dat het niet hoefde maar dat het een les voor de volgende keer was. Pff haha.

Bedoel je qua werk/studie?



Vervelend zeg, ik zou me er ook erg schuldig door voelen. Dat is inderdaad wel iets wat aan je blijft knagen.

Dat is lief, trek er lering uit! En neem geen abbo.

Studie gezondheid en de liefde. Ik heb 3 rotjaren achter de rug, het maakt me wel sterker maar ik heb ook een tijd gehad dat ik er kapot aan ging. Dat had ik graag anders gezien. Maar ja, el hamdulilah.

13-03-2011, 11:53

Citaat door Amabelle:
Vervelend zeg, ik zou me er ook erg schuldig door voelen. Dat is inderdaad wel iets wat aan je blijft knagen.

Dat is lief, trek er lering uit! En neem geen abbo.

Studie gezondheid en de liefde. Ik heb 3 rotjaren achter de rug, het maakt me wel sterker maar ik heb ook een tijd gehad dat ik er kapot aan ging. Dat had ik graag anders gezien. Maar ja, el hamdulilah.


Ja.. dat is het. Ik voel me schuldig. En ik mis die persoon enorm. En dan te bedenken dat ik hem ooit had.. Dat doet me pijn.

Ja zeker! Ik check altij via internet hoeveel belminuten ze heeft. Moet van haar
Nee, abbo's zijn zoo ingewikkeld joh. Mijn zusje heeft pas een Blackberry met abbo, en nu gaan er al dingen mis. Maar ze is ook jong, dus waarom ze dat ding heeft gekregen begrijp ik niet.

Ah, ik begrijp je wel hoor meid.. En dat is een goed teken. Om eerst af te zwakken en kapot te gaan, helemaal down. Om vervolgens ook dankzij de tijd, sterker te worden en er van te leren. Het heeft jou een sterker persoon gemaakt en je zal wel denken, verspilde jaren. Maar elke dag telt, echt waar

Pagina's : [1] 2 3