Bekijk volle/desktop versie : Luiers,welke gebruiken jullie ?



Pagina's : [1] 2 3

13-03-2011, 09:55
Zoals de titel al vermeld welke luiers gebruiken jullie? Welke zijn af te raden en welke juist wel? Misschien is deze site wat voor jullie, ik kijk daar regelmatig op
http://Www.Luiervergelijker.nl
Staan aanbiedingen op en ook ervaringen van gebruikers van verschillende soorten merken.


Shoukran!

13-03-2011, 19:29


huggies en pampers, nu gebruik ik liever huggies want bij pampers lekt ze steeds door

13-03-2011, 19:37
ik gebruik pampers active fit

13-03-2011, 19:54
pampers.. die van kruidvat merk blijkt ook goed te zijn

waarom vind ik nooit in de winkel maatje 2 huggies

mijn kindje lekt ook door met pampers vooral als ik m half op zn zijtje leg.:S

13-03-2011, 20:00


ik gebruik etos merk vind ik de beste tot nu toe

13-03-2011, 20:05
ik vind huggies vreselijk die lekken door vooral als ze op haar zij slaapt en pampers vind ik tot nu toe toch de beste nooit problemen mee gehad

13-03-2011, 20:07
bij mijn zoontje lekte het ook altijd door met huggies. Ik gebruikte voor hem vooral pampers of ah- eigen merk. Daar was ik erg tevreden mee.

13-03-2011, 20:17
wat grappig om te lezen dat bij sommige huggies door lekken en bij de andere pampers hahaa

ik heb tot 10 maanden altijd pampers gehad ik vond ze fijn omdat ze ook dun waren maar soubhana'Allah ze lekt altijd door als ze pampers aan heeft, is ze best wel dik bij haar heupjes masha'Allah, en pampers zitten dan strak ook als ik grote maatjes haal en bij huggies heb ik dat probleem helemaal niet, ze zitten goed en ze lekt nooit door, wat ik alleen een klein nadeel vind van huggies dat ze in de ochtend erg stinken.
huggies zijn ook lekker goedkoop ik haal ze altijd in de aabieding en dan 2 pakken voor 8 euro!

13-03-2011, 20:19

Citaat door vrouwtjevanap:
pampers.. die van kruidvat merk blijkt ook goed te zijn

waarom vind ik nooit in de winkel maatje 2 huggies

mijn kindje lekt ook door met pampers vooral als ik m half op zn zijtje leg.:S



Mijn dochtertje is ook geboren op 14 januari
alleen wel 1 jaartje eerder

14-03-2011, 13:25
Zo te zien gebruiken veel vrouwen de huggies of pampers. Ik vind ze relatief best duur. De kruidvat luiers en die van de Lidl schijnen erg goed te zijn. En ook niet duur. Gebruikt niemand van de dames deze merken?

14-03-2011, 13:37

Citaat door sousou85:
Zo te zien gebruiken veel vrouwen de huggies of pampers. Ik vind ze relatief best duur. De kruidvat luiers en die van de Lidl schijnen erg goed te zijn. En ook niet duur. Gebruikt niemand van de dames deze merken?



ik gebruik sinds een paar daagjes de pampers van de lidl, ben er content van, lekt niet door en zitten goed. heb 7,99€ betaald voor 44 pampers (maat 5 geloof ik)

14-03-2011, 14:00
In het begin ben ik begonnen met kruidvat luiers. Hier lekte mijn mannetje in door en ben meteen over gegaan op pampers. Na een aantal maanden weer de kruidvat luiers geprobeerd en dat gaat helemaal goed..

Ik vind de prijzen van pampers belachelijk hoog, ook aangezien er bij een grotere maat steeds minder in zitten maar de prijs hetzelfde blijft.

14-03-2011, 14:16


huggies is ook vaak in de reclame en dan heb ik 60 luiers voor 8 euro (2 pakken van maatje 5) ik sla dan altijd gelijk veel in en dan ben je echt goedkoop uit

14-03-2011, 14:36

Citaat door aischa89:
huggies is ook vaak in de reclame en dan heb ik 60 luiers voor 8 euro (2 pakken van maatje 5) ik sla dan altijd gelijk veel in en dan ben je echt goedkoop uit


Dat is inderdaad een stuk goedkoper. Ik koop een pak met 80 luiers voor 13.99. Maat 4.

14-03-2011, 15:00
bij mijn zoon gebruikte ik pampers of lidl(indicator is erg handig) maar hij is nu 7, geen idee hoe die nu zijn

bij de meiden pampers of kruidvat, werkt prima!
kruidvat heeft vaak aanbiedingen

huggies nooit gebruikt en etos vind ik te hard

Pagina's : [1] 2 3