Bekijk volle/desktop versie : Dames hoe ziet jullie zaterdagavond eruit?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

12-03-2011, 20:34
Vandaag heb ik een echte luierdag...letterlijk niks gedaan (behalve de vaatwasser ingeruimd). Heb ook totaal geen zin om iets te doen. Heerlijk.....grote schoonmaak komt morgenochtend wel. Nu lekker op de bank aan het snacken.

Jullie?

12-03-2011, 20:36



Citaat door RedCarpetLook:
Vandaag heb ik een echte luierdag...letterlijk niks gedaan (behalve de vaatwasser ingeruimd). Heb ook totaal geen zin om iets te doen. Heerlijk.....grote schoonmaak komt morgenochtend wel. Nu lekker op de bank aan het snacken.

Jullie?



nergens zin in vandaag,ook lui geweest
even net een boswandeling gemaakt
en nu op m.nl

12-03-2011, 20:36
ben vandaag uizonderlijk thuis gebleven omdat ik ziek ben. ik ga zometeen afmelden en tv kijken. saaie zaterdag voor mij

12-03-2011, 20:37
lig op de bank. Voel me net een Zeeleeuw.
kan niet draaien niks

12-03-2011, 20:38



Citaat door forgirlsonly:
nergens zin in vandaag,ook lui geweest
even net een boswandeling gemaakt
en nu op m.nl


Ohw dus je bent wel een beetje actieg geweest. Heerlijk af en toe om gewoon echt lui te zijn.


Citaat door hayam:
ben vandaag uizonderlijk thuis gebleven omdat ik ziek ben. ik ga zometeen afmelden en tv kijken. saaie zaterdag voor mij


Hoezo saai? lekke rustig, kan ook genieten zijn. Ben gisteravond al weg geweest, dus vandaag een dagje thuis is niet erg.

12-03-2011, 20:39
Heeeeeeerlijk!

vandaag wel de grote schoonmaak gehad, had geen zin om te koken
me man heeft boodschappen gedaan en een hapje van de turk meegenomen

Nu zijn we samen in een huispak op de bank gecrashed! FF niksssss

12-03-2011, 20:40
actief wil ik ook weer niet vanuit gaan, meer van het zonnetje genoten

12-03-2011, 20:40

Citaat door kinderoppas:
lig op de bank. Voel me net een Zeeleeuw.
kan niet draaien niks


Kan ik begrijpen zeg.




Citaat door Moccasin:
Ik voel me niet lekker, en ben verkouden.

Dus ik ga zo meteen naar DH kijken en mijn hamburger naar binnen werken that's it.


Aaah beterschap!

Een hamburger..yummie

12-03-2011, 20:41

Citaat door hayam:
ben vandaag uizonderlijk thuis gebleven omdat ik ziek ben. ik ga zometeen afmelden en tv kijken. saaie zaterdag voor mij


Citaat door Moccasin:
Ik voel me niet lekker, en ben verkouden.

Dus ik ga zo meteen naar DH kijken en mijn hamburger naar binnen werken that's it.



Allah ichafikoum

12-03-2011, 20:41

Citaat door RedCarpetLook:
Ohw dus je bent wel een beetje actieg geweest. Heerlijk af en toe om gewoon echt lui te zijn.



Hoezo saai? lekke rustig, kan ook genieten zijn. Ben gisteravond al weg geweest, dus vandaag een dagje thuis is niet erg.

ik ben alleen thuis en ik ben elke zaterdag bij mijn moeder of zussen, dus dan is dit een saaie zaterdag voor mij.

12-03-2011, 20:42

Citaat door forgirlsonly:
actief wil ik ook weer niet vanuit gaan, meer van het zonnetje genoten



Be3da actiever dan ik.

12-03-2011, 20:42

Citaat door MOON_2011:
Allah ichafikoum

amien

12-03-2011, 20:43



Citaat door hayam:
ik ben alleen thuis en ik ben elke zaterdag bij mijn moeder of zussen, dus dan is dit een saaie zaterdag voor mij.



Ohw ja dat kan ik begrijpen. Waarom ben je thuis dan? Geen zin om te gaan?

12-03-2011, 20:45
Ik ben mijn zus en schoonbroer, begin van de avond tegen zessen naar de kinderboerderij met mijn neefje.. toen lekker turks gegeten en zometeen gaan we een horrorfilm kijken..


12-03-2011, 20:45
Thuis met voetjes omhoog The sing off kijken met een bakje afhaal sushi op schoot. Straks nog een bakkie koffie.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7