Bekijk volle/desktop versie : dames stel voor



Pagina's : [1] 2

12-03-2011, 17:06
je bent gellukig getrouwd maar je wordt lastig gevallen door je ex vertel je het aan je man?

en je hebt nog steeds gevoelens voor hem.

12-03-2011, 17:07


tuurlijk.. geen dingen achterhouden hij kan je meteen helpen ook van hem af te komen

12-03-2011, 17:08

Citaat door syesorya:
tuurlijk.. geen dingen achterhouden hij kan je meteen helpen ook van hem af te komen



maar dan krijgt hij het gevoel dat je iets met hem doet ofzo

12-03-2011, 17:10

Citaat door azino_inoe:
je bent gellukig getrouwd maar je wordt lastig gevallen door je ex vertel je het aan je man?

en je hebt nog steeds gevoelens voor hem.





Waarom trouwen als je nog gevoelens hebt voor een ander.
Dat zou de domste zet ooit zijn.

12-03-2011, 17:12



Citaat door azino_inoe:
maar dan krijgt hij het gevoel dat je iets met hem doet ofzo


beter nu dan later.. als je nu verteld weet hij dat je eerlijk bent en je open bent tegenover hem.. straks komt ie op een of andere manier achter dat jouw ex jou nog lastigvalt.. straks gaat jou man dan wel dneken dat je nog vaak contact met hem opzoekt enzo.. dan zou hij je niet meer vertrouwen en dingen over jou dingen terwijl dat helemaal neit waar is

12-03-2011, 17:13

Citaat door Sunkissed:
Waarom trouwen als je nog gevoelens hebt voor een ander.
Dat zou de domste zet ooit zijn.


ze heeft vast wel een reden waarom ze niet meer bij haar ex is

12-03-2011, 17:14

Citaat door syesorya:
ze heeft vast wel een reden waarom ze niet meer bij haar ex is




Ja oke dat sowieso. Maar je gaat toch niet met iemand trouwen terwijl je nog niet helemaal over je ex bent?

12-03-2011, 17:14

Citaat door Sunkissed:
Waarom trouwen als je nog gevoelens hebt voor een ander.
Dat zou de domste zet ooit zijn.


ewa sommige marokkanen he ze trouwen terwijl nog gevoelens hebben voor hun ex

12-03-2011, 17:15

Citaat door syesorya:
beter nu dan later.. als je nu verteld weet hij dat je eerlijk bent en je open bent tegenover hem.. straks komt ie op een of andere manier achter dat jouw ex jou nog lastigvalt.. straks gaat jou man dan wel dneken dat je nog vaak contact met hem opzoekt enzo.. dan zou hij je niet meer vertrouwen en dingen over jou dingen terwijl dat helemaal neit waar is



sommige durven niet te zeggen ik heb liever iemand die me alles vertelt dan liegt

12-03-2011, 17:16

Citaat door azino_inoe:
ewa sommige marokkanen he ze trouwen terwijl nog gevoelens hebben voor hun ex




Echt dom. Dan hoor je niet te trouwen vind ik. Je kan een huwelijk niet als troostprijs zien voor een mislukte relatie fzo.

12-03-2011, 17:17

Citaat door azino_inoe:
je bent gellukig getrouwd maar je wordt lastig gevallen door je ex vertel je het aan je man?

en je hebt nog steeds gevoelens voor hem.




Ten eerste als je geen gevoelens hebt voor je man die je hoort te hebben,Waarom trouw je? trouw dan lekker niet en ga terug naar je ex.

Ten tweede hoe word je lastig gevallen? dan zal je er zelf om vragen als je nog gevoelens voor hem hebt.

Zou het niet zo zijn je wilt niks te maken met hem hebben en toch lastig gevallen wordt, Zou ik het zeggen ja

12-03-2011, 17:18
Wat een scenario.

12-03-2011, 17:18


Dat gieboert mij noeit ik bien gielukig miet mijn man achmied wie leven nog lang en gielukkig met agt kienderien salma anas layla abdel mahmoed said hamidoesh tamiemoent poent dat wash mijn vamielie ik hoop jullie genoeten hebben ik ga die steker van de coemputer eriet halen want iek weet niet hoe je die coeputer uot doen

viel plazier

Groet Khadija

12-03-2011, 17:19
Mensen trouwen tegenwoordig om een nieuwe start in het leven te maken. Alsof dan het verleden verdwijnt ofso. Pff waar gaat dit heen man.

12-03-2011, 17:19

Citaat door Sunkissed:
Echt dom. Dan hoor je niet te trouwen vind ik. Je kan een huwelijk niet als troostprijs zien voor een mislukte relatie fzo.



klopt zij moeten eerst van hun probleem af dan trouwen

Pagina's : [1] 2