Bekijk volle/desktop versie : Overvaller verjaagd met heet frituurvet



Pagina's : [1] 2 3 4

12-03-2011, 11:59
Overvaller verjaagd met heet frituurvet

HEERLEN - Een medewerkster van een snackbar in Heerlen heeft een overvaller verjaagd. De gemaskerde man bedreigde twee medewerksters van de snackbar met een mes en eiste geld, maar een van de vrouwen wist heet frituurvet over de verdachte heen te gooien.
De overvaller maakte zich hierna uit de voeten. De kans is volgens een woordvoerster van de politie groot dat de dader gewond is geraakt aan zijn gezicht of andere lichaamsdelen. Navraag bij ziekenhuizen leverde vooralsnog niets op, zei de woordvoerster zaterdag.

Onduidelijk is of bij de overval op de snackbar aan de Sittarderweg geld is buit gemaakt. (ANP)

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/572856/2011/03/12/Overvaller-verjaagd-met-heet-frituurvet.dhtml

12-03-2011, 12:00


was het een zuid afrikaanse turk?

12-03-2011, 12:00
Vette actie!

12-03-2011, 12:03

Citaat door achja100:
Linkse mensen willen nu dat het meisje wordt vervolgd wegens mishandeling en disproportioneel geweld.
je lult bullshit! ik ben links en vind dit een vette actie!

12-03-2011, 12:07



Citaat door Bokitoo_:
was het een zuid afrikaanse turk?

hij zal nu wel licht getint zijn
en enigzins krokant

12-03-2011, 12:08

12-03-2011, 12:09

Citaat door Hoessein28:

je hebt een mooie naam! ik heet ook Hoessein de mooiste naam in de wereld

12-03-2011, 12:10

Citaat door Bokitoo_:
je hebt een mooie naam! ik heet ook Hoessein de mooiste naam in de wereld




Absoluut, Boki!

12-03-2011, 12:31
Ik vind het nogal bizar dat verminking hier wordt aangemoedigd.. wtf.. tokkie snackbar of wat

12-03-2011, 12:36

Citaat door achja100:
Ik wil verminking van overvallers wel aanmoedigen ja ! Leve de sharia !!!

Ik hoop voor de mevrouw dat het een impuls actie was, iemand met frituurvet verminken vind ik namelijk geen zelfverdediging.. ondanks de effectiviteit

12-03-2011, 12:39

Citaat door Peej:
Vette actie!



12-03-2011, 12:40

Citaat door Soulaf__20:
het is een risico ja, maar kom op zeg. moord is moord als je dat op je geweten wil hebben dan moet je dat zelf weten, maar ik ben liever een overvaller dan een moordenaar!

ja, zieke geesten hier. met hete olie konden ze de overvaller gemakkelijk vermoorden, en als die leeft ziet tie er uit als een monster voor de rest van zijn leven door die ernstige brandwonden. zeker tokkie snackbar

@ ananda, ja ik kom op voor die overvallen, ziek wijf dat je bent. ga jij maar de racist en islamofoob uithangen daar heb je het al druk genoeg mee, smerig tyfus snolletje.

als het mijn snackbar was dan had ik behalve frituurvet over zijn smoel gegooit ook nog eens zijn piemol afgesneden!

12-03-2011, 12:42



Citaat door Soulaf__20:
het is een risico ja, maar kom op zeg. moord is moord als je dat op je geweten wil hebben dan moet je dat zelf weten, maar ik ben liever een overvaller dan een moordenaar!

ja, zieke geesten hier. met hete olie konden ze de overvaller gemakkelijk vermoorden, en als die leeft ziet tie er uit als een monster voor de rest van zijn leven door die ernstige brandwonden. zeker tokkie snackbar

@ ananda, ja ik kom op voor die overvallen, ziek wijf dat je bent. ga jij maar de racist en islamofoob uithangen daar heb je het al druk genoeg mee, smerig tyfus snolletje.


Ik ben benieuwd wat de sancties zullen zijn voor de snackbarhouder. Olie gieten en een overval plegen is namelijk niet bepaald een handeling van hetzelfde kaliber..

nogmaals.. wtf

12-03-2011, 12:46

Citaat door Ananda:
ik vind het wel een goede actie
of het nou geheel bewust of een ondoordachte actie is
de verantwoordelijkheid ligt bij de dader
ga jij eerst nadenken of het wel gepast is om een dader iets aan te doen
of handel je vanuit je eerste ingeving waarvan het doel is de dader weg te jagen?
ik weet het wel hoor
risico van het vak


Mijn verontrusting is, wanneer er in dit land oog om oog gehandeld wordt, waar de grens dan komt. Moet een slachtoffer zich verlagen naar het gedrag van een crimineel? Dit heeft echt te maken met de verharding van de maatschappij, wat ook af te lezen valt in de reacties hierzo

12-03-2011, 12:47

Citaat door Soulaf__20:
engerd. het is maar een overvaller, misschien had tie honger (haha)
een mens kan fouten maken, gestraft for life door verminking is onacceptabel!

ik heb geen medelijden met criminelen! onschuldige mensen overvallen of bezit van mensen jatten vind ik gewoon niet kunnen!

Pagina's : [1] 2 3 4