Bekijk volle/desktop versie : ''Mario Balotelli'' zelfbenoemde 2de beste speler ter wereld allergisch voor gras



12-03-2011, 10:48
Krabbende Balotelli blijkt allergisch voor gras te zijn
Uitgegeven: 11 maart 2011 09:49
Laatst gewijzigd: 11 maart 2011 10:55

AMSTERDAM - Mario Balotelli kampt met een voor een voetballer lastige allergie. De aanvaller van Manchester City kan namelijk niet tegen bepaalde soorten gras.
© ANPTijdens de wedstrijd in de Europa League tegen Dinamo Kiev (2-0 verlies) van donderdagavond had Balotelli last van opgezwollen klieren en jeuk in zijn gezicht.


Opgezwollen

Na een uur verloste coach Roberto Mancini de spits uit zijn lijden en bracht Carlos Tevez als vervanger. ''Mario had last van een allergie. Ik zag dat zijn hele gezicht was opgezwollen en ik wist niet waarom”, aldus de manager van Manchester City.

''Hij wilde nog doorspelen, maar dat vond ik niet verantwoord. Het zag er bovendien niet uit."

Andrej Sjevtsjenko en Oleg Goesev zorgden er voor dat City volgende week aan de bak moet in het eigen stadion. ''We speelden een goede wedstrijd, maar het verschil was de goals die we tegen kregen. Normaal gesproken gaan zulke ballen er niet in.''

© NUsport

http://www.nusport.nl/opmerkelijk/2465701/krabbende-balotelli-blijkt-allergisch-gras.html


12-03-2011, 13:53


slechte kwaliteit gras

12-03-2011, 14:59
Jammer voor deze jongen

12-03-2011, 15:27

Citaat door ChilleGozer:
Brandnetels


laat me opeens denken aan zn veld in Marokko.