Bekijk volle/desktop versie : Gevoel



11-03-2011, 23:30
[Ooit zo'n gevoel? Ik wel, nu.

En een geweldig liedje. ]


http://www.youtube.com/watch?v=BaOB3Xr8jYY

11-03-2011, 23:32


Jij bent echt een muziekliefhebber denk ik.

11-03-2011, 23:33
http://www.youtube.com/watch?v=lqJDuZIcQ34

Elke keer als ik nu een Audi zie denk ik: Sa3oudi's in a3oudi's.

11-03-2011, 23:34

Citaat door berbertje_18:
Jij bent echt een muziekliefhebber denk ik.


Absoluut.
Vooral muziek die niemand nog kent, heerlijk.


Citaat door RELNICHT:
http://www.youtube.com/watch?v=lqJDuZIcQ34

Elke keer als ik nu een Audi zie denk ik: Sa3oudi's in a3oudi's.




Nee, hou op met me.

Maar dit was een serieuze topic. ...Ooit zo'n gevoel?

11-03-2011, 23:37



Citaat door __Nora__:


Nee, hou op met me.

Maar dit was een serieuze topic. ...Ooit zo'n gevoel?


Nee, hou niet zo van muziek. Beschrijf dat gevoel eens, misschien dat ik het wel ervaar met iets anders in het leven

11-03-2011, 23:41

Citaat door RELNICHT:
Nee, hou niet zo van muziek. Beschrijf dat gevoel eens, misschien dat ik het wel ervaar met iets anders in het leven


"Neem me mee naar huis"-gevoel. En dan huis alszijnde een veilige, rustige haven.

11-03-2011, 23:50

Citaat door Folklore:
Feelings

Als ik zo vrij mag zijn, effe deze scene uit LOST. Kan er nog altijd goed een potje om janken:



http://www.youtube.com/watch?v=sCmLg3omWVE&feature=related


...Lost blijft briljant.

Deze scene is inderdaad prachtig! Liefde kan ook zo mooi zijn.

11-03-2011, 23:51

Citaat door __Nora__:
"Neem me mee naar huis"-gevoel. En dan huis alszijnde een veilige, rustige haven.


En dat gevoel, wordt dat je gegeven door bvb je ouders of je geliefde? Want als ik bij mijn ouders het gevoel krijg van ''neem me mee naar huis'' dan betekend dat vaak dat ik me ongemakkelijk voel bij het bezoek wat we dan brengen en ik naar huis wil om me meer op mijn gemak te voelen. Bij een geliefde.. ja.. je weet wel.

Ik weet niet. Ik hou gewoon van een goed, meeslepend, niet te diep boek en heel erg veel snoep. En van net gepoetste tanden en een naar spiritus stinkend huis. Hoop dat dat ook telt

11-03-2011, 23:57

Citaat door RELNICHT:
En dat gevoel, wordt dat je gegeven door bvb je ouders of je geliefde? Want als ik bij mijn ouders het gevoel krijg van ''neem me mee naar huis'' dan betekend dat vaak dat ik me ongemakkelijk voel bij het bezoek wat we dan brengen en ik naar huis wil om me meer op mijn gemak te voelen. Bij een geliefde.. ja.. je weet wel.

Ik weet niet. Ik hou gewoon van een goed, meeslepend, niet te diep boek en heel erg veel snoep. En van net gepoetste tanden en een naar spiritus stinkend huis. Hoop dat dat ook telt


, nee ik bedoelde niet dat gevoel in de zin van letterlijk mee naar huis nemen. Het kan inderdaad een geliefde zijn, maar ook een familielid. Dus dat je je zo "verloren" voelt zonder diegene of in een bepaalde situatie in jouw leven dat je zoiets hebt van "Neem mij ajb mee naar wat ik ken, naar waar ik mij veilig gevoel...geef mij die veilige haven (terug)". Ik denk te veel na.

Hahaha...ik houd ook van boeken en snoep, meer dan mij lief is. Maar spiritus mag je bij je houden.

Vooral wanneer ik de ramen ermee moet zemen. ...Stank en ik kan ook nooit normaal de ramen zemen. Wanneer ik ermee klaar ben, lijkt het alsof ik volledig gedoucht heb met kleding aan. Inclusief heerlijke Spiritus geur in mijn, meestal, net aangetrokken schone kledij.

11-03-2011, 23:59

Citaat door Folklore:
Vind ik ook echt, alleen jammer van dat einde. Maar goed, ik teer op mooie afleveringen, want het blijft magisch.

Sun and Jin.


Absoluut!

Ik keek het altijd met mijn vader...We waren de hele week gespannen over de volgende aflevering en zaten met onze neus in het beeldscherm wanneer het eindelijk weer zover was.

Die serie is echt de meest verslavende serie OOIT.

12-03-2011, 00:16

Citaat door __Nora__:
, nee ik bedoelde niet dat gevoel in de zin van letterlijk mee naar huis nemen. Het kan inderdaad een geliefde zijn, maar ook een familielid. Dus dat je je zo "verloren" voelt zonder diegene of in een bepaalde situatie in jouw leven dat je zoiets hebt van "Neem mij ajb mee naar wat ik ken, naar waar ik mij veilig gevoel...geef mij die veilige haven (terug)". Ik denk te veel na.

Hahaha...ik houd ook van boeken en snoep, meer dan mij lief is. Maar spiritus mag je bij je houden.

Vooral wanneer ik de ramen ermee moet zemen. ...Stank en ik kan ook nooit normaal de ramen zemen. Wanneer ik ermee klaar ben, lijkt het alsof ik volledig gedoucht heb met kleding aan. Inclusief heerlijke Spiritus geur in mijn, meestal, net aangetrokken schone kledij.


O, zo a la Marco Borsato ''zonder jou ben ik verdrietig, zonder jou ontzettend nietig''. Ik hou wel van alleen zijn dus dat heb ik niet zo vaak. En ik ben gelukkig nooit echt in een situatie gekomen waarbij ik alleen werd gelaten op een plaats waar ik me niet op mijn gemak voel. En het ligt niet aan jou hoor, ik denk gewoon niet na that must be it

Nee joh, spiritus is like de lekkerste geur ever, als ik de kat ermee kon wassen had ik dat gedaan dan lag ik niet elke nacht met een stinkend hoopje snoezigheid aan mijn voeteneind! Ik hou echt van de ramen zemen zodat die spiritusgeur zich diep in mijn kleding kan nestelen, en als ik dan klaar ben en ik ruik helemaal lekker chemisch... voel ik me gedwongen te douchen

12-03-2011, 00:20

Citaat door RELNICHT:
O, zo a la Marco Borsato ''zonder jou ben ik verdrietig, zonder jou ontzettend nietig''. Ik hou wel van alleen zijn dus dat heb ik niet zo vaak. En ik ben gelukkig nooit echt in een situatie gekomen waarbij ik alleen werd gelaten op een plaats waar ik me niet op mijn gemak voel. En het ligt niet aan jou hoor, ik denk gewoon niet na that must be it

Nee joh, spiritus is like de lekkerste geur ever, als ik de kat ermee kon wassen had ik dat gedaan dan lag ik niet elke nacht met een stinkend hoopje snoezigheid aan mijn voeteneind! Ik hou echt van de ramen zemen zodat die spiritusgeur zich diep in mijn kleding kan nestelen, en als ik dan klaar ben en ik ruik helemaal lekker chemisch... voel ik me gedwongen te douchen


Zoiets, inderdaad.

, ik douche mijn katten wel met Dove...erg he? Ik vind het zo lekker ruiken. Normaal gewoon met kattenshampoo elke week...maar 1 keer in de maand ofzo lekker met Dove. Als ze dan 'savonds overal over me heen liggen, heb ik het prima naar mijn zin.

Kom je bij mij voortaan de ramen zemen?

12-03-2011, 00:26



Citaat door __Nora__:
Zoiets, inderdaad.

, ik douche mijn katten wel met Dove...erg he? Ik vind het zo lekker ruiken. Normaal gewoon met kattenshampoo elke week...maar 1 keer in de maand ofzo lekker met Dove. Als ze dan 'savonds overal over me heen liggen, heb ik het prima naar mijn zin.

Kom je bij mij voortaan de ramen zemen?


Douche jij je katten

Waarom? Vinden ze dat echt lekker? Toch niet nodig... Wow, moet ik eens proberen haha, eentje (7 kilo) die wil me dan een week niet meer zien en de ander (ooit met haar kop tussen de deur gekomen en sindsdien functioneert ze niet meer helemaal voor 100%) urineert dan uit wraak mijn hele kamer onder

Als ik mijn katten zou wassen dan met spiritus, of lavendel, of rozenwater

12-03-2011, 00:30

Citaat door RELNICHT:
Douche jij je katten

Waarom? Vinden ze dat echt lekker? Toch niet nodig... Wow, moet ik eens proberen haha, eentje (7 kilo) die wil me dan een week niet meer zien en de ander (ooit met haar kop tussen de deur gekomen en sindsdien functioneert ze niet meer helemaal voor 100%) urineert dan uit wraak mijn hele kamer onder

Als ik mijn katten zou wassen dan met spiritus, of lavendel, of rozenwater


Ja.
Douchen, borstelen...alles.

Mijn katten vinden het heerlijk! Maar ik heb ze er gelijk aan laten wennen. De ene had ik vanaf dat hij een kitten was en de andere moest wel even wennen, maar zij vind het nu ook helemaal prima. Die kleine komt zelfs bij mij in de douche zitten om met het water te spelen als ik aan het douchen ben.

Die ene van mij is ook zo'n dikke. ...geweldig is dat. Katten kunnen inderdaad ECHT beledigd zijn. Je ziet het gewoon aan die hele uitdrukking op die kop.

Lavendel kan ook gewoon(douchegel)...rozenwater ook vast wel, is gewoon natuurlijk.