Bekijk volle/desktop versie : Betoging Hema-incident..



Pagina's : [1] 2

11-03-2011, 22:53
Morgen word er betoogt ivm de hema incident.
Groep mensen gaan voor de Hema staan waar het gebeurd is..

Zou jij wel of niet gaan..?? Leg uit waarom??

11-03-2011, 22:54


Gratis reklame voor de hema

11-03-2011, 22:56
Wat is het doel precies om daar te gaan staan?

11-03-2011, 23:00

Citaat door Lekii:
Wat is het doel precies om daar te gaan staan?



Dat snap ik dus ook niet, heb een smsje ontvangen of ik aanwezig wilde zijn, maar ik ga niet!

11-03-2011, 23:15



Citaat door riffia_naima:
Dat snap ik dus ook niet, heb een smsje ontvangen of ik aanwezig wilde zijn, maar ik ga niet!


Het boeit Hema toch niet wat een paar vrouwen er van vinden, hoe lullig het ook klinkt, maar het is wel de realiteit.

11-03-2011, 23:19
Wat is er gebeurd?

11-03-2011, 23:27
Serieus hebben mensen niks te doen,wat denken ze ermee te bereiken

11-03-2011, 23:28
Laten we niet overdrijven. Hier kan ik dus echt heel slecht tegen. Waarom opeens gaan betogen? Alleen omdat ze iemand vanwege een hoofddoek hebben weggestuurd, aan dat soort mensen zou ik mijn tijd niet eens willen verspillen, daar moet je boven staan. Er worden dagelijks mensen afgewezen, dus ik zou tegen de mensen zeggen: get over it.

Ps. De dame in kwestie heeft inmiddels een nieuwe baan aangeboden gekregen bij de hema waar ze haar hoofddoek mag ophouden. Eind goed, al goed.

11-03-2011, 23:29
Ik was graag gegaan, niks mis met demonstreren en van je laten horen als je het ergens niet mee eens bent.

11-03-2011, 23:29

Citaat door EBW:
Laten we niet overdrijven. Hier kan ik dus echt heel slecht tegen. Waarom opeens gaan betogen? Alleen omdat ze iemand vanwege een hoofddoek hebben weggestuurd, aan dat soort mensen zou ik mijn tijd niet eens willen verspillen, daar moet je boven staan. Er worden dagelijks mensen afgewezen, dus ik zou tegen de mensen zeggen: get over it.

Ps. De dame in kwestie heeft inmiddels een nieuwe baan aangeboden gekregen bij de hema waar ze haar hoofddoek mag ophouden. Eind goed, al goed.



Ze heeft een nieuwe functie aangeboden gekregen, waarbij ze niet in contact hoeft ze komen met klanten. Maar heeft ze geweigerd..

11-03-2011, 23:31

Citaat door Mommy4Life:
Ik was graag gegaan, niks mis met demonstreren en van je laten horen als je het ergens niet mee eens bent.


Niet lullig bedoeld meid, maar denk je nou echt dat jouw mening of van iemand anders überhaupt nog telt in deze wereld?

11-03-2011, 23:34

Citaat door riffia_naima:
Ze heeft een nieuwe functie aangeboden gekregen, waarbij ze niet in contact hoeft ze komen met klanten. Maar heeft ze geweigerd..


Groot gelijk heeft ze. Als ik haar was zou ik HEMA boycotten.

11-03-2011, 23:35



Citaat door Lekii:
Niet lullig bedoeld meid, maar denk je nou echt dat jouw mening of van iemand anders überhaupt nog telt in deze wereld?


Wat jij zegt, ondermijnt iedere betoging en demonstratie op aarde en waar die voor staat. Je ongenoegen uiten is voor ieder mens waardevol, en dat mag overal op aarde, en gelukkig ook op deze manier, so why not? Ik hoef geen schouderklopje van de gevestigde orde, als demonstrant wil ik gewoon mijn stem laten horen.

11-03-2011, 23:42

Citaat door Mommy4Life:
Wat jij zegt, ondermijnt iedere betoging en demonstratie op aarde en waar die voor staat. Je ongenoegen uiten is voor ieder mens waardevol, en dat mag overal op aarde, en gelukkig ook op deze manier, so why not? Ik hoef geen schouderklopje van de gevestigde orde, als demonstrant wil ik gewoon mijn stem laten horen.


Ik begrijp jou wel. Tuurlijk kan een demonstratie grote invloeden hebben, positieve zelfs. kijk maar naar de Arabische landen nu. Maar ik denk niet dat het iemand boeit als er een handjevol dames voor een hema gaan staan. En wat is de bedoeling dan? Gewoon daar staan en that's it?

11-03-2011, 23:44

Pagina's : [1] 2