Bekijk volle/desktop versie : Tsunami treft Japan



Pagina's : [1] 2 3

11-03-2011, 16:03
Heftig man
De laatste jaren zijn er veeeeeeeeel natuurrampen.

11-03-2011, 18:54


Vreselijk die beelden op het nieuws, je zal er mar tussen zitten

11-03-2011, 18:57

Citaat door Diamantje_20:
Heftig man
De laatste jaren zijn er veeeeeeeeel natuurrampen.



omdat yawm al qiyamah steeds dichterbij komt subhanAllah.

11-03-2011, 18:58
Het einde van de Wereld is nabij, Allah heeft ons niet voor niets gewaarschuwd.

Moge Allah ons leiden naar het rechte pad voor het te laat is, Moge hij ons standvastig houden in ons geloof. Moge Hij ons vergeven voor elke bewuste en onbewuste zonde, ons beschermen tegen het kwade, de dajjal en de yagog en magog, moge hij onze graven ruim maken, ons beschermen tegen 3adaab alkabr, en ons verenigen in Aljannah, Amien Ya Rabba Al3alamien.

11-03-2011, 18:58


zag net pas een paar beelden. La illaha illa Allah, is het enige wat ik daar op te zeggen heb.

11-03-2011, 18:59

Citaat door goodgirl:
Het einde van de Wereld is nabij, Allah heeft ons niet voor niets gewaarschuwd.

Moge Allah ons leiden naar het rechte pad voor het te laat is, Moge hij ons standvastig houden in ons geloof. Moge Hij ons vergeven voor elke bewuste en onbewuste zonde, ons beschermen tegen het kwade, de dajjal en de yagog en magog, moge hij onze graven ruim maken, ons beschermen tegen 3adaab alkabr, en ons verenigen in Aljannah, Amien Ya Rabba Al3alamien.

Amien!

11-03-2011, 19:14
ALLAH O AKBAR!!!!! koun faya koun. Ik schrok echt van de beelden wat een kracht sub7anallah qadr allah en allah o a3lem ze waarschuwen voor nog voor komende tsunami bij hawai, taiwan, indonesie etc.

11-03-2011, 19:32
oooooooooooooooh my goddd kijk rtl4 nieuwwws. ik geloof me ogen niet.. ya rabbieee wat erggg

11-03-2011, 19:37

Citaat door goodgirl:
Het einde van de Wereld is nabij, Allah heeft ons niet voor niets gewaarschuwd.

Moge Allah ons leiden naar het rechte pad voor het te laat is, Moge hij ons standvastig houden in ons geloof. Moge Hij ons vergeven voor elke bewuste en onbewuste zonde, ons beschermen tegen het kwade, de dajjal en de yagog en magog, moge hij onze graven ruim maken, ons beschermen tegen 3adaab alkabr, en ons verenigen in Aljannah, Amien Ya Rabba Al3alamien.


Ameen!

Eerst australie toen nieuw zeeland en nu japan!Er zijn nog naschokken heb ik gehoord?

en heb gehoord dat er een trein vermist word

11-03-2011, 19:38
weet je wat ik dacht vanochtend nadat ik bijkwam van de schrik. dat het allah subhanahoe wata3la's wil is. dat is de kracht van allah swt. maar als ik kijk naar libie waar er al meer dan zesduizend mensen zijn vermoord omdat 1 psychopaat daar koste wat kost wil heersen. wat een wereld

hogedrukreinige

11-03-2011, 19:41

Citaat door hogedrukreinige:
weet je wat ik dacht vanochtend nadat ik bijkwam van de schrik. dat het allah subhanahoe wata3la's wil is. dat is de kracht van allah swt. maar als ik kijk naar libie waar er al meer dan zesduizend mensen zijn vermoord omdat 1 psychopaat daar koste wat kost wil heersen. wat een wereld

hogedrukreinige




Inderdaad!


11-03-2011, 19:45
Allaho akbar!

11-03-2011, 19:46


moge ALLAH soub7anahoe wata3ala ons vergeven Ameen

11-03-2011, 19:47
La Ilaha Ila Lah Mohamad Rasoeloelah

11-03-2011, 19:48

Citaat door _shopaholic_:
oooooooooooooooh my goddd kijk rtl4 nieuwwws. ik geloof me ogen niet.. ya rabbieee wat erggg


Wanneer komt nieuws weer of heb je link?

Pagina's : [1] 2 3