Bekijk volle/desktop versie : Manwezens die zeuren dat



Pagina's : [1] 2

10-03-2011, 23:16
[...ze liever geen dochters krijgen uit vrees dat ze 'mfelles' gaan worden] zijn geen mannen.

10-03-2011, 23:18


This was Lil_S reminding you just in case you forgot.

10-03-2011, 23:19
Live vanuit de slaapkamer.

10-03-2011, 23:24
Stupid people..

Jaabir (radiya Allahu 'anhu) overlevert dat de Profeet (salla Allahu 'alayhi wassalam) gezegd heeft: "Degene die verantwoordelijk is voor drie dochters, hen te eten geeft, en hen zachtmoedig en goed behandelt, zal in het Paradijs zijn." - ofwel heeft hij gezegd: "zal met mij in het Paradijs zijn."

(Overgeleverd door Ibn Abi Shayba en Abu Ya'la in zijn Musnad met een sahih isnaad)

'Uqba ibn 'Aamir al-Juhani (radiya Allahu 'anhu) overlevert dat hij de Boodschapper van Allaah (salla Allahu 'alayhi wassalam) heeft horen zeggen: "Voor al wie drie dochters heeft, geduldig is met hen en hen kleedt met zijn bezittingen, zullen zij voor hem een sluier zijn tegen de Hel."

(Overgeleverd door Ahmad, Bukhari en Ibn Maajah met een sahih isnaad)

10-03-2011, 23:28


@ MAGHRIBIII; Barak Allahu feek! Ik ben blij dat je dat hebt geplaatst. Ik wist van de hadith af maar kon 'm niet meteen terugvinden.

10-03-2011, 23:34
Dochters zijn juist leuk, vooral wanneer ze je trots maken met de kennis en de manieren die je aan hen hebt overgedragen (:

10-03-2011, 23:35

Citaat door Lil_S:
@ MAGHRIBIII; Barak Allahu feek! Ik ben blij dat je dat hebt geplaatst. Ik wist van de hadith af maar kon 'm niet meteen terugvinden.


Wa fiekie, het vergt veel geduld. Mijn moeder past op een buurmeisje van 3 jaar. Die is continu aan het praten en doen en om de kleinste dingen barst ze in tranen..

10-03-2011, 23:45

Citaat door RELNICHT:
Dochters zijn juist leuk, vooral wanneer ze je trots maken met de kennis en de manieren die je aan hen hebt overgedragen (:


! You're preaching to the choir!

Citaat door MAGRIBIIII:
Wa fiekie, het vergt veel geduld. Mijn moeder past op een buurmeisje van 3 jaar. Die is continu aan het praten en doen en om de kleinste dingen barst ze in tranen..


. Gelukkig heb je ook nog de gevallen die amper huil(d)en toen ze jonger waren. Me.

10-03-2011, 23:50

Citaat door Lil_S:
! You're preaching to the choir!


. Gelukkig heb je ook nog de gevallen die amper huil(d)en toen ze jonger waren. Me.


Ik was ook zo m'n moeder zei dat ze mij achterliet thuis met wat eten en een cowboy filmpje op, en wanneer ze terugkwam ze me daar nog steeds aantrof..

10-03-2011, 23:53

Citaat door MAGRIBIIII:
Ik was ook zo m'n moeder zei dat ze mij achterliet thuis met wat eten en een cowboy filmpje op, en wanneer ze terugkwam ze me daar nog steeds aantrof..



Schattig, .

10-03-2011, 23:57

Citaat door Lil_S:
Schattig, .


Schattig!? ik word altijd vierkant uitgelachen ik was te braaf en als ik kreeg wat ik wil was ik altijd zoet.. maar toen was ik alleen. Ik hoefde me geen zorgen te maken om snacks of wat dan ook. Nu er twee bij zijn gekomen is m'n broertje de grootste vijand.. en met de aandacht was het ookal snel gedaan..

11-03-2011, 00:18
Ba3da jij hebt het ooit gehad, .

11-03-2011, 00:18



Citaat door Lil_S:
Ba3da jij hebt het ooit gehad, .


Laat me raden de jongste?

11-03-2011, 00:20
Ik heb een puist op mn voorhoofd

11-03-2011, 00:21
Ik ben het eens met je.

Pagina's : [1] 2