Bekijk volle/desktop versie : ik ben uigehuwelijkt; RAMP



Pagina's : [1] 2 3

10-03-2011, 03:17
Hallo ik wil graag een verhaal met jullie delen dit is WAARGEBERUT ik gan u beginnen met me verhaal


hoofdpersonage:ellianoor(20)
zus: rafika 16
mama:zeneb: 41
papa: danny 43
bff: Sarah(19
aanstande: jouad (22)
schoon moeder: Jamila (47)
schoon vader: Riad (50)
Schoon broer: Samir (26
schoonzus: Khadija (18)


hallo ik ben ellianoor ik ben half morokaans en half nederlands ik heb donker groennen ogen en heb licht bruinen krullen en een figuur waar elke vrouw van van droomt ik heb 2 lieve ouders waar ik usper eel omgeef
1 zus waar ik super veel van hou ze heeft zwarte haaren en lichte bruine ogen ze is lang en dun ze heeft een mooie ronnding laat we maar beginnen met het verhaal

ellia: daar zat ik dan op me bed helemaal alleen te huilen ik ben uitgehuwelijkt met een man die ik nie eens ken echt he tfooo waarom ik en hij komt moregn samen met zijn oudeders om me hand te vragen ik weet egt niet wat ik moet doen hielt hij van mij ?
hie kenthij mij ? wrrm deden me ouders dit was ik zo slecht ? ik hielp toch mijn moeder altijd en me vader wat deed dan verkeerd yarabi

10-03-2011, 03:29



Citaat door Latinax_:
Hallo ik wil graag een verhaal met jullie delen dit is WAARGEBERUT ik gan u beginnen met me verhaal


hoofdpersonage:ellianoor(20)
zus: rafika 16
mama:zeneb: 41
papa: danny 43
bff: Sarah(19
aanstande: jouad (22)
schoon moeder: Jamila (47)
schoon vader: Riad (50)
Schoon broer: Samir (26
schoonzus: Khadija (18)


hallo ik ben ellianoor ik ben half morokaans en half nederlands ik heb donker groennen ogen en heb licht bruinen krullen en een figuur waar elke vrouw van van droomt ik heb 2 lieve ouders waar ik usper eel omgeef
1 zus waar ik super veel van hou ze heeft zwarte haaren en lichte bruine ogen ze is lang en dun ze heeft een mooie ronnding laat we maar beginnen met het verhaal

ellia: daar zat ik dan op me bed helemaal alleen te huilen ik ben uitgehuwelijkt met een man die ik nie eens ken echt he tfooo waarom ik en hij komt moregn samen met zijn oudeders om me hand te vragen ik weet egt niet wat ik moet doen hielt hij van mij ?
hie kenthij mij ? wrrm deden me ouders dit was ik zo slecht ? ik hielp toch mijn moeder altijd en me vader wat deed dan verkeerd yarabi



volgende dag <<

mama: elliaaahhhh wakker worden je moet vandaag veel doen vndg komen ze je hadn vragen
of ik daar op wacht zij ik in me gedachte taaz ik heb geen zin om hem te zien we dnekt hij wel niet dat hij is zommaar me hand vragen taaaazz ik ging me toch maar opfrissen ging lekker in bad... toen ik klaar was ging ik na mijn kleding kast ik trok: een jurk tot aan me knieen en een legging deed me larzen aan deed wat lichtjes make up- mascara lipgloss deed me haar krullend los deed orbellen aan pakte me tas van LV en ging na beden ik hielp me mama met thee zetten en drankjes enzo
opeens ging de duurbel

mama papa: Welkome kom binnen
schoon ouders: chokrane
en jouad was daar ook
ik stond met me mond vol met tande :d
hij was zo moooi maar toch volde ik iest in me maag
hij wass mooi had zwart haar en groene ogen
maar ik voelde toch niks voor hem ???
owjha zal vast zeneuwen zijn dusjha
mama: zal ik maar thee zitten
jamila: jha graag
papa van jouad: jouad waldi ga jij en elianoor na buiten dan konden jullie elkaar beter leren kennen
jouad: ook ba

10-03-2011, 03:30
Uppen aub pleaaaaaaaaas dan pas kan ik verderrrrrrrrr

10-03-2011, 03:45

Citaat door Latinax_:
volgende dag <<

mama: elliaaahhhh wakker worden je moet vandaag veel doen vndg komen ze je hadn vragen
of ik daar op wacht zij ik in me gedachte taaz ik heb geen zin om hem te zien we dnekt hij wel niet dat hij is zommaar me hand vragen taaaazz ik ging me toch maar opfrissen ging lekker in bad... toen ik klaar was ging ik na mijn kleding kast ik trok: een jurk tot aan me knieen en een legging deed me larzen aan deed wat lichtjes make up- mascara lipgloss deed me haar krullend los deed orbellen aan pakte me tas van LV en ging na beden ik hielp me mama met thee zetten en drankjes enzo
opeens ging de duurbel

mama papa: Welkome kom binnen
schoon ouders: chokrane
en jouad was daar ook
ik stond met me mond vol met tande :d
hij was zo moooi maar toch volde ik iest in me maag
hij wass mooi had zwart haar en groene ogen
maar ik voelde toch niks voor hem ???
owjha zal vast zeneuwen zijn dusjha
mama: zal ik maar thee zitten
jamila: jha graag
papa van jouad: jouad waldi ga jij en elianoor na buiten dan konden jullie elkaar beter leren kennen
jouad: ook ba





Elianoor-dus ik moest met hem mee starks doet me nog iest aan faaxck ik ben zo bang ik hoop dat hij lief doe tege mij ik hb er ook nie voor gekozen om met HEM te trouwen hij heeft me gekozen.
we gingenn na buiten hij keek me capsonis aan van wtf moet dit ??
ik wouw hem echt slaan ik wouw egt zeggen van wat jij hebt me gekozen dus nie zo dom kijken man anders laat ik je hoeken zien maar dat ging ik natuurlijk nie doen omdat hij me hoeken gaat uitdelen.ik stapte in hij zij helemaal niks tegen mij gwn negeren we reden de stad uit ik zij fuck fuck neee
de hele rid zat ik in me zelf te praten in me hoofd gek he
maar jha opeens stopte we bij zo'n vila ik stapte uit en hij drukte op de bell er deed een heel mooi meisje open met hele mooie kindje die ze op tilde ze zij Ahlan jouad alles goed?? '' lekker met jou
heerlijk ik ga effe Yassine roepen kom binnen (l) zij begroete me met 4 gebruikte kusjes ik was beetje boos ik ging weg na buite het regende wel oude wijve ik stond de heletijd op hem te w8ten tfoo;
Jouad.ewaa hamzaboy alles goed
hamea: lekker met jou
jouad: jhaa man
hamza wie is die meisje daar voor je auto
jw die ze wordt mijn vrouw a sahbi tfoo egt engert
h: nee man ze is bent lekker
j:nee man ze praat niks ik ben player ik play graag andre hoertjes enzo zo iemand heb ik nie nodig
h: wow does efe normaal man je moet barka man tnawii
ellia: ik was helemaal natt ik kon wel huile ik was echt kpt moe opeens kwam dat mooie meisje ze zij kom toch binnen ze verwelkomde me gaf meeen deke en zij lig je lekker
elia:jhaa heerlijk dankje
Lina: hmdll
elia: hoe heet jou dochter
lina:mina
elia: dat is een mooie naam tbakelah

10-03-2011, 09:49


uppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp ppp

10-03-2011, 10:05
je verhaal zal vast leuk zijn, maar meisje die spellingsfouten je hebt er zoveel dat het niet meer leuk is om te lezen let ook op je manier van typen het lijk net msn taal
x.

10-03-2011, 20:52
uupen aub sorry voor de spelling fouten ik was pas begonnen 3:00 s'avonds
en ik kan niet zo goed nederlands

10-03-2011, 21:01
oke maar doe verder !!

10-03-2011, 21:04

Citaat door xmarokkaanse:
je verhaal zal vast leuk zijn, maar meisje die spellingsfouten je hebt er zoveel dat het niet meer leuk is om te lezen let ook op je manier van typen het lijk net msn taal
x.

als je het niet wil lezen mij best maar het kan me niet schelen of er spellingsfouten in staan !!

10-03-2011, 21:14

Citaat door Latinax_:
Elianoor-dus ik moest met hem mee starks doet me nog iest aan faaxck ik ben zo bang ik hoop dat hij lief doe tege mij ik hb er ook nie voor gekozen om met HEM te trouwen hij heeft me gekozen.
we gingenn na buiten hij keek me capsonis aan van wtf moet dit ??
ik wouw hem echt slaan ik wouw egt zeggen van wat jij hebt me gekozen dus nie zo dom kijken man anders laat ik je hoeken zien maar dat ging ik natuurlijk nie doen omdat hij me hoeken gaat uitdelen.ik stapte in hij zij helemaal niks tegen mij gwn negeren we reden de stad uit ik zij fuck fuck neee
de hele rid zat ik in me zelf te praten in me hoofd gek he
maar jha opeens stopte we bij zo'n vila ik stapte uit en hij drukte op de bell er deed een heel mooi meisje open met hele mooie kindje die ze op tilde ze zij Ahlan jouad alles goed?? '' lekker met jou
heerlijk ik ga effe Yassine roepen kom binnen (l) zij begroete me met 4 gebruikte kusjes ik was beetje boos ik ging weg na buite het regende wel oude wijve ik stond de heletijd op hem te w8ten tfoo;
Jouad.ewaa hamzaboy alles goed
hamea: lekker met jou
jouad: jhaa man
hamza wie is die meisje daar voor je auto
jw die ze wordt mijn vrouw a sahbi tfoo egt engert
h: nee man ze is bent lekker
j:nee man ze praat niks ik ben player ik play graag andre hoertjes enzo zo iemand heb ik nie nodig
h: wow does efe normaal man je moet barka man tnawii
ellia: ik was helemaal natt ik kon wel huile ik was echt kpt moe opeens kwam dat mooie meisje ze zij kom toch binnen ze verwelkomde me gaf meeen deke en zij lig je lekker
elia:jhaa heerlijk dankje
Lina: hmdll
elia: hoe heet jou dochter
lina:mina
elia: dat is een mooie naam tbakelah

jouad: jallah we gaan naar jou huis jallah nodi !
elia: ok
lina: ewa beslama xx
elia: beslama
we zaten in de auto het was weer dood stil niemand die iets zij
ik viel in slaap omdat het zo saai
jouad: waarom moet ik nou met zo iets trouwen ik ben gewoon beleefd voor haar ouders en als ze me vrouw wordt ik dan ga ik lekker na café dag en nacht ik blijf niet met haar op kankeren.
We waren thuis aan gekomen jouad zij tegn mij
jouad: eeej elia of hoe je ook heet niks tegen je ouders zeggen dat ik je in de regen heb laten staan
elia: o..k..ee
dus ik belde aan en jouad gaf me zijn hand je weet wel het is voor de nep zij hij ik zij oke
Mijn moeder kwam open doen en zij mar7aba kom toch binnen
we stapte binnen hij had mijn hand los gelaten we zaten tegen over elkaar
aan tafel we aten koeskoes we waren klaar met eten dus ging ik mijn moeder helpen .mijn moeder zij nee bentie je hoeft mij niet te helpen
ga naast jouad zitten en praat wat, ik zij zo wtf moet dit echt ????

10-03-2011, 21:15
Up voor jou 2e fannetje x

11-03-2011, 01:59

Citaat door Latinax_:
jouad: jallah we gaan naar jou huis jallah nodi !
elia: ok
lina: ewa beslama xx
elia: beslama
we zaten in de auto het was weer dood stil niemand die iets zij
ik viel in slaap omdat het zo saai
jouad: waarom moet ik nou met zo iets trouwen ik ben gewoon beleefd voor haar ouders en als ze me vrouw wordt ik dan ga ik lekker na café dag en nacht ik blijf niet met haar op kankeren.
We waren thuis aan gekomen jouad zij tegn mij
jouad: eeej elia of hoe je ook heet niks tegen je ouders zeggen dat ik je in de regen heb laten staan
elia: o..k..ee
dus ik belde aan en jouad gaf me zijn hand je weet wel het is voor de nep zij hij ik zij oke
Mijn moeder kwam open doen en zij mar7aba kom toch binnen
we stapte binnen hij had mijn hand los gelaten we zaten tegen over elkaar
aan tafel we aten koeskoes we waren klaar met eten dus ging ik mijn moeder helpen .mijn moeder zij nee bentie je hoeft mij niet te helpen
ga naast jouad zitten en praat wat, ik zij zo wtf moet dit echt ????

ellia:dus moest ik naast die loser zitten dacht ik
jouad begon voor het eerst te praten dat verbaast
jouad: alles goed?
elia: uhh jha
jouad:luister eens meisje ik vind dit ook niet leuk waarom heb jij mij gekozen ?
elia: WTF jonge doe effe normaal jha ik heb er ook nie voor gekozen ik zou niet eens voor jou kiezen eigenwijze je moet niet denken dat je hier weet ik veel wat bent want dat ben jij niet dus ZET HET UIT je hoofd
jouad: Wat heeft mevroutje grote bek gekregen nu hoef ik je helemaal niet meer.
Boos ging hij weg naast zijn ouders zitten
Was ik te hard voor hem? wat was er met me??
ik bent toch niet zo erg?? So what en dan
schoon vader: Jallah nodo Lay khlaf
mama: blijf nog een beetje wi
je nog wat thee?
schoon vader: La chokrane (nee danku)
mama: wat jullie willen
schoon moeder: ewa beslama salmi 3la rafika (ewa doei groetjes aan rafika)
mama:Jallah safi ok doei
elia: Eindelijk ze zijn weg ik begon tranen te krijgen en liep na me kamer zonder dat ze dat wisten ik was zo verdrietig
opeens kwam me zusje binnen
rafika: Hbiba wat is er?
ellia: weetje niet wat er is?
rafika: jawell maar waarom hui je?
elia:ik moet trouwen met iemand waarvan ik niet hou
rafika: dat weet ik ik vind het ook erg voor je
elia:uhhu
Paar weken later

ik was vroeg wakker want ik moest me nog klaar maken voor mijn trouw ja
opeens hoor ik de deur bel wie zal dat zijn??
elia: mama shoufi wie belt ok
mama: wakha banti
mama: Ahlane Sarah dokhli ( hey sarah kom binnen)
mama: ELIAA Sarah is er kom na benden
elia: nee mama ik ben nog niet klaar zeg tegen haar dat ze boven moet komen ok?
mama:wakha banti
mama:Sarah ga maar na boven bij elia dan kun je haar nog beetje helpen voor dat de na9afa komt ok?
sarah: wakha khalti
elia: jij weet toch wat er vandaag met mij gaat gebeuren
sarah: ja balen voor je
elia: ja man het erigste is dat ik niet van hem hou misschien een beetje
sarah: haha hij doet ook dom tegen jou
elia: ja man je weet die ene keer je moet eens weten wat er is gebeurt owjha heb ik al verteld haha
sarah: hah ik ga je zo missen man
elia: ik jou ook we zijn toch de beste vriendinnen voor het leven
sarah:indd
De bel gaat elia moet ik even open doen ??
elia: Ok sgat doe maar

11-03-2011, 02:16



Citaat door Latinax_:
ellia:dus moest ik naast die loser zitten dacht ik
jouad begon voor het eerst te praten dat verbaast
jouad: alles goed?
elia: uhh jha
jouad:luister eens meisje ik vind dit ook niet leuk waarom heb jij mij gekozen ?
elia: WTF jonge doe effe normaal jha ik heb er ook nie voor gekozen ik zou niet eens voor jou kiezen eigenwijze je moet niet denken dat je hier weet ik veel wat bent want dat ben jij niet dus ZET HET UIT je hoofd
jouad: Wat heeft mevroutje grote bek gekregen nu hoef ik je helemaal niet meer.
Boos ging hij weg naast zijn ouders zitten
Was ik te hard voor hem? wat was er met me??
ik bent toch niet zo erg?? So what en dan
schoon vader: Jallah nodo Lay khlaf
mama: blijf nog een beetje wi
je nog wat thee?
schoon vader: La chokrane (nee danku)
mama: wat jullie willen
schoon moeder: ewa beslama salmi 3la rafika (ewa doei groetjes aan rafika)
mama:Jallah safi ok doei
elia: Eindelijk ze zijn weg ik begon tranen te krijgen en liep na me kamer zonder dat ze dat wisten ik was zo verdrietig
opeens kwam me zusje binnen
rafika: Hbiba wat is er?
ellia: weetje niet wat er is?
rafika: jawell maar waarom hui je?
elia:ik moet trouwen met iemand waarvan ik niet hou
rafika: dat weet ik ik vind het ook erg voor je
elia:uhhu
Paar weken later

ik was vroeg wakker want ik moest me nog klaar maken voor mijn trouw ja
opeens hoor ik de deur bel wie zal dat zijn??
elia: mama shoufi wie belt ok
mama: wakha banti
mama: Ahlane Sarah dokhli ( hey sarah kom binnen)
mama: ELIAA Sarah is er kom na benden
elia: nee mama ik ben nog niet klaar zeg tegen haar dat ze boven moet komen ok?
mama:wakha banti
mama:Sarah ga maar na boven bij elia dan kun je haar nog beetje helpen voor dat de na9afa komt ok?
sarah: wakha khalti
elia: jij weet toch wat er vandaag met mij gaat gebeuren
sarah: ja balen voor je
elia: ja man het erigste is dat ik niet van hem hou misschien een beetje
sarah: haha hij doet ook dom tegen jou
elia: ja man je weet die ene keer je moet eens weten wat er is gebeurt owjha heb ik al verteld haha
sarah: hah ik ga je zo missen man
elia: ik jou ook we zijn toch de beste vriendinnen voor het leven
sarah:indd
De bel gaat elia moet ik even open doen ??
elia: Ok sgat doe maar

sarah: eliaa het is de na9afa
elia:stuur haar maar naar boven
mama begroet de na9afa en gingen allebei naar boven
ik stond daar voor de spiegel samen met sarah.
na9afa zij wat een bloed mooie meisje is dat tbarkellah x
na9afa Nora: Ewa zin je gaat van een vrouw worden laten we maar beginnen.
ze deed me haar make-up maakte me prachtig
mijn moeder heeft gehuilt van vreugde ik moest ook huilen hoor
van ik heb geen zin om met hem te trouwen
mama sarah na9afa nora gingen na benden voor glasje thee
ik was alleen in me kamer ;s ik zij in me zelf ik heb geen zin om die kxt hoofd van die ene gast te zien (jouad)
tfoo wat haatte ik hem
we waren klaar ik stapte de auto in samen met me moeder sarah na9afa nora en me zusje rafika, ze waren blij voor me behalve rafika ze was bang dat hij me ging mishandelen en verkrachten ik zij tegen haar als hij dat doet dan heeft geen groene ogen meer maar 2 obgezwolen blauwe ogen
rafika: hhhhhhhh
ik gaf haar een knuffelll enzij tegen haar ik ben blij met me lieve zusje
we waren in de zaal jouad was er nog niet ik had geen zin om die kut hoofd te zien dus.
ike en nora gingen na een kamertje om me een beetje op te maken want niemand mocht me zien okal heeft bijna de helfd vande zaal me gezien i doin't car

11-03-2011, 02:18
jullie izjn echt heel aardig bednakt voor jullie ups en ik beloof om me verhaal af te maken het zal een leuke einden wordt

11-03-2011, 21:12

Citaat door Latinax_:
sarah: eliaa het is de na9afa
elia:stuur haar maar naar boven
mama begroet de na9afa en gingen allebei naar boven
ik stond daar voor de spiegel samen met sarah.
na9afa zij wat een bloed mooie meisje is dat tbarkellah x
na9afa Nora: Ewa zin je gaat van een vrouw worden laten we maar beginnen.
ze deed me haar make-up maakte me prachtig
mijn moeder heeft gehuilt van vreugde ik moest ook huilen hoor
van ik heb geen zin om met hem te trouwen
mama sarah na9afa nora gingen na benden voor glasje thee
ik was alleen in me kamer ;s ik zij in me zelf ik heb geen zin om die kxt hoofd van die ene gast te zien (jouad)
tfoo wat haatte ik hem
we waren klaar ik stapte de auto in samen met me moeder sarah na9afa nora en me zusje rafika, ze waren blij voor me behalve rafika ze was bang dat hij me ging mishandelen en verkrachten ik zij tegen haar als hij dat doet dan heeft geen groene ogen meer maar 2 obgezwolen blauwe ogen
rafika: hhhhhhhh
ik gaf haar een knuffelll enzij tegen haar ik ben blij met me lieve zusje
we waren in de zaal jouad was er nog niet ik had geen zin om die kut hoofd te zien dus.
ike en nora gingen na een kamertje om me een beetje op te maken want niemand mocht me zien okal heeft bijna de helfd vande zaal me gezien i doin't car

Negaffa: jalah lieverd, je man staat buiten te wachten..
Mijn man…. Mijn man…. Ik zei het wel een drie tal keren… wielie wat doe ik mezelf aan???SLAAAAAT OE SLAAAAAAM… mijn hart bonsde in mijn keel… ik werd geleid naar de deur… wielie… al die juwelen voelden zo zwaar aan…pfff, ik ga trouwen mensen!! Gatverrrr, nu pas besefte ik echt wat er met me aan het gebeuren was… ik kon niet meer terugkrabbelen…dat was veels te laat. Rwinaaaaaaaa!! Ik kwam buiten mijn kleine zusje stond me maar aankijken er was zoveel volk, dat ik niet eens opmerkte dat jouad naast me kwam staan. Hij nam mijn hand vast.. terwijl ik me probeerde los te maken… tfoe Maar ja.. ik moest wel..Iedereen begon te dansen te lachen enzooo ..Ik voelde dat jouad de Hele tijd me aan keek ik begon een beetje rood te worden,Hij begon een gesprek met me.Ik zij de hele tijd niks. toen stopte hij ook met praten..Opeens SALAAAAAAAAT OE SALAAAAAAAAM wij moesten terug na die kamer Ik moest nog eten en hij ook.De mensen namen plaats aan tafel en ze begonnen te eten en er speelde muziek op de achtergrond.Toen we klaar waren met Freten Moest ik snel een jurk aan doen en de Nagafa deed lichtjes make-up Zo ik was klaar

Pagina's : [1] 2 3