Bekijk volle/desktop versie : Homo in de familie



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16

11-03-2011, 10:58

Citaat door Serbie:
Oké dat is wel heel vreemd. Zelfs bij een discussie of zender.
Hij kan waarschijnlijk de confrontatie niet aan.
Dat lijkt mij een hele lastige situatie voor jullie als familie.

Speelt het ook al lang? Of pas op een oudere leeftijd?


Ja dat is het, hij kan de confrontatie niet aan maar wat is daarvan de achterliggende reden?

Het speelt al sinds ik mij kan herinneren, mijn moeder had het gemerkt toen hij 20 was.

11-03-2011, 11:01



Citaat door Belgiquia:
Ja dat is het, hij kan de confrontatie niet aan maar wat is daarvan de achterliggende reden?

Het speelt al sinds ik mij kan herinneren, mijn moeder had het gemerkt toen hij 20 was.




Jeetje, ik begin het ook steeds te denken dat hij toch gay is of beter gezegd 100% bi.

Wat had je mama opgemerkt?

11-03-2011, 11:01

Citaat door Loveyou20:
Kleine kindjes zijn zo puur zo onbeschreven en toch zie je vaak al aan kleintjes wat hun voorkeur word later. Jongetjes die zich gewoon een meisje voelen, en het liefst jurkjes aantrekken en met poppen spelen. Hoe kunnen dat influisteringen van sheytan zijn? Al eeuwen lang zijn er al homoseksuele mensen het is zeker niet van deze tijd. Zoveel onderzoeken zeggen dat het aangeboren is.

Zoals wij ons niet kunnen voorstellen ooit voor iemand van 't zelfde geslacht te vallen, kunnen zij zich absoluut niet voorstellen om zich aangetrokken te voelen tot het andere geslacht. Hoe sterk je imaan ook is, onze verlangens zullen toch ook nooit verdwijnen?

Ik geloof eerder dat het een beproeving is, ze hebben die gevoelens dan wel maar ze kunnen alsnog voor de islaam kiezen toch. Maarja Allahoe ahlem



Ik heb om jouw reactie gelachen..

Vooral wat jij beweert in het vetgedrukte!
Dat je luistert naar enkele beweringen dat het aangeboren zijn. Zijn genoeg wetenschapelijke onderzoeken dat het aangeleerd is.

11-03-2011, 11:03

Citaat door missy_chanel:
Niet alle gays wapperen met hun handjes, je hebt ook ''mannelijke''. Lastig zo een situatie, kennen jullie zijn vrienden niet of heeft niemand van je neven goed contact met hem?

Meeste gays die moeten niets van islaam hebben, ik hoop dat hij tot inkeer komt, behda dat hij gaat bidden etc want zijn leeftijd tikt ook door.

Heb je een goede band met hem, anders kan je met hem praten. Lastig echt waar, sterkte hiermee


Dat zeiden mij zussen ook al, dat hij waarschijnlijk 'het mannetje' is. Nee, toen hij veraf woonde, wisten we niets van hem af. Hij kwam enkel 1 keer per maand of 2 langs. Nu hij sinds een jaar weer in de buurt woont, werkt hij doordeweeks maar gaat in het weekend altijd weg (naar eigen zeggen Londen of Amsterdam, zijn oude woonplaatsen).

Ik ehb wel een goed band met hem, maar net niet goed genoeg om met hem over 'persoonlijke dingen' te praten. Hij discussieert graag over alle mogelijke onderwerpen behalve over de islam dan en over persoonlijke dingen praat hij niet.

11-03-2011, 11:06



Citaat door Aboe_Nnement:
Doe jij je best maar. Zwammels herkennen zwammels en ze laten zich ook leiden door dit soort swimpies. En het wordt niet alleen geaccepteerd door de mannen alleen maar ook door de Marokkaanse meiden. Baby22 heeft een Marokkaanse gay-vriend.


Ik accepteer het niet al 7mar. Jij bent een typisch voorbeeld van een makkak die maar één hersencel heeft. Op alles geef je een onberedeneerde mening. Het ergste van al is dat je eigen hersenloze denkwijze nog gelooft.

Ik heb medelijden met heel je kennisomgeving. Het moet enorm vermoeiend zijn om elke dag je gelul te horen.

Ga je hoofd tegen een muur slaan.

11-03-2011, 11:07

Citaat door Belgiquia:
Ja dat is het, hij kan de confrontatie niet aan maar wat is daarvan de achterliggende reden?

Het speelt al sinds ik mij kan herinneren, mijn moeder had het gemerkt toen hij 20 was.


Wart missy ook zegt, gay en Islam gaat niet samen...

Maar weet je, hij kan ook misbruikt zijn. Misschien wel meerdere keren, waardoor hij zich vreemd voelt en vreemd gaat gedragen.

Allahoe a3lam, ik weet het niet. Wat jullie kunnen doen is sowieso tot Allah swt wenden en geef niet op. Praat zo veel mogelijk met hem.

11-03-2011, 11:07

Citaat door Belgiquia:
Dat zeiden mij zussen ook al, dat hij waarschijnlijk 'het mannetje' is. Nee, toen hij veraf woonde, wisten we niets van hem af. Hij kwam enkel 1 keer per maand of 2 langs. Nu hij sinds een jaar weer in de buurt woont, werkt hij doordeweeks maar gaat in het weekend altijd weg (naar eigen zeggen Londen of Amsterdam, zijn oude woonplaatsen).

Ik ehb wel een goed band met hem, maar net niet goed genoeg om met hem over 'persoonlijke dingen' te praten. Hij discussieert graag over alle mogelijke onderwerpen behalve over de islam dan en over persoonlijke dingen praat hij niet.



hmmmmm hij gaat in het weekend altijd terug naar zijn oude woonplaats? Dat betekend dat daar iemand woont waar hij van houdt, misschien een ex die hij niet kan vergeten en met wie hij nog contact heeft?


Kan je man niet met hem gaan praten als mannen onder elkaar?

11-03-2011, 11:07
New Evidence Found for Childhood Family Factors Influencing Sexual Orientation
by Linda Ames Nicolosi

("Childhood Family Correlates of Heterosexual and Homosexual Marriages: A National Cohort Study of Two Million Danes," by Morten Frisch and Anders Hviid, Archives of Sexual Behavior Oct 13, 2006; [E-publication ahead of print])

A major study is about to be published in the prestigious peer-reviewed journal, Archives of Sexual Behavior, which provides striking new evidence for the influence of childhood family factors on sexual-orientation development.

The study used a population-based sample of 2,000,355 native-born Danes between the ages of 18 and 49. Denmark -- a country noted for its tolerance of a wide variety of alternative lifestyles, including homosexual partnerships, and the first country to legalize gay marriage.

With access to the "virtually complete registry coverage of the entire Danish population," the study sample therefore lacked the problematic selection bias that has plagued many previous studies on sexual orientation.

Parental Influences on Sexual Orientation Development

The authors conclude: "Our study provides population-based, prospective evidence that childhood family experiences are important determinants of heterosexual and homosexual marriage decisions in adulthood."

Assuming that people who marry heterosexually are almost always heterosexual -- especially in a country where homosexuality carries little stigma, and gay marriage is legal -- and people who marry homosexually can be presumed to be homosexual, the study's findings offer intriguing evidence about family factors separating homosexual from heterosexual persons.

The following are findings from this new data:

Men who marry homosexually are more likely to have been raised in a family with unstable parental relationships -- particularly, absent or unknown fathers and divorced parents.
Findings on women who marry homosexually were less pronounced, but were still associated with a childhood marked by a broken family. The rates of same-sex marriage "were elevated among women who experienced maternal death during adolescence, women with short duration of parental marriage, and women with long duration of mother-absent cohabitation with father."
Men and women with "unknown fathers" were significantly less likely to marry a person of the opposite sex than were their peers with known fathers.
Men who experienced parental death during childhood or adolescence "had significantly lower heterosexual marriage rates than peers whose parents were both alive on their 18th birthday. The younger the age of the father's death, the lower was the likelihood of heterosexual marriage."
"The shorter the duration of parental marriage, the higher was the likelihood of homosexual marriage...homosexual marriage rates were 36% and 26% higher among men and women, respectively, who experienced parental divorce after less than six years of marriage, than among peers whose parents remained married for all 18 years of childhood and adolescence."
"Men whose parents divorced before their 6th birthday were 39% more likely to marry homosexually than peers from intact parental marriages."
"Men whose cohabitation with both parents ended before age 18 years had significantly (55% -76%) higher rates of homosexual marriage than men who cohabited with both parents until 18 years."
The mother's age was directly linked to the likelihood of homosexual marriage among men -- the older the mother, the more likely her son was to marry another man. Also, "only children" were more likely to be homosexual.
Persons born in large cities were significantly more likely to marry a same-sex partner -- suggesting that cultural factors might also affect the development of sexual orientation.
"Whatever ingredients determine a person's sexual preferences and marital choices," conclude the study's authors, "our population-based study shows that parental interactions are important."



Bron

11-03-2011, 11:09

Citaat door missy_chanel:
Jeetje, ik begin het ook steeds te denken dat hij toch gay is of beter gezegd 100% bi.

Wat had je mama opgemerkt?



Mijn mama vond dat hij 'apart' was, natuurlijk heeft ze nooit gezegd dat ze denkt dat hij homo is (daar wil ze natuurlijk niet aan denken). Mijn moeder zei lang geleden tegen ons 'Oh ik hoop dat hij zal trouwen, al is het met zijn Belgisch of Nederlands vriendinnetje' Toen zei mijn zus 'Of vriendje?!' Maar mijn moeder werd echt boos en sindsdien heeft ze het nooit meer gehad over dat ze wil dat hij gaat trouwen.

Hij doet vaak geheimzinnig, vermijdt alles wat met islam te maken heeft waardoor hij een enorme slechte band heeft met mijn vader. Mijn vader wijst hem er nog steeds op dat hij MOET bidden en daar kan hij niet tegen. Mijn ouders doen gelukkig niet moeilijk over 'trouwen', ze hebben het al geaccepteerd dat hij waarschijnlijk nooit zal trouwen.

11-03-2011, 11:10

Citaat door Belgiquia:
Dat zeiden mij zussen ook al, dat hij waarschijnlijk 'het mannetje' is. Nee, toen hij veraf woonde, wisten we niets van hem af. Hij kwam enkel 1 keer per maand of 2 langs. Nu hij sinds een jaar weer in de buurt woont, werkt hij doordeweeks maar gaat in het weekend altijd weg (naar eigen zeggen Londen of Amsterdam, zijn oude woonplaatsen).

Ik ehb wel een goed band met hem, maar net niet goed genoeg om met hem over 'persoonlijke dingen' te praten. Hij discussieert graag over alle mogelijke onderwerpen behalve over de islam dan en over persoonlijke dingen praat hij niet.



Praat dan niet over het homo zijn. Praat over andere zaken. Over liefde etc.. Kijk hoe vrij hij denkt.
Is hij iemand die zegt dat alles kan en mag etc... dan kan je miss ene conclusie trekken.
Homo's staan vaak open voor veel dingen en zijn extreem openminded. Wie weet haal je daar wat uit.

En als je ene goed gesprek hebt, en haal dan iets over de islam, bijv ouders etc.. EN kijk hoe hij daarop reageert.

Begrijp je ong wat ik bedoel?

11-03-2011, 11:11
@ Belgiquia: moeilijk maar dat hij niet wil trouwen betekent niet gelijk dat hij homo is En jaa niet overal iets achter gaan zoeken.....

11-03-2011, 11:11

Citaat door Belgiquia:
Mijn mama vond dat hij 'apart' was, natuurlijk heeft ze nooit gezegd dat ze denkt dat hij homo is (daar wil ze natuurlijk niet aan denken). Mijn moeder zei lang geleden tegen ons 'Oh ik hoop dat hij zal trouwen, al is het met zijn Belgisch of Nederlands vriendinnetje' Toen zei mijn zus 'Of vriendje?!' Maar mijn moeder werd echt boos en sindsdien heeft ze het nooit meer gehad over dat ze wil dat hij gaat trouwen.

Hij doet vaak geheimzinnig, vermijdt alles wat met islam te maken heeft waardoor hij een enorme slechte band heeft met mijn vader. Mijn vader wijst hem er nog steeds op dat hij MOET bidden en daar kan hij niet tegen. Mijn ouders doen gelukkig niet moeilijk over 'trouwen', ze hebben het al geaccepteerd dat hij waarschijnlijk nooit zal trouwen.


Hij zal het van je vader nooit accepteren, hij zal hem zien als een dominante man. Door zo een soort relatie gaan jongens juist een afstand creeëren met de vader.

11-03-2011, 11:12


influisteringen van sjitan niet meer en niet minder,

gisteravond was er een programma, baby te koop ofzo heette dat op nl. 1 of 2, was er ook een homo koppeltje die een baby wilden adopteren, ik kon het gewoon niet aanzien, moest gewoon zappen

ten eerste, ik vind je kan homo zijn en dat moet je zelf weten, walakien waarom moeten ze zich zo misselijk verwijfd gedragen

ik heb zelf 2 banen gehad waarbij ik dichtbij met homos werkte, nou sorry hoor maar zo overdreven gedoe met hun, ik zat ook altijd in de clinch met ze, rara waarom

ik snap het gewoon niet, hoe kunnen ze zeggen dat ze zo geboren zijn, zeker door oprah, die blijft maar tig keer roepen in haar programmas, dat je er maar vooruit moet komen, want je kan er niets aan doen, je bent zo geboren,

3la kafirien, ongelooflijk gewoon

eerlijk gezegd, word ik kotsmisselijk ervan, een man en een man, of een vrouw met een vrouw, werkelijk over mijn nek kan ik gaan ervan

11-03-2011, 11:13

Citaat door Belgiquia:
Mijn mama vond dat hij 'apart' was, natuurlijk heeft ze nooit gezegd dat ze denkt dat hij homo is (daar wil ze natuurlijk niet aan denken). Mijn moeder zei lang geleden tegen ons 'Oh ik hoop dat hij zal trouwen, al is het met zijn Belgisch of Nederlands vriendinnetje' Toen zei mijn zus 'Of vriendje?!' Maar mijn moeder werd echt boos en sindsdien heeft ze het nooit meer gehad over dat ze wil dat hij gaat trouwen.

Hij doet vaak geheimzinnig, vermijdt alles wat met islam te maken heeft waardoor hij een enorme slechte band heeft met mijn vader. Mijn vader wijst hem er nog steeds op dat hij MOET bidden en daar kan hij niet tegen. Mijn ouders doen gelukkig niet moeilijk over 'trouwen', ze hebben het al geaccepteerd dat hij waarschijnlijk nooit zal trouwen.



Ik denk persoonlijk dat hij de islaam confronterend vind voor datgeen wat hij doet. Zelf criminelen die zie je bidden in de moskee iedere vrijdag, dus die jongen heeft wel degelijk wat te verbergen en loopt met een groot geheim.

Heeft hij msn/facebook, misschien als je het durft dat je hem daarop kan benadere onder een anoniem nickname

11-03-2011, 11:14

Citaat door missy_chanel:
hmmmmm hij gaat in het weekend altijd terug naar zijn oude woonplaats? Dat betekend dat daar iemand woont waar hij van houdt, misschien een ex die hij niet kan vergeten en met wie hij nog contact heeft?


Kan je man niet met hem gaan praten als mannen onder elkaar?


Dat zou kunnen maar is die grote liefde dan ook een man?

We zien hem niet zo vaak, en als we hem zien dan discussieren we meteen over van alls en nog wat. Maar hij krijgt het snel benauwd, dus heel vaak verlaat hij 'het groepje' om het zo maar te zeggen als het hem te veel wordt.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16