Bekijk volle/desktop versie : Verloofde dames



Pagina's : [1] 2

09-03-2011, 11:59
Stel je gaat winkelen, kleren kopen enzo.. Betaald je partner dan voor je?

09-03-2011, 12:08


Als we samen gaan, meestal wel! Tenzij ik zelf echt niet wil.. Maar het is lang geleden dat we samen zijn gaan winkelen eigenlijk. .

09-03-2011, 12:08
Hij biedt het altijd aan, maar ik weiger het. Ik voel me er niet lekker bij.

09-03-2011, 12:15

Citaat door MrsB.:
Hij biedt het altijd aan, maar ik weiger het. Ik voel me er niet lekker bij.



Af en toe verwend worden, mag wel hoor! .
Tenzij ik echt wat wil hebben, dat veel geld kost. Dan ben ik niet gek om het hem te laten betalen! .

09-03-2011, 12:21


zelfs tijdens onze relatie betaalde hij,
we gaan ons binnenkort verloven en dan mag hij nog steeds betalen hahaha

09-03-2011, 12:26
als je niet werkt dan vind ik het wel normaal dat hij moet gaan betalen

09-03-2011, 13:02
Mijn verloofde biede het in het begin wel een enkele keer aan, toen we een relatie hadden. En toen weigerde ik het echt omdat ik zoiets had van ik ben nog niet je vrouw dus doe dit maar als we verloofd of getrouwd zijn..

En nu

Doet ie het helemaal niet meer..

Verwennen? wat is dat hahah

09-03-2011, 13:06
kheb altijd al mijn spullen en kleren zelf betaald hoor.
Maar als we zullen samenwonen kan em beginnen dokken.

09-03-2011, 13:06

Citaat door insaf18:
kheb altijd al mijn spullen en kleren zelf betaald hoor.
Maar als we zullen samenwonen kan em beginnen dokken.


Ik ook en hmdl kan ik dat ook betalen!.. en ben ik er ook trots op..
Maar ja, soms mag het wel!

09-03-2011, 15:40

Citaat door Widiiiiiiiiii:
Af en toe verwend worden, mag wel hoor! .
Tenzij ik echt wat wil hebben, dat veel geld kost. Dan ben ik niet gek om het hem te laten betalen! .


Haha jawel, maar vind het toch altijd raar om ernaar te vragen. Inmiddels zijn we officieel getrouwd en merk dat het toch moeilijk is. Dus ik houd het voorlopig op mijn eigen centjes. Hij komt meestal zelf met dingen aanzetten waarover ik dan zeg: Oh, dat had je echt niet moeten doen. Stiekem vind ik het natuurlijk ge-wel-digg!

09-03-2011, 15:52

Citaat door MrsB.:
Haha jawel, maar vind het toch altijd raar om ernaar te vragen. Inmiddels zijn we officieel getrouwd en merk dat het toch moeilijk is. Dus ik houd het voorlopig op mijn eigen centjes. Hij komt meestal zelf met dingen aanzetten waarover ik dan zeg: Oh, dat had je echt niet moeten doen. Stiekem vind ik het natuurlijk ge-wel-digg!



aaah dat is lief (mashallah)...

Ik zou het ook niet over mijn hart krijgen om te vragen of hij het voor mij wil betalen.. ben Te trots daarvoor.... Als ik iets wil dan koop ik het zelf, heb niemand nodig ..

09-03-2011, 16:06
k begryp de topic starter ergens wel hoor, tuurlyk ga je er self niet naar vragene n is het ook niet nodig, maar als je partner helemaal nooit aanbied, dan mis je het tog echt, al is het maar het gebaar, wel jammer indd dat sommige mannen so syn, en wy vrouwen moeten niet te hebberig worden uiteraard:P maar k moet segge k begryp haar wel
wslm

09-03-2011, 17:07


Nee soms wil hij wel iets voor me betalen. Maar af en toe mag, maar niet altijd.
Meestal betalen we onze eigen kleren of kopen we kleren voor elkaar.

09-03-2011, 17:28

Citaat door insaf18:
kheb altijd al mijn spullen en kleren zelf betaald hoor.
Maar als we zullen samenwonen kan em beginnen dokken.


precies; same story!

09-03-2011, 19:58
Als je gaat samenwonen dan mag hij dokken? en waarom dan pas?
Eisen jullie dit of is het een verwachting?

Ik betaal ook mijn eigen kleding etc.. hamdoellilah. Hou er niet van dat anderen voor mij betalen. Maar ben altijd in voor verassingen haha

Pagina's : [1] 2