Bekijk volle/desktop versie : Beste GAYAT in Nederland!!!!!!!!????????



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-03-2011, 09:31
Dag Dames,

Wellicht kunnen jullie ons helpen. Wij zijn namelijk op zoek naar adressen waar onze klanten hun (bruids)lebsat kunnen laten maken.

Drop alle info wat jullie hebben betreft het maken van bruidslebsat hier in Nederland.

Het gaat ook voornamelijk om gayat die ervaring heeft met dure stoffen, met stoffen gevuld met stenen, echte zijde en shiffon.

We hebben momenteel al een adres maar we kijken nog verder of er meerdere zijn....graag ook de prijzen erbij te vermelden

Pm-en kan ook!!

Alvast bedankt!!

09-03-2011, 09:51


Ik heb ook stof gekocht met stenen, ik ben van den haag tot Limburg afgegaan voor een lgiat. Maar niemand kon met de stof werken. Karima uit A'dam die kon het wel maar het wordt naar Marokko gestuurd. Probleem met zwarofskistof is dat je de jurk 2 keer moet passen. EN dat je het risico loopt dat de bovenkant langer en lager is dan de onderkant.
Ik wens je succes. Zaterdag ga ik naar Kaftan Fes kijken of zij de stof kunnen "naaien".

09-03-2011, 10:00

Citaat door Feministe_NO1:
Ik heb ook stof gekocht met stenen, ik ben van den haag tot Limburg afgegaan voor een lgiat. Maar niemand kon met de stof werken. Karima uit A'dam die kon het wel maar het wordt naar Marokko gestuurd. Probleem met zwarofskistof is dat je de jurk 2 keer moet passen. EN dat je het risico loopt dat de bovenkant langer en lager is dan de onderkant.
Ik wens je succes. Zaterdag ga ik naar Kaftan Fes kijken of zij de stof kunnen "naaien".



Dankjewel voor je reactie

Ja veel klanten van ons zijn ook opzoek naar een goede gayat. Vooral een een dure stof wil je niet zomaar een gayat nemen.

Van kaftan fes weet ik al dat ie dat kan maken...maar we willen ook meerdere adressen hebben.

Stof met stenen wordt altijd langer vanwege het gewicht.


Heb je wat meer gegeven van Karima?

09-03-2011, 10:08
kom op dames......of zijn er niet veel goede gayatien in NL

09-03-2011, 10:12


Kan hè me aub foto's sturen van je stoffen die je verkoopt. Ik wil n bruidslebsa laten maken.

Alvast bedankt voor je reactie,,

09-03-2011, 10:12

Citaat door Feministe_NO1:
Ik heb ook stof gekocht met stenen, ik ben van den haag tot Limburg afgegaan voor een lgiat. Maar niemand kon met de stof werken. Karima uit A'dam die kon het wel maar het wordt naar Marokko gestuurd. Probleem met zwarofskistof is dat je de jurk 2 keer moet passen. EN dat je het risico loopt dat de bovenkant langer en lager is dan de onderkant.
Ik wens je succes. Zaterdag ga ik naar Kaftan Fes kijken of zij de stof kunnen "naaien".


Het is Swarovski, geen zwarofski

09-03-2011, 10:23

Citaat door tanger22:
Kan hè me aub foto's sturen van je stoffen die je verkoopt. Ik wil n bruidslebsa laten maken.

Alvast bedankt voor je reactie,,


Hey bedankt voor de interesse, maar wij sturen helaas geen foto's op. Wij tonen alleen impressiefoto's en die staan in de trouwgids.

Vooral de exclusieve stoffen die wij hebben zijn schaars en dus heel erg herkenbaar. Onze klanten ( ook negaffat) willen niet dat heel marokko.nl de stof al heeft gezien.

Ik hoop dat je hier begrip voor hebt

Maar waar zou je je bruidslebsa laten maken dan? Heb je een adres?

09-03-2011, 10:28

Citaat door Layali-Zamaan:
Hey bedankt voor de interesse, maar wij sturen helaas geen foto's op. Wij tonen alleen impressiefoto's en die staan in de trouwgids.

Vooral de exclusieve stoffen die wij hebben zijn schaars en dus heel erg herkenbaar. Onze klanten ( ook negaffat) willen niet dat heel marokko.nl de stof al heeft gezien.

Ik hoop dat je hier begrip voor hebt

Maar waar zou je je bruidslebsa laten maken dan? Heb je een adres?



Bedankt voor je reactie. Ik zou het ook niet eten. Hahahaha . Ik zoek eerst stof . En mischien dat in het in Marokko laat maken.

09-03-2011, 10:33

Citaat door tanger22:
Bedankt voor je reactie. Ik zou het ook niet eten. Hahahaha . Ik zoek eerst stof . En mischien dat in het in Marokko laat maken.



Dat is misschien uiteindelijk toch het handigste idd...veel succes nog verder..met stof..
Mocht je in de buurt zijn van Amsterdam kom dan eerst bij ons langs om te kijken en dan pas naar anderen .........op die manier kun je de kwaliteit goed vergelijken

09-03-2011, 10:40

Citaat door Layali-Zamaan:
Dat is misschien uiteindelijk toch het handigste idd...veel succes nog verder..met stof..
Mocht je in de buurt zijn van Amsterdam kom dan eerst bij ons langs om te kijken en dan pas naar anderen .........op die manier kun je de kwaliteit goed vergelijken



zal ik zeker doen, ik ben nog ook met spoed opzoek naar n bruidsjurk, dus binnenkort kom ik naar amsterdam, en dan zal ik inschallah langs jullie komen,


09-03-2011, 10:42

Citaat door tanger22:
zal ik zeker doen, ik ben nog ook met spoed opzoek naar n bruidsjurk, dus binnenkort kom ik naar amsterdam, en dan zal ik inschallah langs jullie komen,




Veel succes en Allah jekemel belgair.

Je bent van harte welkom!

09-03-2011, 11:07
kaftan Fes blijft nr 1 Geweldig doen ze het..

09-03-2011, 11:19



Citaat door bloempje92:
kaftan Fes blijft nr 1 Geweldig doen ze het..



Ja klopt, dat wist al..denk dat hij ook de enige is in NL die zo goed is

09-03-2011, 11:45
Die loser van Fes doet geen moer. Hij stuurt alles naar Tetouan (hij zegt fes) en laat alles daar maken. (inside info)

09-03-2011, 12:22

Citaat door Isha_2:
Die loser van Fes doet geen moer. Hij stuurt alles naar Tetouan (hij zegt fes) en laat alles daar maken. (inside info)


Ja dat heb ik ook gehoord, dat ie dat naar marokko stuurt. Eigenlijk gaat het om het resultaat....wel raar dat ie fes zegt terwijl die het in tetouan maakt

Pagina's : [1] 2 3 4 5