Bekijk volle/desktop versie : Voor alle Jongens!!!!!

Pagina's : 1 [2] 3

03-02-2005, 14:49

Citaat door MASTERCARD:
ewa geef dat meisje gewoon wat ze wil horen

voor de meeste meiden is het een soort van sprookje

ze denken aan kaarsjes, wierook, romantische muziek op de achtergrond a sidi, massage-olie gereed, van die roosbaadjes verspreid over de grond, gedimde licht eh eh eeeeeeh eeeeeeeeeeh

ik zou het wel op die manier aanpakken hoor

maar denk de meeste mocro`s PATS EUH KREUN PATS OEH en ziedi slapen a muts

Ik Zweer het het je: dit is de meest grappige en leuke opmerking hier op het FORUM!!

03-02-2005, 20:54

Citaat door MASTERCARD:
ewa geef dat meisje gewoon wat ze wil horen

voor de meeste meiden is het een soort van sprookje

ze denken aan kaarsjes, wierook, romantische muziek op de achtergrond a sidi, massage-olie gereed, van die roosbaadjes verspreid over de grond, gedimde licht eh eh eeeeeeh eeeeeeeeeeh
ik zou het wel op die manier aanpakken hoor

maar denk de meeste mocro`s PATS EUH KREUN PATS OEH en ziedi slapen a muts
Ja ik wil het zo, vraag ik teveel dan??

04-02-2005, 00:44

Citaat door MASTERCARD:
Als je gaat wachten tot de nacht valt heb je er niks van begrepen vriend
je begrijpt het verkeerd, niet tot de nacht valt, maar gwoon tot de volgende dag wanneer je lekker uitgerust bent, een huwelijsknacht beteken t niet altidj meteen los erop xxxxxx, je kan die spanning ook laten voor de volgende dag ....... maar ja ik zeg het nu, misshcien zijn we op dat moment zo geil dat we het alsnog doen

04-02-2005, 13:33
heey ik vind dat Tyfoon volkomen gelijk heeft ik hoop dat alle manne zo gaan doen anders gaat het erg moelijk worden...

04-02-2005, 16:56

het komt goed meisje

04-02-2005, 17:36

Citaat door hivisu:
vreemd gaan op de eerste nacht

nee weet niet..
ik ken iemand die dat had gedaan

04-02-2005, 17:39

Citaat door Tyfoon:
Huwelijksnacht is iets waar je vrouw als het goed is al jaren op wacht dus ik zal natuurlijk extra lief en zacht en aardig voor haar zijn ik geef haar de tijd om even te wennen aan mij enorme geslachtsdeel ze mag het raken en er mee spelen en wat ze maar wil tot zij denkt dat ze er klaar voor is dan zal ik rustig hem der in stoppen en snel er uit en verder tjaa kan je niks meer doen want dan zal ze heel veel p ijn krijgen als het goed is dus ik geef haar de tijd om te genezen en volgende dag doen we weer rustig aan tot ze is gewend dan kunnen we het echte werk doen
aaaahhh wat lief nou

04-02-2005, 17:41
ik ken iemand die op zijn huwelijksnacht ff ging krikke met zijn vrouwtje.. en meteen daarna uit ging... die vond ik echt HARd

05-02-2005, 14:57
Ik weet niet
ik zie wel

06-02-2005, 13:10

Citaat door TjacKaaaa:
ik ga nie veel doen. ik hoef haar alleen mijn sexy body te showen, dan is het geslaagd.

billah ze komt dan meteen klaar
Miskien Da denk jij..!!

07-02-2005, 23:21
Als het komt dan komt et al sta je daar met je mini weener

08-02-2005, 12:47
ik zou het romantisch houden en met heel veel voorspel tot de we elkaar goed op alle hoogste niveau leren kennen dan ga ik de rest aan mijn vrouw over als hem er in wil dan doe ik in begin zeker voorzichtig maar ja al gau is het gebeurt.........................00

08-02-2005, 12:50

Citaat door Sephiroth:
SM werkt goed...spreek uit ervaring
wat betekent sm

08-02-2005, 15:48

Citaat door TjacKaaaa:
ik ga nie veel doen. ik hoef haar alleen mijn sexy body te showen, dan is het geslaagd.

billah ze komt dan meteen klaar

08-02-2005, 15:53
hoebedoel je vooe zichtig met je handen wellah en als ze blijkt dat ze niet bloed en dan

Pagina's : 1 [2] 3