Bekijk volle/desktop versie : ''De bal ligt bij De Boer en niet bij Mounir''



08-03-2011, 09:22
Het is aan Frank de Boer om Mounir El Hamdaoui weer bij het eerste elftal te betrekken.

De bal ligt dan ook niet bij de spits zelf, vindt zijn zaakwaarnemer Sigi Lens.

De Boer liet na de bekerwedstrijd tegen RKC Waalwijk weten dat El Hamdaoui zich weer zal moeten bewijzen. "De sleutel ligt nu bij hem. Niemand is belangrijker dan Ajax, ook Mounir El Hamdaoui niet en ook Frank de Boer niet."

"Mounir heeft de sanctie niet opgelegd, ik heb de sanctie niet opgelegd, het is De Boer die dat heeft gedaan", kaatst Lens in De Telegraaf. "En dus is hij de enige die de sanctie ook weer ongedaan kan maken. De bal ligt bij De Boer en niet bij Mounir. Die kan niet uit zichzelf zeggen: ik kom weer. De trainer zal intern met de situatie aan de slag moeten."

De zaakwaarnemer vindt bovendien dat zijn cliënt veel te zwaar is gestraft. "In mijn carrière heb ik heel wat ergere dingen meegemaakt in een kleedkamer tot vechtpartijen aan toe. Als je alle commotie ziet, dan lijkt het wel of Mounir de trainer heeft geslagen of zo. Het enige wat er zich heeft voorgedaan, is een meningsverschil. Een discussie over een spelsituatie."


"En dan hoor ik, dat het er niet om gaat, wat Mounir heeft gezegd, maar over de manier hoe hij het gezegd heeft", vervolgde Lens. "Kom op nou. Dat vind ik erg overdreven. Als scheidsrechters telkens iemand rood zouden geven, als ze een cynische reactie krijgen, dan kunnen ze wel aan de gang blijven. Ik vind het veel te zwaar gestraft om iemand hiervoor naar het tweede team te zetten."

08-03-2011, 11:41


Het ligt nooit aan de Marokkanen. Dat weten we in Nederland nu al zo'n 30 jaar.

08-03-2011, 11:45

Citaat door Haaglander:
Het ligt nooit aan de Marokkanen. Dat weten we in Nederland nu al zo'n 30 jaar.


, weet je wat helemaal mooi is. Wij ergeren jou, maar toch gaan we nergens heen, het worden er alleen meer. Kan je hoog of laag springen, we zijn er altijd en overal. Wordt maar gek, lekker je leven terroriseren.


08-03-2011, 13:23

Citaat:
Het ligt nooit aan de Marokkanen. Dat weten we in Nederland nu al zo'n 30 jaar.
Door: Haaglander
Waar woon je? Dan kom ik gezellig naast je wonen!

08-03-2011, 13:44


Tuurlijk ligt de sleutel bij de trainer. Wat moet Mounir doen?? Hij is de speler die de sanctie opgelegd heeft gekregen.

De Boer stelt zich aan, baby!

08-03-2011, 14:15
Eey Haaglander, als het je niet meer bevalt dan verlaat je ons land toch lekker? Mijn kikkerlandje toch?

08-03-2011, 17:23
Weet je wat het gewoon is.....
De boer wil hem gewoon kleineren om aan te tonen van dat hij niks voor hem waard is.....
En zo komt het erop neer dat hij Mounir gwn niet mag terwijl het een topspits is punt uit.

08-03-2011, 20:35
Misschien moet hij ook naar Rusland met Boussafa!

Dan word het vast een succes, Boussafa/Mounier en Gullit.

09-03-2011, 00:53
Misschien moet hij ook naar Rusland met Boussafa!

Dan word het vast een succes, Boussafa/Mounier en Gullit.

09-03-2011, 01:23
Misschien moet hij ook naar Rusland met Boussafa!

Dan word het vast een succes, Boussafa/Mounier en Gullit.