Bekijk volle/desktop versie : wie heeft er zo"n kid ???



Pagina's : [1] 2

08-03-2011, 00:43

http://www.youtube.com/watch?v=5jXSR1xdcPE



Citaat:



machalaaaah , wat is hij slim !!!!!!!!!!!!!

de hele wvdmv bij elkaar en ze weten die hoofdsteden niet

08-03-2011, 00:51


je gaat echt versteld staan van wat kinderen rond die leeftijd kunnen. Af en toe zegt mijn dochter iets wat ik totaal niet snap en later weer als we buiten lopen wijst zij daar naar en blijkt het iets te zijn wat ik haar maanden geleden heb getoond wat zij zich nog kan herinneren. je hoeft iets maar 1 keer te zeggen en ze onthouden het, behalve de woorden "dat mag niet" in elke taal haha

zij heeft ook zo'n Nijntje laptop en daar oefent zij zelfstandig mee, behalve het openen daarvan lukt nog niet altijd, maar ze weet al van alles uit haar hoofd.

08-03-2011, 00:59

Citaat door Miss_Tashel7it:
je gaat echt versteld staan van wat kinderen rond die leeftijd kunnen. Af en toe zegt mijn dochter iets wat ik totaal niet snap en later weer als we buiten lopen wijst zij daar naar en blijkt het iets te zijn wat ik haar maanden geleden heb getoond wat zij zich nog kan herinneren. je hoeft iets maar 1 keer te zeggen en ze onthouden het, behalve de woorden "dat mag niet" in elke taal haha

zij heeft ook zo'n Nijntje laptop en daar oefent zij zelfstandig mee, behalve het openen daarvan lukt nog niet altijd, maar ze weet al van alles uit haar hoofd.



dochter van een vriend ze was 2,5 en als je haar een telefoon gaf ze wist precies wat ze moest doen om hem te ontgrendelen , een spelletje starten , ik geef haar soms mn iphone en zie hoe ze dan met die pagina's schuift zoekend naar spelletjes ,na paar tellen gooit ze hem terug en zegt ze die van papa is beter (omdat er op de mijne geen spelletjes op zitten) hahahah


allah isla7houm

08-03-2011, 03:21
mijn zoontje ging ook spelen met de iphone van zijn pa...echt hij weet alles te vinden...

08-03-2011, 03:44


Mijn dochter is ook erg slim,allah ya7fadha! Ze onthoudt alles,is erg goed in dingen oplossen,ze kan heel goed overweg met m'n iphone. Ze was net 2 toen ze het alfabet kon,ook in het engels. Maar ja,ze zeggen dat ze op mij lijkt

08-03-2011, 03:50

Citaat door LOULOU22:
mijn zoontje ging ook spelen met de iphone van zijn pa...echt hij weet alles te vinden...



Oulad lyoum hahaha apaaart

08-03-2011, 03:54

Citaat door nuriye:
Mijn dochter is ook erg slim,allah ya7fadha! Ze onthoudt alles,is erg goed in dingen oplossen,ze kan heel goed overweg met m'n iphone. Ze was net 2 toen ze het alfabet kon,ook in het engels. Maar ja,ze zeggen dat ze op mij lijkt


Machalah allah i7fadha lik , bghiti tgouli ta nti slieeeeeeem yek ahha. Wakha a lala maghadich nkhasro lik kbaterk hahaha

Hahaha 3 Eiphones hierzo hadak apple dar labas haha
Heb vandaag een samsung galaxy voor paar min ehad hij is echt cioool, ik ga die halen inchalah.

08-03-2011, 04:02

Citaat door AbouRfissa:
Machalah allah i7fadha lik , bghiti tgouli ta nti slieeeeeeem yek ahha. Wakha a lala maghadich nkhasro lik kbaterk hahaha

Hahaha 3 Eiphones hierzo hadak apple dar labas haha
Heb vandaag een samsung galaxy voor paar min ehad hij is echt cioool, ik ga die halen inchalah.


Apple machi dar labas waha. Ma3lihch, khalihom, hadi hiya ljenna dialhom! Ewa haal gelijk 2 samsung galaxys, kan ik m'n iphone naar m'n dochter paassen

08-03-2011, 04:11

Citaat door nuriye:
Apple machi dar labas waha. Ma3lihch, khalihom, hadi hiya ljenna dialhom! Ewa haal gelijk 2 samsung galaxys, kan ik m'n iphone naar m'n dochter paassen



Awwwww mn daba die iphone doorgeven, wa bchwia 3lik a lala , eerst een nokia 3310 hahha en later pas een iphone.
Ik ga kijken wat ik zou moeten betalen als ik hem neem en ga ook kijken als ik hem los kan krijgen hoeveel hij kost o nrad 3lik

08-03-2011, 04:19

Citaat door AbouRfissa:
Awwwww mn daba die iphone doorgeven, wa bchwia 3lik a lala , eerst een nokia 3310 hahha en later pas een iphone.
Ik ga kijken wat ik zou moeten betalen als ik hem neem en ga ook kijken als ik hem los kan krijgen hoeveel hij kost o nrad 3lik


Hahaha, yahafdak akhoya. Ik maakte maar een grapje. Ik moet eerst mn 2jarige abonnement uitzingen, 3ad nchof chi Galaxy
Thalla!

08-03-2011, 10:43
Mijn dochtertje is bijna 2 en voor ze gaat slapen zegt doe3a
Allahhoema bismieka ehmoetoe ahiya

Zo schattig en daarna gaat er vingertje omhoog en zegt ze asha hadoe la illa ha illa llah wa ashhadoe ana mohamadan rasoellah

08-03-2011, 10:46

Citaat door jonge_mamma:
Mijn dochtertje is bijna 2 en voor ze gaat slapen zegt doe3a
Allahhoema bismieka ehmoetoe ahiya

Zo schattig en daarna gaat er vingertje omhoog en zegt ze asha hadoe la illa ha illa llah wa ashhadoe ana mohamadan rasoellah



tbarkelaah

08-03-2011, 10:47


kinderen van tegenwoordig zyn gewoon slim, ze kunnen al heel vroeg op de laptop wallah ze weten precies wat ze moeten aanklikken etc

08-03-2011, 10:48

Citaat door jonge_mamma:
Mijn dochtertje is bijna 2 en voor ze gaat slapen zegt doe3a
Allahhoema bismieka ehmoetoe ahiya

Zo schattig en daarna gaat er vingertje omhoog en zegt ze asha hadoe la illa ha illa llah wa ashhadoe ana mohamadan rasoellah



mashaallah , allah isla7

08-03-2011, 10:55

Citaat door LOULOU22:
mijn zoontje ging ook spelen met de iphone van zijn pa...echt hij weet alles te vinden...



mijn dochter ook, sub7anallaah ze weet precies hoe zij die moet ontgrendelen, welke apps zij wilt, ook op de ipad. Vooral in de ochtend wanneer zij om 6:30 wakker is en naast mij in bed met de ipad speelt, ze tekent daar graag op of ze kijkt daar kabouter Plop of Tobus op, en ze is daar gelukkig heel voorzichtig mee

Pagina's : [1] 2