Bekijk volle/desktop versie : Geef Door!! Bijstandsuitkering Wordt In 2012 Flors Verlaagd En Na Enkele Jaren Weg!!



07-03-2011, 15:30
De bijstandsuitkeringen worden vanaf 2012 in 20 jaar verlaagd. In totaal daalt de bijstandsuitkering met 2000 euro netto op jaarbasis. De armoederegelingen van gemeenten worden ook aangescherpt. Gemeenten mogen mensen met een laag inkomen minder bijzondere bijstand, langdurigheidstoeslag en geld om mee te doen aan sport en cultuur geven.

ZIE LINK: http://www.armoedewerktniet.nl/vraag-en-antwoord

GEEF DIT AUB DOOR AAN IEDEREEN WANT IEDEREEN KAN OOIT IN EEN MOEILIJKE SITUATIE KOMEN WAARDOOR DIE EEN BIJSTANDSUITKERING WIL AANVRAGEN TERWIJL HET MISSCHIEN TEGEN DIE TIJD NIET MEER BESTAAT!!

07-03-2011, 15:36



Citaat door nour_1983:
De bijstandsuitkeringen worden vanaf 2012 in 20 jaar verlaagd. In totaal daalt de bijstandsuitkering met 2000 euro netto op jaarbasis. De armoederegelingen van gemeenten worden ook aangescherpt. Gemeenten mogen mensen met een laag inkomen minder bijzondere bijstand, langdurigheidstoeslag en geld om mee te doen aan sport en cultuur geven.

ZIE LINK: http://www.armoedewerktniet.nl/vraag-en-antwoord

GEEF DIT AUB DOOR AAN IEDEREEN WANT IEDEREEN KAN OOIT IN EEN MOEILIJKE SITUATIE KOMEN WAARDOOR DIE EEN BIJSTANDSUITKERING WIL AANVRAGEN TERWIJL HET MISSCHIEN TEGEN DIE TIJD NIET MEER BESTAAT!!
dat was jaren geleden al bekent...niks nieuws

07-03-2011, 15:39
hahaha ik heb bijstand nu. maar tot die tijd ben ik al lang weg hier.

07-03-2011, 15:41
Het zijn alleen nog maar plannen.

07-03-2011, 15:43


Schandalig!

07-03-2011, 15:44
ik weet niks over iets definitiefs

07-03-2011, 15:48
Eindelijk kunnen uitkering trekkers gaan werken of immigreren

07-03-2011, 16:52

Citaat door shentef:
Eindelijk kunnen uitkering trekkers gaan werken of immigreren



Echt he, ze moeten stenger worden aangepakt. Er zijn zoveel mensen die misbruik maken van de bijstand. Is natuurlijk wel erg voor de mensen die het hard nodig hebben, en die zijn hier dus de dupe van.

07-03-2011, 18:38

Citaat door maghrebia7:
Echt he, ze moeten stenger worden aangepakt. Er zijn zoveel mensen die misbruik maken van de bijstand. Is natuurlijk wel erg voor de mensen die het hard nodig hebben, en die zijn hier dus de dupe van.


Al jaren wordt er zeer streng gecontroleerd, fraude is nihil.
Bovendien zitten er veel mensen in de bijstand die ziek zijn maar door strenge eisen van UWV geen ziekte-uitkering krijgen.

07-03-2011, 18:45

Citaat door herreb:
Al jaren wordt er zeer streng gecontroleerd, fraude is nihil.
Bovendien zitten er veel mensen in de bijstand die ziek zijn maar door strenge eisen van UWV geen ziekte-uitkering krijgen.



Ze denken dat ze stenger controleren maar mensen frauderen nog steeds. Heb genoeg mensen gezien bijvoorbeeld ze scheiden, zodat ze beiden een uitkering kunnen aanvragen maar ondertussen wonen ze onder 1 dak. Dit is enkel een voorbeeld uit vele. Ik ben t met je eens dat er ook veel mensen zijn die recht hebben op n uitkering en die het hard nodig hebben. Maar zij zijn uiteindelijk de dupe van alle strenge controles en wetten.