Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk pigmentvlekken.....



Pagina's : [1] 2

26-09-2004, 13:40
hoi hoi...
wie weet wat ik tegen mijn pigmentvlekken in het gezicht kan doen? het ziet er niet uit!!! heeft iemand van jullie zelf ook pigmentvlekken, en wat doen jullie er tegen. foundation heb ik al geprobeerd...dat ziet er nog erger uit door het kleurverschil. nou ik hoor het wel en alvast bedankt! xxxx lele_kozine.[/SIZE]

26-09-2004, 14:42


hhehehe, dit is de tweede keer dat ik reageer op jou berichtje!

Maar lele kozine ik heb pigment op mijn rug gehad, ik ben toen naar de dokter geweeest hij had me een zalfje gekregen het hielp heeeel goed. Elhamdoulilah heb ik dankzij dat zalfje een schone rugg! MIsschien is dat iets.
Ik hoor wel van je, als je er niet uit komt.

Liefs B.

26-09-2004, 17:07

Citaat door Butterfly_B:
hhehehe, dit is de tweede keer dat ik reageer op jou berichtje!

Maar lele kozine ik heb pigment op mijn rug gehad, ik ben toen naar de dokter geweeest hij had me een zalfje gekregen het hielp heeeel goed. Elhamdoulilah heb ik dankzij dat zalfje een schone rugg! MIsschien is dat iets.
Ik hoor wel van je, als je er niet uit komt.

Liefs B.
Hey butterfly, dit probleem heb ik nu toevallig ook! Héél mijn rug vol vlekjes!
Ik trok mij er weinig van aan, maar ik nu voor een huwelijk sta en geen mooi bruidskleedje kan dragen door mijn rug... weet ik geen raad meer!

Ik ben zelf 2 keer naar een dermatoloog geweest, maar die schreef me altijd dingen die niets holpen, weet jij nog de naam van dit zalfje?
Kan je mij aub helpen?

26-09-2004, 18:11
Hey, dat is ook toevallig! Ik heb ook last van pigmentvlekken op mijn rug......nu vind ik het niet erg, omdat mijn rug toch altijd bedekt is, maar wat als ik de ware tegenkom en we besluiten om te gaan trouwen? Is toch geen zicht, m'n rug vol van die pigmentvlekjes.......weet je de naam van het zalfje nog? en heb je daar een doktersvoorschrift voor nodig?

27-09-2004, 20:37



Citaat door imanexxx:
Hey, dat is ook toevallig! Ik heb ook last van pigmentvlekken op mijn rug......nu vind ik het niet erg, omdat mijn rug toch altijd bedekt is, maar wat als ik de ware tegenkom en we besluiten om te gaan trouwen? Is toch geen zicht, m'n rug vol van die pigmentvlekjes.......weet je de naam van het zalfje nog? en heb je daar een doktersvoorschrift voor nodig?
Subhanelah, ik dacht dat ik de enigste vreemde rug had!

Voelen jullie jullie niet lelijk bij het passen van een bh in een pashokje! Al die vlekjes net een luipaard! alhamdoelilah natuurlijk, maar het stoort me vreselijk!

28-09-2004, 00:42

Citaat door lele_kozine:
hoi hoi...
wie weet wat ik tegen mijn pigmentvlekken in het gezicht kan doen? het ziet er niet uit!!! heeft iemand van jullie zelf ook pigmentvlekken, en wat doen jullie er tegen. foundation heb ik al geprobeerd...dat ziet er nog erger uit door het kleurverschil. nou ik hoor het wel en alvast bedankt! xxxx lele_kozine.[/SIZE]
nou als je meer info wilt, laat me maar weten, ik ken een zaak in amsterdam, die hele goede speciale camouflage make up verkoopt, het merk is ben nye, filmsterren gebruiken dit product. Het geeft je een hele natuurlijke gave mooie stralende huid, het bedekt alles in je gezicht je ziet er dan niets meer van!!! Het is niet netals dat troep, dat sommige gebruiken op hun gezicht!!

ik hoor nog van je!

groetjes Jihan

28-09-2004, 09:26

Citaat door zoethoutje:
Hey butterfly, dit probleem heb ik nu toevallig ook! Héél mijn rug vol vlekjes!
Ik trok mij er weinig van aan, maar ik nu voor een huwelijk sta en geen mooi bruidskleedje kan dragen door mijn rug... weet ik geen raad meer!

Ik ben zelf 2 keer naar een dermatoloog geweest, maar die schreef me altijd dingen die niets holpen, weet jij nog de naam van dit zalfje?
Kan je mij aub helpen?
Heey bruidje, toen ik dit las heb ik meteen de dokter gebeld en gevraagd of hij het zalf-receptje wil faxen naar mijn apotheek. Ik zal Insha'allah straks langsgaan en het zalfje ophalen, zodat ik meteen de naam zal noteren.
Ik hoop dat het helpt want een mooie bruiloft geef je 1 keer, dus een mooie bruidsjurk met een blote rug komt goed van pass
Allah iekemel begair!

Groetjes Butterfly

28-09-2004, 09:36

Citaat door imanexxx:
Hey, dat is ook toevallig! Ik heb ook last van pigmentvlekken op mijn rug......nu vind ik het niet erg, omdat mijn rug toch altijd bedekt is, maar wat als ik de ware tegenkom en we besluiten om te gaan trouwen? Is toch geen zicht, m'n rug vol van die pigmentvlekjes.......weet je de naam van het zalfje nog? en heb je daar een doktersvoorschrift voor nodig?
Hahhahaa wallahila, en als je man je rug opeens ziet.... zal ie zeker denken welke oerwoud is zij geweest.( Zo zag mijn rug er dan uit) Maar gair Insh'allah met behulp van allah Swt zal het wel goedkomen. En ik zal mijn best om zoo snel mogelijk de naam te noteren!!

Liefs B.

28-09-2004, 16:08

Citaat door Butterfly_B:
Hahhahaa wallahila, en als je man je rug opeens ziet.... zal ie zeker denken welke oerwoud is zij geweest.( Zo zag mijn rug er dan uit) Maar gair Insh'allah met behulp van allah Swt zal het wel goedkomen. En ik zal mijn best om zoo snel mogelijk de naam te noteren!!

Liefs B.
hoi butterfly,

zou je mij ook die naam van dat zalf willen geven,

alvast bedankt

groetjes jihan

28-09-2004, 17:02
Hahaha, wollah ik voel me zo raar met die vlekjes op m'n rug! Ben wel blij dat ik het niet op m'n gezicht heb!

Ik ben ook al een paar keer naar de zonnebank geweest in de hoop dat de vlekjes zullen verdwijnen, maar nee, alles wordt bruin behalve die plekken op m'n rug, die blijven wit! Het is echt afschuwelijk......

28-09-2004, 17:31
wissel niet zomaar zalfjes uit. Het ene vlekje is het andere niet

28-09-2004, 17:53
Hoe bedoel je?

28-09-2004, 18:03


wat snap je niet ? wie zegt dat jouw vlekjes hetzelfde zijn als haar vlekjes ?

28-09-2004, 19:00

Citaat door doc25:
wissel niet zomaar zalfjes uit. Het ene vlekje is het andere niet
Helaas moet ik hem gelijk geven

Je kan voordat je het zalfje wil gebruiken, kun je zelf aan de dokter vragen wat voor pegement jezelf hebt. Ik heb het vandaag nagevraagd en inderdaad er zijn verschillende soorten pigmenten vlekken!

Mohim voor mensen die nog steeds de naam willen weten, het heeft elhamdoulilah geholpen bij mij!
Het is een witte verpakking met aan de zijkant een lichtblauwe streep. En de naam is: KETOCONAZOL 20pch

Afz. B

28-09-2004, 19:14
Ach zo, dat wist ik helemaal niet, maar toch bedankt voor de naam.....heb je er een voorschrift van de dokter voor nodig? Of kan ik die gelijk gaan afhalen bij de apotheker?

Pagina's : [1] 2