Bekijk volle/desktop versie : Kan een vrouw vreemdgaan voorkomen?



Pagina's : [1] 2

07-03-2011, 12:16
Sa,

We weten dat het voorkomt dat mannen vreemd gaan. Insa-Allah zullen zij Tauwbah verrichtten en Allah hun vergeven!

Ik las onlangs in een topic hier op m.nl dat een zuster vermelde dat de vrouw voor de man de grootste beproeving is. Zou dit komen doordat de man niet gauw genoeg zal krijgen van zijn lusten of is het de schuld van zijn vrouw die hem hierin niet voldoende aandacht geeft? Durven vrouwen toe te geven dat ze voor een belangrijk deel schuldig zijn of is het de man die de enige schuldige is?

Ik ben van mening dat wanneer een vrouw “altijd” klaar staat voor haar man, er minder “ongelukken” zullen zijn. Een gelovige tactische vrouw zal dit kunnen voorkomen. Wat vinden jullie?

07-03-2011, 12:22



Citaat door anno2011:
Sa,

We weten dat het voorkomt dat mannen vreemd gaan. Insa-Allah zullen zij Tauwbah verrichtten en Allah hun vergeven!

Ik las onlangs in een topic hier op m.nl dat een zuster vermelde dat de vrouw voor de man de grootste beproeving is. Zou dit komen doordat de man niet gauw genoeg zal krijgen van zijn lusten of is het de schuld van zijn vrouw die hem hierin niet voldoende aandacht geeft? Durven vrouwen toe te geven dat ze voor een belangrijk deel schuldig zijn of is het de man die de enige schuldige is?

Ik ben van mening dat wanneer een vrouw “altijd” klaar staat voor haar man, er minder “ongelukken” zullen zijn. Een gelovige tactische vrouw zal dit kunnen voorkomen. Wat vinden jullie?


Ik vind van niet. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Vrouwen krijgen altijd de schuld. Zij zijn de duivel en alles wat slecht is.

Het komt er op neer dat vrouwen de fouten van mannen dienen te voorkomen. Nu val ik echt van mijn kloffie hoor

07-03-2011, 12:29
Denk dat het altijd klaarstaan na een tijdje gaat vervelen wanneer de vrouw niets anders doet dan klaarstaan, ze moet zichzelf vernieuwen. Verder is de man dan nog altijd degene die de stap zet om vreemd te gaan. Al is de vrouw de oorzaak, hij moet wel erg zwak zijn om toe te geven aan die duivelse gedachte alleen al.

07-03-2011, 12:34
Ergens heb je een punt, een vrouw moet niet altijd als een tahaboesh thuis zitten. Beetje thuis leuk houden moet kunnen. Maar een man die er al aandenkt om vreemd te gaan is zeer slecht. En als hij iets mist aan zn vrouw moet hij dat gwn kunnen zeggen.

Schuld ligt zeker niet alleen aan de vrouw, grote deels aan hem. Ziet hij het niet meer zitten met zn vrouw duidelijk zeggen ipv ondertussen stiekem vreemd gaan.

07-03-2011, 12:50


Een vrouw kan het niet altijd voorkomen. Je hebt nou eenmaal van die ondankbare mannen die niet zien wat voor moois ze hebben ( Vrouw/kinderen ) en alsnog vreemd gaan, idioten.

07-03-2011, 12:51

Citaat door SafSaf9:
Ik vind van niet. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Vrouwen krijgen altijd de schuld. Zij zijn de duivel en alles wat slecht is.

Het komt er op neer dat vrouwen de fouten van mannen dienen te voorkomen. Nu val ik echt van mijn kloffie hoor

Helemaal mee eens~!

07-03-2011, 12:55
Het komt er gewoon op neer dat de vrouw gewoon haar benen MOET spreiden en de man moet plezieren (sexslavin) of ze wil of niet en dat haar man gewoon zijn ding kan doen. Zo niet dan gaat die vreemd en dan is dit de schuld van de vrouw







Zo ziet de marokkaanse man er tegenwoordig uit,

JIJ MIJ GEVEN SEX? OF IK SLAAN VROUW EN xxxxxx MET ANDERE OEEH OEHH OEHH

07-03-2011, 13:19
hahaah wat grappig.
Het ligt zeker aan de man, maar als vrouw zijnde moet je je man ook niet verwaarlozen denk ik. als het gezellig is thuis en je doet het dagelijks, mischien dat de man dan minder snel vreemdgaat.

07-03-2011, 13:22
Ik ben niet verantwoordelijk voor zijn zondes. Punt.

07-03-2011, 13:25
je bent zelf verantwoordelijk voor je daden ,als je vrouw jou geen voldoening biedt ,wees dan een vent om daar iets aan te veranderen ipv jezelf te gaan sletteren

07-03-2011, 14:27
Ik vind van niet, tuurlijk moet een vrouw voldoende geven. Maar wanneer meneer niet genoeg heeft gaat hij het maar ergens anders zoeken? Hoe zwak?
Zowel mannen als vrouwen mogen niet vreemd gaan. Is zij niet in de stemming, dan moet de man sbar hebben. Binnen een relatie moet er niet alleen maar lust zijn maar ook liefde, hij moet begrijpen en respecteren als het even niet kan. Of er een periode is waarin het niet goed gaat. Alleen al als de man eraan denkt om vreemt te gaan, dan zit er al een draadje bij hem los!

07-03-2011, 14:34

Citaat door anno2011:
Sa,

We weten dat het voorkomt dat mannen vreemd gaan. Insa-Allah zullen zij Tauwbah verrichtten en Allah hun vergeven!

Ik las onlangs in een topic hier op m.nl dat een zuster vermelde dat de vrouw voor de man de grootste beproeving is. Zou dit komen doordat de man niet gauw genoeg zal krijgen van zijn lusten of is het de schuld van zijn vrouw die hem hierin niet voldoende aandacht geeft? Durven vrouwen toe te geven dat ze voor een belangrijk deel schuldig zijn of is het de man die de enige schuldige is?

Ik ben van mening dat wanneer een vrouw “altijd” klaar staat voor haar man, er minder “ongelukken” zullen zijn. Een gelovige tactische vrouw zal dit kunnen voorkomen. Wat vinden jullie?



geen vrouw zal dat ooit kunnen tegenhouden gap...per individu is het anders..sommigen kunnen de verleiding aan en sommigen niet


wat wel frapant is..is dat je alleen erin vermeldt dat ´we weten het voorkomt dat mannen vreemgaan´
wekt de indruk dat het algemeen bekend is dat alleen mannen vreemdgaan en de vrouw niet

zonder het een gaat het ander niet

07-03-2011, 14:37



Citaat door anno2011:
Sa,

We weten dat het voorkomt dat mannen vreemd gaan. Insa-Allah zullen zij Tauwbah verrichtten en Allah hun vergeven!

Ik las onlangs in een topic hier op m.nl dat een zuster vermelde dat de vrouw voor de man de grootste beproeving is. Zou dit komen doordat de man niet gauw genoeg zal krijgen van zijn lusten of is het de schuld van zijn vrouw die hem hierin niet voldoende aandacht geeft? Durven vrouwen toe te geven dat ze voor een belangrijk deel schuldig zijn of is het de man die de enige schuldige is?

Ik ben van mening dat wanneer een vrouw “altijd” klaar staat voor haar man, er minder “ongelukken” zullen zijn. Een gelovige tactische vrouw zal dit kunnen voorkomen. Wat vinden jullie?


De enige manier voor een vrouw om te vermijden dat haar man vreemd gaat, is een man kiezen die godsvrees heeft. Dat is de enige manier volgens mij.
Als een man de intentie heeft om vreemd te gaan, zal hij vreemd gaan. Hoe vaak ze ook 'klaar' staat voor haar man.

07-03-2011, 14:52

Citaat door OohVader:
geen vrouw zal dat ooit kunnen tegenhouden mop...per individu is het anders..sommigen kunnen de verleiding aan en sommigen niet


wat wel frapant is..is dat je alleen erin vermeldt dat ´we weten het voorkomt dat mannen vreemgaan´
wekt de indruk dat het algemeen bekend is dat alleen mannen vreemdgaan en de vrouw niet

zonder het een gaat het ander niet


Sa,

Tis niet frapant, tis bewust doordacht maar jij bent de enige tot nu toe die het door heeft. Klasse man en ben benieuwd of de vrouwen nu ook dergelijke vrouwen als honden gaan uitmaken.

07-03-2011, 15:01

Citaat door anno2011:
Sa,

Tis niet frapant, tis bewust doordacht maar jij bent de enige tot nu toe die het door heeft. Klasse man en ben benieuwd of de vrouwen nu ook dergelijke vrouwen als honden gaan uitmaken.


Het zijn geen honden, maar teefen

Het komt inderdaad zowel bij mannen als vrouwen voor. Alleen is dit niet alleen de schuld van de vrouw. Zoals een lid al eerder had geschreven zonder het een gaat het ander niet.

Pagina's : [1] 2