Bekijk volle/desktop versie : Mensen testen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-03-2011, 22:59
Ik heb gemerkt dat er twee soorten vrouwen zijn die graag willen trouwen.

1) Ze zoeken naar mannen die hun kunnen leren op het gebied van bijvoorbeeld religie, helpen, ondersteunen, bevredigen, vroom is.

2) Ze zeggen dat ze het bovenstaande niet waard zijn.

Why?

06-03-2011, 23:02


Ze schatten zichzelf te laag in?

06-03-2011, 23:05
Conclusie: Slaz heeft veel dates achter de rug.

06-03-2011, 23:08

Citaat door Misz_Eendje:
Ze schatten zichzelf te laag in?

Waarom? Wat moet je daar tegen inbrengen? Hm.


Citaat door History:
Conclusie: Slaz heeft veel dates achter de rug.

Logische conclusie wanneer men stront in de ogen heeft.

06-03-2011, 23:10



Citaat door Slaz:
Waarom? Wat moet je daar tegen inbrengen? Hm.


Logische conclusie wanneer men stront in de ogen heeft.



Je bent high, hou op met xtc pillen inslikken..

06-03-2011, 23:10
Sommige vrouwen denken dit omdat zij een "slecht" verleden hebben, maar het kan ook heel goed zijn dat een goed persoon een ander onzeker kan maken. Ik weet er alles van.

Ik ben iemand die zelfverzekerd is en ik geloof heilig dat ik een goede man verdien, maar tegelijk kan die goede man mij vreselijk onzeker maken...tot op het punt dat ik kan twijfelen of ik hem waard ben.

06-03-2011, 23:11
mijn avatar??? wauwww

06-03-2011, 23:12
Hmm, Slaz eerlijk ik begrijp je topic niet zo goed :s

Ik zal eerlijk zijn, ik wil ook trouwen maar waarom wil ik dat omdat ik het beu ben het vrijgezellen leventje, ik wil ma3koel, weten waar voor ik leef, opstaan met het gedachte dat er iemand aan je zij staat om je op te vangen wanneer je valt, ik wil mezelf weerhouden van het slechte, ik wil een doel hebben naast enkel het wereldse. Een aanvulling...

“Als een vrouw haar vijf gebeden bidt, haar maand vast, haar kuisheid bewaakt en haar man gehoorzaamt, zal er tegen haar worden gezegd: “Treedt het Paradijs binnen door welke poort je maar wilt.”

06-03-2011, 23:13

Citaat door Slaz:
Waarom? Wat moet je daar tegen inbrengen? Hm.


Je kan beginnen met de vraag te stellen "waarom ben je van mening dat je zo'n man niet waard bent?". Ieder heeft een andere reden en sommige zullen die niet eens kunnen vinden en is het slechts een gedachte dat ze hebben over zichzelf.

06-03-2011, 23:16

Citaat door History:
Je bent high, hou op met xtc pillen inslikken..

Kan niet, knop staat uit.


Citaat door __Nora__:
Sommige vrouwen denken dit omdat zij een "slecht" verleden hebben, maar het kan ook heel goed zijn dat een goed persoon een ander onzeker kan maken. Ik weet er alles van.

Ik ben iemand die zelfverzekerd is en ik geloof heilig dat ik een goede man verdien, maar tegelijk kan die goede man mij vreselijk onzeker maken...tot op het punt dat ik kan twijfelen of ik hem waard ben.

Zou je je dan juist niet vereerd voelen? En wat ga je dan doen, iemand die jij "waard" bent huwen? Hoe komt men tot zo een iemand en is dat niet achteruit denken?



Citaat door hayatteke:
Hmm, Slaz eerlijk ik begrijp je topic niet zo goed :s

Ik zal eerlijk zijn, ik wil ook trouwen maar waarom wil ik dat omdat ik het beu ben het vrijgezellen leventje, ik wil ma3koel, weten waar voor ik leef, opstaan met het gedachte dat er iemand aan je zij staat om je op te vangen wanneer je valt, ik wil mezelf weerhouden van het slechte, ik wil een doel hebben naast enkel het wereldse. Een aanvulling...

“Als een vrouw haar vijf gebeden bidt, haar maand vast, haar kuisheid bewaakt en haar man gehoorzaamt, zal er tegen haar worden gezegd: “Treedt het Paradijs binnen door welke poort je maar wilt.”

Stel je komt een heel bijzondere man tegen, die vroom is, et cetera. Zou je denken dat jij hem niet waard bent?

06-03-2011, 23:16
Je vergeet wat varianten, maar laten we focussen op die al is het maar om ontopic te blijven.

06-03-2011, 23:16
Soms denk ik dat tweede, en dan kijk ik om me heen, en dan denk ik: wie dan wel? Voor zover mijn onzekerheid.

06-03-2011, 23:17



Citaat door Misz_Eendje:
Je kan beginnen met de vraag te stellen "waarom ben je van mening dat je zo'n man niet waard bent?". Ieder heeft een andere reden en sommige zullen die niet eens kunnen vinden en is het slechts een gedachte dat ze hebben over zichzelf.

Wat je dan kan horen is: "Omdat ik zoveel zondig/ verplichte dingen niet doe."
Wat moet je daarmee/ wat kun je eraan doen?

06-03-2011, 23:20

Citaat door Slaz:
Zou je je dan juist niet vereerd voelen? En wat ga je dan doen, iemand die jij "waard" bent huwen? Hoe komt men tot zo een iemand en is dat niet achteruit denken?


Ik wijs hem niet af omdat ik denk dat hij "te goed" is voor mij, ben je gek?

Maar het kan wel een onzeker gevoel geven, het gevoel extra goed voor hem te willen/moeten zijn...in principe is dit alleen maar positief voor het huwelijk, maar soms lastig voor de persoon met het gevoel.

06-03-2011, 23:21
Ik denk dat er wel meer types zijn maar waarom zeg je mensen testen

Pagina's : [1] 2 3 4 5