Bekijk volle/desktop versie : commentator sport1



06-03-2011, 22:04
wat een ezel, die man zit alleen over broodjes ham te praten, en over de eigenaar die madrid gaat kopen de hele tijd.

06-03-2011, 22:45



06-03-2011, 22:51
siierdje de vos leuke commentator kan er wel om lachen

06-03-2011, 22:52
mgaarba fore live(H)

rwinaa fiel hoummaa a draries

06-03-2011, 22:56


Hij is lauw

06-03-2011, 23:01
Vorige keer zat hij alleen maar te praten over de voorzitter van deportivo, over hoe dik hij wel niet is, en dat hij veel eet.

06-03-2011, 23:06
U gaat natuurlijk altijd naar de Costa del Sol, of de Costa Blanca of de Costa Brava; maar ga nou eens gewoon naar lekker dat ... is dat buitenspel? Ja! .... waar het vaak regent, maar als het daar nu eens keer niet regent daar in La Coruna, dames en heren, ga dan naar de baai van Riazor naar Mélia Maria Pita, 6e etage; kijk uit over de oceaan; zie de surfers voor u naar het strand glijden. En dan 's avonds een heerlijke dorada (Spaanse vismaaltijd). of een fles (een of andere vage drank), maar dat weet Wim Kieft beter dan ik."

06-03-2011, 23:09

Citaat door ribery:
U gaat natuurlijk altijd naar de Costa del Sol, of de Costa Blanca of de Costa Brava; maar ga nou eens gewoon naar lekker dat ... is dat buitenspel? Ja! .... waar het vaak regent, maar als het daar nu eens keer niet regent daar in La Coruna, dames en heren, ga dan naar de baai van Riazor naar Mélia Maria Pita, 6e etage; kijk uit over de oceaan; zie de surfers voor u naar het strand glijden. En dan 's avonds een heerlijke dorada (Spaanse vismaaltijd). of een fles (een of andere vage drank), maar dat weet Wim Kieft beter dan ik."


Hahahahaha ,

Wollah zo hoor je hem gewoon iedere wedstrijd praten.

07-03-2011, 02:01

Citaat door ribery:
U gaat natuurlijk altijd naar de Costa del Sol, of de Costa Blanca of de Costa Brava; maar ga nou eens gewoon naar lekker dat ... is dat buitenspel? Ja! .... waar het vaak regent, maar als het daar nu eens keer niet regent daar in La Coruna, dames en heren, ga dan naar de baai van Riazor naar Mélia Maria Pita, 6e etage; kijk uit over de oceaan; zie de surfers voor u naar het strand glijden. En dan 's avonds een heerlijke dorada (Spaanse vismaaltijd). of een fles (een of andere vage drank), maar dat weet Wim Kieft beter dan ik."


Juist en altijd die dit is buitenspel, of is dit buitenspel? Ja!