Bekijk volle/desktop versie : Spoed!!!! WIe heeft er ervaring met catering al firdaous in rotterdam



Pagina's : [1] 2

06-03-2011, 17:01
Graag reacties hoe het bevallen is en gegaan is kwa eten, en afspraken, bediening?

06-03-2011, 17:17


Heerlijk eten en goede services!

ik werk graag met ze!!

06-03-2011, 17:18
ok dat is fijn om te horen

06-03-2011, 17:37
nog meer ervaringen??

06-03-2011, 17:55


wij vonden ze niks...

06-03-2011, 18:43

Citaat door douae19:
wij vonden ze niks...

wat was jouw ervaring dan en waarom vond je ze niks?

06-03-2011, 18:45
we hebben ze gehad voor de bruiloft van me broertje ze waren erg proffesioneel alles was op tijd af vispastilla was ontzettend goed gevuld en lekker en bediening was goed

ik zou ze zeker weer gebruiken

06-03-2011, 18:49

Citaat door Layla27:
we hebben ze gehad voor de bruiloft van me broertje ze waren erg proffesioneel alles was op tijd af vispastilla was ontzettend goed gevuld en lekker en bediening was goed

ik zou ze zeker weer gebruiken

je bedoeld toch wel die van rotterdam toch want er schijnen er meer te zijn met dezelfde naam dat ik me soms verwar, ik bedoel die met die meid die somaya heet

06-03-2011, 18:51

Citaat door dimadima:
je bedoeld toch wel die van rotterdam toch want er schijnen er meer te zijn met dezelfde naam dat ik me soms verwar, ik bedoel die met die meid die somaya heet

klopt uit rotterdam moeder en dochter werken samen
moeder kookt en dochter regelt deco enzo

ik ben toen ook bij hun thuis geweest
om het een en ander af te spreken

06-03-2011, 18:57

Citaat door Layla27:
klopt uit rotterdam moeder en dochter werken samen
moeder kookt en dochter regelt deco enzo

ik ben toen ook bij hun thuis geweest
om het een en ander af te spreken
dingen
ok wat fijn om te horen.toch merk je wel dat iedereen dingen anders ervaart of andere verwachtingen heeft weer want ik hoor wel totaal verschillende dingen

To

06-03-2011, 19:02

Citaat door dimadima:
dingen
ok wat fijn om te horen.toch merk je wel dat iedereen dingen anders ervaart of andere verwachtingen heeft weer want ik hoor wel totaal verschillende dingen

To

dat hou je toch altijd mensen en smaken verschillen gelukkig maar

ze zijn leuke mensen om mee te werken ik ben toen nog naar een andere bruiloft waar hun aan het werk waren geweest
om te zien hoe ze te werk gingen
en in overleg met bruid en bruidegom van dat feest
ben ik toen met me zusje daar heen geweest
ook daar ging het prima lekker gegeten met hun samen in de keuken en ook gelachen
(vindt ik ook belangrijk) ze moeten ook vriendelijk zijn en niet uit te hoogte . je moet doen waar je je goed bij voelt en vraag ook of je mee mag kijken bij een andere bruiloft.

06-03-2011, 22:22

Citaat door Layla27:
dat hou je toch altijd mensen en smaken verschillen gelukkig maar

ze zijn leuke mensen om mee te werken ik ben toen nog naar een andere bruiloft waar hun aan het werk waren geweest
om te zien hoe ze te werk gingen
en in overleg met bruid en bruidegom van dat feest
ben ik toen met me zusje daar heen geweest
ook daar ging het prima lekker gegeten met hun samen in de keuken en ook gelachen
(vindt ik ook belangrijk) ze moeten ook vriendelijk zijn en niet uit te hoogte . je moet doen waar je je goed bij voelt en vraag ook of je mee mag kijken bij een andere bruiloft.

dat is een goed idee zeg dat ga ik ook doen!!!

06-03-2011, 22:50


ze zijn top!!!

07-03-2011, 09:50
Weten jullie misschien ook de prijzen?

07-03-2011, 09:56

Citaat door Amoera.:
Weten jullie misschien ook de prijzen?

ligt eraan wat je neemt wij waren zo een 6 en half kwijt

Pagina's : [1] 2