Bekijk volle/desktop versie : Wat hebben jullie in de douchebak liggen zodat je niet uitglijd tijdens het douchen?



06-03-2011, 13:11
Ik heb er een hele tijd geleden van die bloempjes (anti-slip) ingeplakt. Ze zijn alleen vies geworden en ik krijg ze niet meer schoon.
Eerder had ik altijd zo'n douchemat in de douche liggen maar dit vond ik maar gevaarlijke dingen. Als de douchemat niet goed aangedrukt is dan breek je je nek in de douche. het was een douche mat met van die zuignapjes.

Wat hebben jullie erin liggen zodat je niet uitglijd?

06-03-2011, 13:17


ik heb er niets inliggen...

06-03-2011, 13:22
gewoon een douchemat en die van mij die glijdt niet hoor.
zelfs als ik m oppak dan gaat dat moeilijk.

en om te voorkomen dat hij vies word. kun je het beste na iedere douchebeurt de mat omspoelen en ophangen zodat het water erafdruipt. als je de douchemat laat liggen bij iedere douchebeurt dan gaat al het vuil er onder zitten en is echt vies.

06-03-2011, 13:26

Citaat door Mra-d-razel:
gewoon een douchemat en die van mij die glijdt niet hoor.
zelfs als ik m oppak dan gaat dat moeilijk.

en om te voorkomen dat hij vies word. kun je het beste na iedere douchebeurt de mat omspoelen en ophangen zodat het water erafdruipt. als je de douchemat laat liggen bij iedere douchebeurt dan gaat al het vuil er onder zitten en is echt vies.


Is dat ook zo'n mat met die zuignapjes van onder?

06-03-2011, 13:27



Citaat door pride_bride:
ik heb er niets inliggen...


Zit er al anti-slip in de douchebak van jou? Mijn schoonmoeder die heeft gewoon in de bak al van die bobbeltjes zitten. Dat is ideaal.