Bekijk volle/desktop versie : Ik ben best jaloers..... (thuisblijf moeder)



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-03-2011, 11:34
Op moeders die thuis blijven voor de kinderen, of niet hoeven veel werken, alleen wanneer de kids op school zitten en zich dat kunnen veroorloven, omdat de man een goed betaalde baan heeft.

En nu ik zwanger ben van de tweede ben ik het erger dan ooit

Ik wil ook thuis blijven!!!

06-03-2011, 11:44


Ik ben ook een huisvrouw, mijn man verdient ook niet veel maar kana3a is goed. Ben wel van plan als me jongste naar de kleuterklas gaat parttime te gaan werken.

06-03-2011, 11:45

Citaat door Azhaar:
Op moeders die thuis blijven voor de kinderen, of niet hoeven veel werken, alleen wanneer de kids op school zitten en zich dat kunnen veroorloven, omdat de man een goed betaalde baan heeft.

En nu ik zwanger ben van de tweede ben ik het erger dan ooit

Ik wil ook thuis blijven!!!



Insha Allah komt er ook een tijd voor jou, dat jij ook kan thuisblijven.

06-03-2011, 11:47
Je moet ook niet werken voor het geld alleen.

06-03-2011, 11:47



Citaat door olily:
Ik ben ook een huisvrouw, mijn man verdient ook niet veel maar kana3a is goed. Ben wel van plan als me jongste naar de kleuterklas gaat parttime te gaan werken.


Walah als mijn man zeg maar 1300/1400 netto zou verdienen elke maand vast, zou ik thuisblijven... maar helaas is dat niet het geval

06-03-2011, 11:48

Citaat door Zusterke:
Insha Allah komt er ook een tijd voor jou, dat jij ook kan thuisblijven.



Insha Allah


06-03-2011, 11:49

Citaat door Azhaar:
Walah als mijn man zeg maar 1300/1400 netto zou verdienen elke maand vast, zou ik thuisblijven... maar helaas is dat niet het geval

Hoeveel verdient jou man 1300 1400 is superweinig laat staan minder. Probeer werk voor hem te zoeken of jullie eiegen zaak openen. Moge Allah je man een goede baan schenken dan kan jij voor je kinderen thuis zorgen inshAllah

06-03-2011, 11:49

Citaat door BoraSita:
Je moet ook niet werken voor het geld alleen.



06-03-2011, 11:51

Citaat door olily:
Hoeveel verdient jou man 1300 1400 is superweinig laat staan minder. Probeer werk voor hem te zoeken of jullie eiegen zaak openen. Moge Allah je man een goede baan schenken dan kan jij voor je kinderen thuis zorgen inshAllah



Haha nog minder, hij snoept een beetje bij overal wel wit hoor, maar max 1400 per maand en dat is nog eens vast... dit komt door omstandigheden.

Insha allah is een eigen zaak ons doel. Wat voor zaak is nog de vraag

Maar alhamdolilah...

06-03-2011, 11:54
Ik snap trouwens niet waarom jullie aan een tweede beginnen als je moeite hebt met rondkomen.

06-03-2011, 11:57

Citaat door BoraSita:
Ik snap trouwens niet waarom jullie aan een tweede beginnen als je moeite hebt met rondkomen.



Tja, moet ik wachten tot ik 40 ben? Mohiem een kind krijg je, die neem je niet... en elke kind word trouwens met zijn eigen rzak geboren

By the way we kunnen rondkomen alhamdolilah, alleen niet als ik thuis zou bllijven...

06-03-2011, 12:07

Citaat door Azhaar:
Tja, moet ik wachten tot ik 40 ben? Mohiem een kind krijg je, die neem je niet... en elke kind word trouwens met zijn eigen rzak geboren

By the way we kunnen rondkomen alhamdolilah, alleen niet als ik thuis zou bllijven...


Ben je 49 jaar?

Als ik er niks voor doe dan krijg ik geen kind, if you know what i mean.

Wat doe je straks als het geboren is? Kinderopvang?

06-03-2011, 12:16



Citaat door BoraSita:
Ben je 49 jaar?

Als ik er niks voor doe dan krijg ik geen kind, if you know what i mean.

Wat doe je straks als het geboren is? Kinderopvang?



Kinderopvang of familie...

En nee ben geen 49 jaar. Dan ben ik waarschijnlijk al onvruchtbaar en is het te laat voor kinderen.

Ik begrijp wat je bedoel maar ook al doe je wat voor, wie zegt dat je een kind krijgt... zo kan ik wel doorgaan

06-03-2011, 12:44
Ik begrij heel goed wat je bedoelt.

Maar weet ook dat de thuisblijfmoeders jaloers kunnen zijn op jou, omdat jij werkt en niet alleen maar met kids bezig bent plus je bent financieel onafhankelijk !

06-03-2011, 12:49
De muren zouden dan op me afkomen, als ik thuis zou blijven Maar goed elk persoon is anders.

Pagina's : [1] 2 3 4 5