Bekijk volle/desktop versie : NEC niks te zoeken in Den Haaag



05-03-2011, 23:01

05-03-2011, 23:03


had het chi 10-1 moeten worden kan die rasist wiljan vloet direct ze spullen pakken en wegwezen...

05-03-2011, 23:08

Citaat door Les-far-rabat:
had het chi 10-1 moeten worden kan die rasist wiljan vloet direct ze spullen pakken en wegwezen...



nec is gewoon van de mat gespeeld dat vind commentaar van nos oook :

05-03-2011, 23:11

Citaat door dienhaag_leeft:
nec is gewoon van de mat gespeeld dat vind commentaar van nos oook :


drm hoopte ik als nec'er op die 10-1 .... die vloet heeft El-akchiaoui en El-kabir hier weggedaan en komt met een linksback van fc eindhonven.. en bankspeler van utrecht en anderlecht....
maar gefeliciteerd verdient gewonen

05-03-2011, 23:19



Citaat door Les-far-rabat:
drm hoopte ik als nec'er op die 10-1 .... die vloet heeft El-akchiaoui en El-kabir hier weggedaan en komt met een linksback van fc eindhonven.. en bankspeler van utrecht en anderlecht....
maar gefeliciteerd verdient gewonen



nou NEC doet het ook goed, toppers krijgen het ook moeilijk tegen NEC

05-03-2011, 23:23
geloof mij nou maar dat fc den haag het beste en meest verzorgende voetbal speelt van de gehele eredivisie. ze hebben in de eerste 20 minuten na de rust, nec HELEMAAL kapotgespeeld. laatste keer dat ik zulk pressie voetbal heb gezien was barca-madrid in november.

05-03-2011, 23:28

Citaat door dienhaag_leeft:
nou NEC doet het ook goed, toppers krijgen het ook moeilijk tegen NEC


pure geluk ... ik hoop niet dat ADO net als nec wordt paar jaar geleden gingen we ook Europa in werd alles leeg gekocht ... Wisgherof ging naar Twente ,, Vadoch naar Osasuna , Holman naar az ,, Jonas Olsson ging naar WBA , Dani fernandez ging naar Feyenoord , Jeremain Lens terug naar Az ... en nu staat nec weer 11e