Bekijk volle/desktop versie : hoelang heb jij de pil gebruikt?



04-03-2011, 01:49
Dag dames,

wie heeft ongeveer ook 2 jaar de pil geslikt. En na hoeveel rondes werd je zwanger??

Groetjes

04-03-2011, 10:26


na 3 jr pil was ik na 4 rondjes zwanger.. moet er wel bij zegggen dat ik ook wel een verrotte cyclus heb.. iets van 46 -51 dagen ofzo..dus dan is 4 keer nog snel..

mijn nichtje na 2 jaar pil, meteen eerste keer raak.

04-03-2011, 22:58
hello,

ja dat is idd heel snel na 4 x gefeliciteerd!!!

05-03-2011, 13:19
ik ook na 2 jaar pil....na de 4de ronde raak hamdoeallah. wat een vroeggeboorte was...met 6 maanden en me zoontje heeft het niet gehaald..allah ie rahmou....walakien hamdoeallah qadar allah. en daarna 2 maanden pil vanwege heel erg ziek zijn en meteen zwanger geworden door de pil heen.


hoe lang ben jij bezig?

05-03-2011, 14:20


Bijna 3 jaar de pil geslikt. Heeft 9 maanden geduurd vooraleer ik zwanger werd.

05-03-2011, 14:54
de pil heeft echt geen enig invloedt op de vruchtbaarheid van de vrouw....de een wordt zonder pilgebruik na jaren pas zwanger en de ander die jaren de pil slikt meteen na het afzetten.

05-03-2011, 16:53

Citaat door erasmus1:
de pil heeft echt geen enig invloedt op de vruchtbaarheid van de vrouw....de een wordt zonder pilgebruik na jaren pas zwanger en de ander die jaren de pil slikt meteen na het afzetten.



Klopt helemaal.
Mijn nicht die stukken ouder is dan mij en lang de pil heeft geslikt werd meteen zwanger na 1 maand.
Ik die maar anderhalf jaar de pil slikte, begin 20 was deed er 3 maanden over. Het verschilt per vrouw, per zwangerschap...

05-03-2011, 17:48

Citaat door moslima_lady:
ik ook na 2 jaar pil....na de 4de ronde raak hamdoeallah. wat een vroeggeboorte was...met 6 maanden en me zoontje heeft het niet gehaald..allah ie rahmou....walakien hamdoeallah qadar allah. en daarna 2 maanden pil vanwege heel erg ziek zijn en meteen zwanger geworden door de pil heen.


hoe lang ben jij bezig?



allahirahmo moge allah swth je gelukkig maken met deze zwangerschap. ik ben net gestopt met de pil, dus ik ben benieuwd.

groetjes

05-03-2011, 17:50

Citaat door erasmus1:
de pil heeft echt geen enig invloedt op de vruchtbaarheid van de vrouw....de een wordt zonder pilgebruik na jaren pas zwanger en de ander die jaren de pil slikt meteen na het afzetten.


dat klopt idd. het verschilt per vrouw allemaal. ik wilde gewoon een overzicht hebben van hoe en wat.

groetjes

13-03-2011, 00:38
de pil heeft er niets mee te maken.. geloof ik..

de eerste keer slikte ik een jaar en nog wat de diane pil, ik werd na 8 a 9 maanden zwanger en de 2e keer heb ik 3 jaar en een half, 3 verschilende soorten gebruikt en werd gelijk dezefde maand zwanger als waarin ik stopte..

14-03-2011, 18:21

Citaat door taker3est:
allahirahmo moge allah swth je gelukkig maken met deze zwangerschap. ik ben net gestopt met de pil, dus ik ben benieuwd.

groetjes




ameen insha allah...moge allah swt jou snel verblijen met een zwangerschap insha allah en een gezond kindje insha allah....niet te veel aan denken en laat het lekker allemaal op je afkomen...

14-03-2011, 18:30
Bijna 2jaar pil gepakt, & toen ik stopte werd ik direct zwanger .. hamdoelilah

14-03-2011, 21:31


insalah dames dank jullie wel !!