Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Turkse hars + katoen..Hoe?



Pagina's : [1] 2

03-03-2011, 08:46
Ik wil turkse hars gaan kopen, die ene in een groen potje, maar ik weet niet hoe ik aan de slag moet....Dus hoe moet je 't hars verwarmen? En wie weet waar je die katoen kunt kopen om te haresen...

03-03-2011, 11:31


owh my god bij mij heb ik bijna in me broek geplast van het lachen...

ik moest en zou die turkse hars moeten uitproberen. ik ging ermee naar mijn zus en ik was de katoen doekjes thuis vergeten. dus wij moesten de andere methode doen. smeren, overhouden en trekken...
we deden het in een kokende pannetje. (kasroen)
maar toen ik het een klein beetje op me arm ging proberen lukte het..
toen me zus begon te giechelen maakte ze het deksel open om te kijken of die hars los zat en ze liet het dus in die kasroen vallen. dus er kwam water bij de hars...

doodgelachen, want ze moest het alsnog proberen die slimpie.
ik had al zoiets nou is die hars verpest probeer het niet.
zij aanbrengen op me oksel, ik giechelen giechelen, was se vergeten die hars een beetje over te houden zodat ze kon trekken. toen begon ze te plukken..
auwwww...
volgende x doe ik het gwn met die doekjes...


verwarmen in water (potje dicht) smeren op je benen, katoenen doekje erover, 1 keer met de zijkant van je hand overheen strijken en trekken.

03-03-2011, 11:39

Citaat door Exclusiive:
owh my god bij mij heb ik bijna in me broek geplast van het lachen...

ik moest en zou die turkse hars moeten uitproberen. ik ging ermee naar mijn zus en ik was de katoen doekjes thuis vergeten. dus wij moesten de andere methode doen. smeren, overhouden en trekken...
we deden het in een kokende pannetje. (kasroen)
maar toen ik het een klein beetje op me arm ging proberen lukte het..
toen me zus begon te giechelen maakte ze het deksel open om te kijken of die hars los zat en ze liet het dus in die kasroen vallen. dus er kwam water bij de hars...

doodgelachen, want ze moest het alsnog proberen die slimpie.
ik had al zoiets nou is die hars verpest probeer het niet.
zij aanbrengen op me oksel, ik giechelen giechelen, was se vergeten die hars een beetje over te houden zodat ze kon trekken. toen begon ze te plukken..
auwwww...
volgende x doe ik het gwn met die doekjes...


verwarmen in water (potje dicht) smeren op je benen, katoenen doekje erover, 1 keer met de zijkant van je hand overheen strijken en trekken.



Waar koop je de wax en de doekjes dan???

03-03-2011, 13:04

Citaat door bubblesx:
Waar koop je de wax en de doekjes dan???


turkse wax koop je gwn bij turkse winkeltjes... ik zal zo een foto plaatsen. katoenen doekjes. zo een hele rol via een website.... die gaat echt lang mee.

03-03-2011, 13:14



03-03-2011, 13:15
Je kunt ipv katoenendoekjes ook een oude, schone katoenen t-shirt gebruiken. Die knip je dan in stukken en gebruik je om de hars op te smeren.

03-03-2011, 13:16
En via welke website kun je de doekjes bestellen?

03-03-2011, 13:19

Citaat door marocloubna:
Je kunt ipv katoenendoekjes ook een oude, schone katoenen t-shirt gebruiken. Die knip je dan in stukken en gebruik je om de hars op te smeren.



ja dat kan inderdaad ook. maar het is makkelijker met zo een rol. hij is niet duur en gaat lang mee.

03-03-2011, 13:21

Citaat door bubblesx:
En via welke website kun je de doekjes bestellen?



pff dat weet ik echt niet... mijn nicht doet de inkopen voor het harsen. zij is ook een gebruiker van dit account. als zij vanvond op m.nl komt en gwn kijkt naar de topics zal ze vanzelf reageren. kijk effe bij google.

03-03-2011, 13:41
Je kan het ook zelf maken met suiker, citroen en water.. Dan heb je een suikerwax.. Werkt ook prima!

03-03-2011, 13:59

Citaat door Lady.Laila:
Je kan het ook zelf maken met suiker, citroen en water.. Dan heb je een suikerwax.. Werkt ook prima!



recept?

28-06-2011, 23:06

Citaat door Exclusiive:
ja dat kan inderdaad ook. maar het is makkelijker met zo een rol. hij is niet duur en gaat lang mee.
ik wil oook wel weten waar je die doekjes kan kopen

29-06-2011, 00:54


Ja, maar dit groene potje is niet om te harsen met doekjes. Er is een oranje potje ervan en die moet je met strips gebruiken. Je moet deze wax 10 minuten laten koken en een half uur in de diepvries of een uur in de koelkast doen. Als het gekoeld is, is het een beetje hard geworden. Je pakt een stukje uit het potje en trekt het elke keer uit elkaar totdat het een honingkleur krijgt. Duw het hard tegen je huid aan en trekken maar.

Maar blijkbaar kan kun je deze wax ook gebruiken met strips.

29-06-2011, 00:58
Het potje doe je voor een paar seconde in de magnetron.. Ik knip meestal een oude dunne theedoek/of een T-shirt..
Dan smeer ik het met een ijsstokje, doe er dan een doekje overheen en goed wrijven.. En dan trekken maar! Echt dames, die turkse wax is ideaal! In het begin doet het pijn, maar je raakt er aan gewend... Scheermesjes, no way!

29-06-2011, 00:59

Citaat door Exclusiive:

Via welke site is die 'tape' te bestellen?

Pagina's : [1] 2