Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Bigggg Hoofddoek Probleem.!!!



02-03-2011, 23:07
beste dames,
Ben ong. een half jaar geleden begonnen met hoofddoek( Elhamdoulilah ).
ik draag dus een kaapje en daarop een sjaals, zoals de meeste meisjes 'm dragen in Nederland.
Mááár ik heb bijnaa altijd last van haartjes die uitsteken ( in de buurt bij je oren )
vooral als ik oordopjes in doe of een knotje.
Ik was serieus bijna vandaag van plan om een scheermesje te pakken en langs me oren te gaan scheren .
HELP ME OUT !!

02-03-2011, 23:12


neee absoluut niet scheren joh gekkie! wil je een bakkebaard erbij haha, kan je niet je hoofddoek meer naar voren brengen. Bij de zijkanten laten hangen zeg maar|?

02-03-2011, 23:18

Citaat door A-real-lady:
neee absoluut niet scheren joh gekkie! wil je een bakkebaard erbij haha, kan je niet je hoofddoek meer naar voren brengen. Bij de zijkanten laten hangen zeg maar|?


k kan het niet helpen wordt er knettergek van.

ik draag trouwens rekbaren kapjes

02-03-2011, 23:36
Misschien zonder kapje proberen? Dus alleen een sjaal zeg maar.

03-03-2011, 03:15


Je haar goed naar achteren opsteken (gebruik eventueel speldjes of spul in je haar zodat alles goed naar achteren is) en doe dan je kapje goed over je oren en bindt het strak vast. Als je je sjaal opdoet, zorg dan dat deze ook over je oren komt aan de zijkanten.

Als het goed is, moet het zo wel goed zijn.

03-03-2011, 08:30
Had ik ook
Maar nu niet, je moet gel of iets gebruiken zodat je haar goed naar achteren blijft, vooral als stijl haar hebt is dat zo lastig! Maar k doe dus gwn wat gel in me haar dan de kapje strak er boven op en dan die sjaal ook strak om me hoofd heen!

Moet lukken!

05-03-2011, 05:04

Citaat door Mounia_tje:
Had ik ook
Maar nu niet, je moet gel of iets gebruiken zodat je haar goed naar achteren blijft, vooral als stijl haar hebt is dat zo lastig! Maar k doe dus gwn wat gel in me haar dan de kapje strak er boven op en dan die sjaal ook strak om me hoofd heen!

Moet lukken!


Ja klopt, dit is denk ik het enige wat je daaraan kan doen.
Gewoon lekker veel gel gebruiken , en je hoofddoek extra strak zetten.

xx.

05-03-2011, 08:56
Had dat is ook bij mij die haartjes die uitsteken .
Maar nu niet meer ik gebruik gel en speldjes heb er sindsdien geen last meer van

succes x

05-03-2011, 23:19
Dat probleem heb ik dus ook, ik draag sinds een weekje hoofddoek maar het haar langs me oor steekt telkens uit.

05-03-2011, 23:21
Thenks meiden die kenden ik nog niet sjans: