Bekijk volle/desktop versie : Noodlot treft, toch een ontploffing op school van twittermeisje



02-03-2011, 19:53
Op de school van Charlotte Bouwman, het meisje dat werd opgepakt nadat zij op Twitter enkele berichten had geplaatst over het plegen van een bomaanslag op haar school, is vanochtend een meterkast ontploft. De 17-jarige liet via Twitter opnieuw van zich horen.

Zo meldt Fok.nl. De brandweer heeft om 8.45 uur het gymnasium Johan van Oldenbarnevelt weer vrijgegeven, laat http://www.opinieleiders.nl weten.

Volgens de site meldde de rector het voorval per brief. "Er heeft een kabel liggen smeulen in de toiletgroep voor de heren op de begane grond. De brandweer heeft de rook afgezogen en het vuur gedoofd."

Op Nu.nl is een foto te zien van de brandweer.

Charlotte en haar school kwamen in het nieuws nadat zij voor de grap twitterde dat ze haar school zou gaan opblazen.

Ook vanochtend liet ze van zich horen via Twitter. Fok.nl meldt haar tweet: "Er is een meterkast ontploft op mijn (oude?) school blijkbaar. dit is een waarschuwing! #GRAPJE #GRAPJE #GRAPJE."

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/571111/2011/03/02/Ontploffing-op-school-van-Twittermeisje.dhtml

02-03-2011, 19:59


haha ze weet ook duidelijk van geen ophouden!

02-03-2011, 19:59
Die dombo heeft er waarschijnlijk niks van geleerd zit zij op het gymnasium? "dit is een waarschuwing #grapje"

02-03-2011, 20:10

Citaat door rbatyboy:
Jij slimbo hebt waarschijnlijk niet eens mavo... Ik heb respect voor haar nu, ze is jong en houdt van lachen! Jouw hart is kennelijk al bedorven met angst...


Ben nu met mijn proefschrift bezig, heb mijn gymnasium jaren geleden al afgerond en jij?, ik vind het gewoon een dombo eerst lopen janken bij de wereld draait door en nu dit?.

02-03-2011, 20:14



Citaat door rbatyboy:
Jij slimbo hebt waarschijnlijk niet eens mavo... Ik heb respect voor haar nu, ze is jong en houdt van lachen! Jouw hart is kennelijk al bedorven met angst...



nananaaaa opleiding heeft met verstandig zijn geen malle moer te maken

dat jij goed bent in talen/wiskunde/algebra zegt over je sociale vaardigheden niks

je hoeft niet gestudeerd te hebben om meer grip op de maatschappij te hebben !

02-03-2011, 20:18

Citaat door Bananenpluk:
Die dombo heeft er waarschijnlijk niks van geleerd zit zij op het gymnasium? "dit is een waarschuwing #grapje"


Het was al duidelijk dat zij het niet had gedaan.... vrouwen en humor...

02-03-2011, 20:36

Citaat door Broodjeizan4:
Het was al duidelijk dat zij het niet had gedaan.... vrouwen en humor...


Heeft niks met vrouwen en humor te maken. Waar uit de tekst kan ik opmaken dat ze het niet heeft gedaan?