Bekijk volle/desktop versie : Mensen die vandaag naar de stembus gaan, stem op Ali Essousi!



02-03-2011, 16:05
'Stem Ali Essousi op 2 maart, lijst 3 nummer 14.

Beste Lezer,

Op 2 maart zijn er weer Provinciale Statenverkiezingen. Ik ben Kandidaat-Statenlid (nummer 14) voor de PvdA in de Provincie Utrecht. De verkiezingen Statenleden kiezen de nieuwe leden van de Eerste Kamer. De Tweede Kamer zijn we bij de vorige Tweede-Kamerverkiezingen kwijtgeraakt aan rechts, dit moeten we niet laten gebeuren met de Eerste Kamer. Voor nu is dat onze enige sociale waarborg voor de asociale maatregelen van dit kabinet. Als jonge Utrechter laat ik mij vooral leidden door mijn ambities om de provincie aantrekkelijker te maken.

Mijn speerpunten;
- Meer betaalbare sociale woningbouw voor starters binnen wijken en dorpen
- Aantrekkelijke vestigingsklimaat voor ondernemers en geen onnodige beperkingen (zie mijn website)
- Meer stageplekken en leerwerkplekken in de regio door betere afstemming met bedrijven
- Verbeteren toegankelijkheid jeugdzorg voor allochtone gezinnen
- Meer diversiteit op provinciaal niveau

We willen voorkomen dat de PVV grote zeggenschap krijgt in de Eerste Kamer. Daarnaast maak ik mij hard voor werk- en woongelegenheid, ondernemerschap en diversiteit in de provincie Utrecht.

Deze stemoproep is wat mij drijft, maar zonder uw stem heb ik geen stem. Ga stemmen op 2 maart en stuur deze email door binnen uw netwerk.

Ali Essousi
Kandidaat-Statenlid Utrecht | Lijst 3 (PvdA), nummer 14


02-03-2011, 16:06


Alleen omdat het een Marokkaan is?

02-03-2011, 16:06

Citaat door MADEinMOROCCO:
Alleen omdat het een Marokkaan is?


Neehoor ik ken hem persoonlijk vandaar die oproep
Ik bedoel als je toch op PVDA gaat stemmen maakt het uiteindelijk niet zoveel uit op wie je stemt.

02-03-2011, 16:11
Hij kan toch niets voor jou betekenen dus nergens voor nodig en dat geldt ook voor andere politici

02-03-2011, 16:13



Citaat door Nabila_El:
Hij kan toch niets voor jou betekenen dus nergens voor nodig en dat geldt ook voor andere politici


Stem op Wilders die kan wel wat betekenen

02-03-2011, 16:24
Zolang coalitie maar de minderheid heeft, maakt het niet uit waarop we stemmen. Massaal op LINKS