Bekijk volle/desktop versie : Mannen vertel me wannneer hebje voor het laatst gehuild



Pagina's : [1] 2 3

02-03-2011, 07:54
en waarom

ben nieuwsgierig omdat ik manne nooit zie huilen..en als ik dat ziee vind ik het zo cute.

gwn trane,niet echt hard huilen ofso

02-03-2011, 08:02


ben ik ook nieuwsgierig naar jalla mannne vertel het ons

02-03-2011, 08:10

Citaat door melkpoedertje:
ben ik ook nieuwsgierig naar jalla mannne vertel het ons




het is stil! nou meiden mogen me ook vertellen in welk situatie je makkelijk tranen laat vallen...

02-03-2011, 08:52
Verwacht je nu serieus dat de mannen hier gaan zeggen wanneer ze hebben gehuild, of dat ze überhaupt ooit hebben gehuild?

02-03-2011, 08:55



Citaat door Everlast:
Verwacht je nu serieus dat de mannen hier gaan zeggen wanneer ze hebben gehuild, of dat ze überhaupt ooit hebben gehuild?

ja zker als ze toe kunnen geven dat ze ook vreemd gaan waarom kunnen ze dan niet toegeven wanneer ze hebben gehuilt

02-03-2011, 09:52

Citaat door rowaida:
en waarom

ben nieuwsgierig omdat ik manne nooit zie huilen..en als ik dat ziee vind ik het zo cute.

gwn trane,niet echt hard huilen ofso


Sa,

Zuster, ik zou graag elke dag tranen willen laten om het onrecht wat men onze Ummah aan doet! Om de kinderen die gedood worden, om de kinderen die zonder ouder(s) achter blijven, om onze vaders die onschuldig vast zitten, om onze moeders die bespuugd worden , om de armen die niets te eten hebben en niets te drinken, om onze broeders/zusters fi Dien in Palestina, in Afghanistan, in het Midden-Oosten

Ya Allah, laat onze tranen ons kracht geven om dua te verrichten, Ya Allah

Nu hb ik tranen gelaten....

02-03-2011, 09:55

Citaat door anno2011:
Sa,

Zuster, ik zou graag elke dag tranen willen laten om het onrecht wat men onze Ummah aan doet! Om de kinderen die gedood worden, om de kinderen die zonder ouder(s) achter blijven, om onze vaders die onschuldig vast zitten, om onze moeders die bespuugd worden , om de armen die niets te eten hebben en niets te drinken, om onze broeders/zusters fi Dien in Palestina, in Afghanistan, in het Midden-Oosten

Ya Allah, laat onze tranen ons kracht geven om dua te verrichten, Ya Allah

Nu hb ik tranen gelaten....


02-03-2011, 10:02

Citaat door melkpoedertje:


Wat is er zo grappig aan?

02-03-2011, 10:02
Ik heb me pa & broers nooit zien huilen mijn zussen huilen al om de kleinste dingen , maar ik heb mijn pa en broers zien huilen toen mijn opa(allah ie rahmoe) was overleden, dat was een zwarte dag voor ons allen.

02-03-2011, 10:03
Wat een topic.

02-03-2011, 10:05
Alsof wij dat hier even gaan vertellen. Er is een reden waarom jij niet ziet wanneer wij een traantje vallen

02-03-2011, 10:06

Citaat door melkpoedertje:


Wtf is er met jou? Een oppervlakkige tut ben je ook dat je daarom lacht. Moeilijk he, inleven?

02-03-2011, 10:07


Ik heb nog vandaag fijn en hard gehuild omdat m.nl een beetje traag was. :/

02-03-2011, 10:11

Citaat door lostandfound:
Wat is er zo grappig aan?

moest lachen omdat je zij nu heb ik tranen gelaten terwijl ze vraagt wanneer heb je voor het laatst gehuilt ga niet zeggen net want ik geloof der niks van

02-03-2011, 10:13

Citaat door deVerdeler:
Alsof wij dat hier even gaan vertellen. Er is een reden waarom jij niet ziet wanneer wij een traantje vallen

weet je wat het is jullie mannen laten het niet merken dan denk ik dan hebben die geen pijn of verdriet

Pagina's : [1] 2 3