Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk DAMES MET ROOD HAAR! come here



Pagina's : [1] 2

01-03-2011, 19:59
Ik wil mijn haar rood gaan verfen bij de kapper morgen, maar ik las net een topic waarin stond dat het snel vervaagd en roze wordt
dat wil ik dus echt niet hebben, maar die kleur wil ik wel graag.
Zijn er hier dames die hun haar rood (koper) hebben geverfd.
zo ja, welke producten gebruiken jullie om de kleur te behouden?
Welke kapper is goed met verfen?

01-03-2011, 21:18


anybody ??

01-03-2011, 21:30
Dat is onzin..ik heb het ook rood en het is zeker niet roze geworden.
Ik gebruik Kerastase..

01-03-2011, 22:41

Citaat door StijlVolleDame:
Dat is onzin..ik heb het ook rood en het is zeker niet roze geworden.
Ik gebruik Kerastase..



Ja ik schrok me dood toen ik dat zag. Maar wat is die Keratase als ik vragen mag? haarverf of verzorgingsproduct?

01-03-2011, 23:59


Ik heb een tijdje geleden rood gehad. Ik ga het over twee weken weer doen. Het heeft bij mij wel een nadeel als ik een ander kleur wil behoud ik altijd een rode gloed.

02-03-2011, 00:02
Het wordt niet roze. Wie dat zegt liegt. Het wordt wel minder mooi vind ik. Als je het net geverfd hebt is de kleur heel sterk zeg maar, maar na verloop van tijd wordt het vaal. Dan is de glans eraf ofzo. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.

02-03-2011, 00:05
delaa7hoofd

02-03-2011, 11:33

Citaat door prins:
Het wordt niet roze. Wie dat zegt liegt. Het wordt wel minder mooi vind ik. Als je het net geverfd hebt is de kleur heel sterk zeg maar, maar na verloop van tijd wordt het vaal. Dan is de glans eraf ofzo. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.


maar je kan toch ook goede shampoo, maskertjes of cremetjes gebruiken om de kleur alsnog te behouden of niet? Weet iemand dan welke producten ik moet gebruiken?

02-03-2011, 11:36
ik heb het ook rood en bij mij word het ook niet roze hoor.

maar de kleur vervaagd wel. maar niet zo erg als dat ze jou hebben verteld.
bij mij is het ook een probleem dat ik echt een rode gloed overhoud als ik het rood verf.

want nu wil ik weer terug naar bruin en dan coupe soleil blond erbij en dat is best moeilijk. om het niet oranje te krijgen moet ik het laten ontkleuren

02-03-2011, 11:40
Nou dames kom op met jullie advies:P
Ik zit nu te twijfelen of ik naar de rob peetoom moet gaan of colourfull.
Rob peetoom is wel prijzig maar ik heb wel goede ervaringen gehoord.
Is colourfull ook goed in verfen?
Ejemaa sorry dames ik stel zoveel vragen

02-03-2011, 18:13

Citaat door Mvr_tafedjahtt:
maar je kan toch ook goede shampoo, maskertjes of cremetjes gebruiken om de kleur alsnog te behouden of niet? Weet iemand dan welke producten ik moet gebruiken?


Nou ik denk dat je dat altijd wel zal hebben bij rood dat het een beetje dof wordt. Ook al gebruik je die shampoos etc.

02-03-2011, 18:29
ik heb het zelf ook jaren al rood en het is NOOIT roze geworden alleen wordt het iets lichter ja (vind ik ook mooi), in het begin is het nog heel diep rood (maar k heb meer rood bruin ) en je kan het verzorgen met kleurshampoo van verschillende merken op dit moment gebruik ik van Dove shampoo en conditioner en me haar blijft glanzen daarvoor gebruikte ik john frieda dus ben sinds kort overgestapt naar Dove en moet je zeggen dat het zeker een goed product is, me haar glanst mooi en het is heel zacht..

02-03-2011, 18:32



Citaat door prins:
Nou ik denk dat je dat altijd wel zal hebben bij rood dat het een beetje dof wordt. Ook al gebruik je die shampoos etc.


neej is echt niet zo, bij rood haar ziet het er juist altijd goed uit, ook als je het niet verzorgt , het blijft er chic uitzien, (tenminste ik zelf heb het niet ervaren dat het er dof uitziet) maar het beste is natuurlijk om het gewoon goed te verzorgen, maakt niet uit welke haarkleur je hebt

02-03-2011, 21:08
Nou ik ben naar de kapper geweest en ze zei dat ik me haar niet rood kon verfen ( tenminste niet de rood die ik wou). want als ik later een andere kleur wil dan blijft die rode gloed er altijd in. ik vroeg om een andere kleur en ze zei omdat jou haar zo dik is moest ik er 200 euro voor betalennhell no!! ik ben nu van plan om gewoon blonde highlights te zetten.
Kent er iemand een betaalbare kapper in amsterdam die goede highlights kan zetten.

Hele lifestoryy ik heb gewoon slechte ervaring met kappers vandaar

03-03-2011, 09:45

Citaat door Mvr_tafedjahtt:
Nou ik ben naar de kapper geweest en ze zei dat ik me haar niet rood kon verfen ( tenminste niet de rood die ik wou). want als ik later een andere kleur wil dan blijft die rode gloed er altijd in. ik vroeg om een andere kleur en ze zei omdat jou haar zo dik is moest ik er 200 euro voor betalennhell no!! ik ben nu van plan om gewoon blonde highlights te zetten.
Kent er iemand een betaalbare kapper in amsterdam die goede highlights kan zetten.

Hele lifestoryy ik heb gewoon slechte ervaring met kappers vandaar


Toevallig had ik gisteren een vriendin op visite die highlights heeft laten zetten door Brainwash. Hebben jullie dat in Amsterdam ook?

Schijnt heel goedkoop te zijn.


Ik vond het er wel mooi uitzien. Ze had zelf thuis haar haar bruin geverfd en bij de kapper de highlights erin laten zetten.

€15,- euro voor 10 highlights (niet 10 streepjes maar 10 van die folies in je haar, weet niet hoe ik het uit moet leggen).

Pagina's : [1] 2