Bekijk volle/desktop versie : Al tweeënhalf jaar wordt Volendammer Henk de Boer geterroriseerd door jongeren



Pagina's : [1] 2

01-03-2011, 10:28
Al tweeënhalf jaar wordt Volendammer Henk de Boer geterroriseerd door jongeren uit de buurt. Zijn 13-jarige zoon durft ’s avonds de straat niet meer op en De Boer zegt er geestelijk en lichamelijk aan kapot te gaan.



,,Ze besmeuren mijn ramen met eieren, hebben de poort met een brandbom in de fik gestoken, gieten verf over mijn wagen en laatst hebben ze een fles door de achterruit gegooid”, treurt De Boer. De vete tussen De Boer en een groep jongeren uit Volendam duurt nu al ruim twee jaar. Afgelopen vrijdag kwam het tot een climax. ,,Een van die jongens heeft me bedreigd. Hij heeft me een klap op mijn oor gegeven. De politie doet niks. Ik word langzaam gek gemaakt.”

Op een verjaardag van een bevriend stel kreeg de vader van een van de etterbakjes ruzie met het echtpaar. Daarbij vielen uiteindelijk klappen. Omdat De Boer bevriend is met het echtpaar, moet hij het sindsdien ook ontgelden. ,,Mijn zoon is bang om alleen thuis te blijven. Ik slaap op de bank zodat ik ’s nachts eerder buiten ben als ze weer wat uitvreten”, zucht de Volendammer die vis verkoopt om de kost te verdienen. ,,Ik kan mijn viskar niet voor de deur zetten want dan steken ze hem in brand.”

De politie erkent dat het leven van De Boer zuur wordt gemaakt door Volendamse jongeren. ,,Vorige jaar zijn er drie jongens opgepakt en veroordeeld. Wij weten dat hij veel overlast veroorzaakt. Samen met justitie proberen wij met De Boer tot een oplossing te komen, maar zonder bewijs is het moeilijk om harde maatregelen te nemen.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9154587/__Volendammer_geterroriseerd__.html

01-03-2011, 10:55


Is het toch niet alleen maar Nederlandse Marokkanen die overlast veroorzaken.

01-03-2011, 10:55
Snap niet waarom hij niet allang sneaky een camera opgehangen heeft om bewijs te hebben.

Salutem

01-03-2011, 10:55

Citaat door romaissa_DH:
Is het toch niet alleen maar Nederlandse Marokkanen die overlast veroorzaken.


Open deur.

Salutem

01-03-2011, 11:04



Citaat door Disputatio:
Snap niet waarom hij niet allang sneaky een camera opgehangen heeft om bewijs te hebben.

Salutem


Omdat zoiets negen van de tien keer niet als bewijs gezien wordt.

Laatst nog een verhaal in de media over verschillende winkels die camerabeelden hadden waar gewoon duidelijk opstond dat enkele personen zich schuldig maakten aan winkeldiefstal maar nog deed de politie niks.

01-03-2011, 11:06

Citaat door Broodjeizan4:
Je moest eens weten hoeveel tokkies hier actief zijn in nederland, kijk alleen al naar dit forum


Volendam is natuurlijk eigenlijk wel een klein beetje buitenland.

01-03-2011, 11:07

Citaat door Broodjeizan4:
Je moest eens weten hoeveel tokkies hier actief zijn in nederland, kijk alleen al naar dit forum


Aan tokkies en straatratjes geen gebrek hier.

Salutem

01-03-2011, 11:09
Opsluiten in tuigdorpen

01-03-2011, 11:10

Citaat door MocroStyling:
Opsluiten in tuigdorpen


Ze wonen waarschijnlijk al in Volendam.

01-03-2011, 11:11

Citaat door Broodjeizan4:
tokkies en straatratjes zijn hetzelfde....

Eindelijk geef je toe dat die pleinprinsjes ook tokkies zijn.
Goed bezig.

01-03-2011, 11:39

Citaat door Moonboi:
Ze wonen waarschijnlijk al in Volendam.



01-03-2011, 11:48

Citaat door Moonboi:
Ze wonen waarschijnlijk al in Volendam.



Dat verklaart dan ook gelijk waarom PVV enorm hoog scoort in Volendam

01-03-2011, 11:52



Citaat door Broodjeizan4:
Al tweeënhalf jaar wordt Volendammer Henk de Boer geterroriseerd door jongeren uit de buurt. Zijn 13-jarige zoon durft ’s avonds de straat niet meer op en De Boer zegt er geestelijk en lichamelijk aan kapot te gaan.



,,Ze besmeuren mijn ramen met eieren, hebben de poort met een brandbom in de fik gestoken, gieten verf over mijn wagen en laatst hebben ze een fles door de achterruit gegooid”, treurt De Boer. De vete tussen De Boer en een groep jongeren uit Volendam duurt nu al ruim twee jaar. Afgelopen vrijdag kwam het tot een climax. ,,Een van die jongens heeft me bedreigd. Hij heeft me een klap op mijn oor gegeven. De politie doet niks. Ik word langzaam gek gemaakt.”

Op een verjaardag van een bevriend stel kreeg de vader van een van de etterbakjes ruzie met het echtpaar. Daarbij vielen uiteindelijk klappen. Omdat De Boer bevriend is met het echtpaar, moet hij het sindsdien ook ontgelden. ,,Mijn zoon is bang om alleen thuis te blijven. Ik slaap op de bank zodat ik ’s nachts eerder buiten ben als ze weer wat uitvreten”, zucht de Volendammer die vis verkoopt om de kost te verdienen. ,,Ik kan mijn viskar niet voor de deur zetten want dan steken ze hem in brand.”

De politie erkent dat het leven van De Boer zuur wordt gemaakt door Volendamse jongeren. ,,Vorige jaar zijn er drie jongens opgepakt en veroordeeld. Wij weten dat hij veel overlast veroorzaakt. Samen met justitie proberen wij met De Boer tot een oplossing te komen, maar zonder bewijs is het moeilijk om harde maatregelen te nemen.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9154587/__Volendammer_geterroriseerd__.html



wat verwacht je van die inteelt op de dijk

01-03-2011, 11:53
@ Broodje

Tokkies en straatratjes hetzelfde? Ik dacht dat je met tokkies altijd verwees naar de autochtonen onder de rotte appels.

Salutem

01-03-2011, 11:58

Citaat door Disputatio:
@ Broodje

Tokkies en straatratjes hetzelfde? Ik dacht dat je met tokkies altijd verwees naar de autochtonen onder de rotte appels.

Salutem


Je hebt hollandse straatratjes marokkaanse straatratjes, chinese straatratjes.

Hetzelfde als hollandse tokkies marokkaanse tokkies en chinese tokkies

Ik kijk niet naar afkomst, wat jij overigens wel doet, maar ik zei al eerder tegen je, je moet nog veel leren.

Pagina's : [1] 2