Bekijk volle/desktop versie : info over de wedstrijd alg-mar



28-02-2011, 23:20
zat net nieuws te kijken op arryadia ... hun melden net "bronnen dichtbij FRMF" dat Ismael Aissati en Abdelhamid El-kaoutari erbij zullen zijn als alles snel gaat met Abdelhamid dan is hij erbij ...
verder werd er gezegt dat Nacer chadli mss terugkeert.

Wat is die CAF toch een grap de scheidsrechter van de wedstrijd algerije - Marokko is seechurn Pajindrassad ofzoiets die ook tanzania-marokko floot



(De grote baas van het WK-organisatiecomité, Danny Jordaan, greep woensdag evenwel naast een zetel in het hoofdbestuur van de FIFA. Die ging naar de Algerijn Mohamed Raouraoua.) hij is ook directeur van de Algerijnse voetbalbond ...



De berichten in de Sporthoekje zijn vaak gebaseerd op geruchten of bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Toch meent Les-far-rabat dat dit nieuws dusdanig interessant is, dat we het onze bezoekers niet willen onthouden. Neem deze nieuwtjes echter wel met een korreltje zout. vooral met chadli

28-02-2011, 23:31


Tazzz Algerije heeft gwn die scheids bij de wedstrijd gezet.

28-02-2011, 23:33

Citaat door Yunus23:
Tazzz Algerije heeft gwn die scheids bij de wedstrijd gezet.


hahahah

weetje wat het grappigste is dat landen als Tchad en Zimbabwe het voor het zeggen hebben in de CAF ... er zitten ongeveer 30egyptenaren in de caf... en marokko telt er niet eens 1..
eerste keer in me leven dat ik zie scheidsrechter fluit 2 keer achterelkaar wedstrijden van marokko !! CAF

28-02-2011, 23:36
Die Caf is nog corrupter dan de Fifa bro.Vooral die Hayatou enzz. geen wonder dus dat Egypte paar x achter elkaar Can wint

01-03-2011, 00:16


Chadli terug? HAHA! Wat 'n grap. Qiem thien. Maargoed de Marokkaanse media is sowieso niet te vertrouwen, ik neem het met een zak zout in plaats van alleen 'n korreltje.

Kan niet wachten tot de aftrap Algerije - Marokko. Hoop op een zenuwslopend wedstrijd net zoals in 2004, en natuurlijk met weer een overwinning voor onze Ousoud insha'Allah. Alhoewel ik met een gelijkspel ook tevreden zal zijn. Wat de scheidsrechter betreft: welkom in Afrika!

01-03-2011, 00:34

Citaat door Metalsiaanse:
Chadli terug? HAHA! Wat 'n grap. Qiem thien. Maargoed de Marokkaanse media is sowieso niet te vertrouwen, ik neem het met een zak zout in plaats van alleen 'n korreltje.

Kan niet wachten tot de aftrap Algerije - Marokko. Hoop op een zenuwslopend wedstrijd net zoals in 2004, en natuurlijk met weer een overwinning voor onze Ousoud insha'Allah. Alhoewel ik met een gelijkspel ook tevreden zal zijn. Wat de scheidsrechter betreft: welkom in Afrika!


willen ze de verlies van gabon goedmaken moet ze een goed resultaat halen uit algerije ... want de 1-2 verlies in casa ben ik ng niet vergeten

01-03-2011, 00:46
Dat verlies valt niet goed te maken haha, Les. WK-droom weer in duigen gevallen. Verliezen van een land als Gabon mag en kan gewoon niet gezien de spelers waar Marokko over beschikt. Ik heb er werkelijk waar een trauma aan overgehouden, de hoofdstad en vlag van dat land vergeet ik niet meer. Nooit. Het staat tot aan detail in mijn geheugen gegrift, ook die vernedering in Gabon zelf. Heb de wedstrijd tot aan de laatste minuut gekeken.

01-03-2011, 00:49

Citaat door Metalsiaanse:
Dat verlies valt niet goed te maken haha, Les. WK-droom weer in duigen gevallen. Verliezen van een land als Gabon mag en kan gewoon niet gezien de spelers waar Marokko over beschikt. Ik heb er werkelijk waar een trauma aan overgehouden, de hoofdstad en vlag van dat land vergeet ik niet meer. Nooit. Het staat tot aan detail in mijn geheugen gegrift, ook die vernedering in Gabon zelf. Heb de wedstrijd tot aan de laatste minuut gekeken.


die 3-1 was gwn een KO van gabon .... ik heb 1week niet goed geslaapt.... zelfs nu denk ik er nog aan

01-03-2011, 00:56
HAHA! Ik denk er alleen aan als ik Mahdoufi zie. Het eerste doelpunt van Gabon staat op zijn naam. Pijnlijk. Dat doet mij dan ook meteen denken aan Rades, El Karkouri. Moordneigingen, urgh.


Ik ga m'n rust pakken. Welterusten, Les.

01-03-2011, 01:00

Citaat door Metalsiaanse:
Dat verlies valt niet goed te maken haha, Les. WK-droom weer in duigen gevallen. Verliezen van een land als Gabon mag en kan gewoon niet gezien de spelers waar Marokko over beschikt. Ik heb er werkelijk waar een trauma aan overgehouden, de hoofdstad en vlag van dat land vergeet ik niet meer. Nooit. Het staat tot aan detail in mijn geheugen gegrift, ook die vernedering in Gabon zelf. Heb de wedstrijd tot aan de laatste minuut gekeken.


Als we Gerets toen hadden. Dan was het zeker wel anders geweest. Dan had Marokko een grotere kans op die poule te winnen. Eerlijk Marokko begon goed tegen Gabon. Ze hadden zeker 3 100% kansen. Hamdaoui op de paal, lat. Hadji kans. Maar ja volgende keer beter.

01-03-2011, 01:12
Altijd die 'als', heb het vaak gebruikt haha, maar het bezorgde mij nooit datgene wat ik wilde. Uiteindelijk ben ik gaan inzien dat je met 'als' niet verder komt dan een 1-2 en 3-1 overwinning voor Gabon, want dat is wat er stond op het scorebord aan het eind van de wedstrijd, en dat is het enige wat telt. Met alleen de betere zijn op het veld kom je er niet, helaas moet er ook gescoord worden, Marokko vergeet dat vaak. Met de komst van Gerets ziet de toekomst van het Marokkaans elftal er weer goed uit, maar ook hier geldt: eerst zien. Al met al, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Op naar Algerije!

01-03-2011, 01:35

Citaat door Les-far-rabat:
zat net nieuws te kijken op arryadia ... hun melden net "bronnen dichtbij FRMF" dat Ismael Aissati en Abdelhamid El-kaoutari erbij zullen zijn als alles snel gaat met Abdelhamid dan is hij erbij ...
verder werd er gezegt dat Nacer chadli mss terugkeert.

Wat is die CAF toch een grap de scheidsrechter van de wedstrijd algerije - Marokko is seechurn Pajindrassad ofzoiets die ook tanzania-marokko floot



(De grote baas van het WK-organisatiecomité, Danny Jordaan, greep woensdag evenwel naast een zetel in het hoofdbestuur van de FIFA. Die ging naar de Algerijn Mohamed Raouraoua.) hij is ook directeur van de Algerijnse voetbalbond ...



De berichten in de Sporthoekje zijn vaak gebaseerd op geruchten of bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Toch meent Les-far-rabat dat dit nieuws dusdanig interessant is, dat we het onze bezoekers niet willen onthouden. Neem deze nieuwtjes echter wel met een korreltje zout. vooral met chadli



Die scheids was echt slecht. Benatia kreeg geel omdat hij een duel won

Chadli keert niet meer terug.

Aissati en El Kaoutari zouden wel welkom zijn in die wedstrijd. Vooral El Kaoutari.