Bekijk volle/desktop versie : wie doet mee??



28-02-2011, 20:30
Bismi Allah

as salaam aleikoem wa rahmatoelilah

ik zit er al een tijdje mee, het volgende


laten we een lijst maken van zusters en broeders die onschuldig vastzitten in zowel nederland als belgie. (degene die zogenaamd beschuldigd worden van terrorisme terwijl dit vals is.)

laten we samen hier aandacht aan besteden en elkaar info geven over de waarheid van de gevangene broeders en zusters. ik vraag hulp aan de oprechten zusters en broeders om hier samen te naar te kijken..

mijn doel is hiermee.. evt zusters vinden die al langer bezig zijn hiermee en het liefst ontmoet ik zusters die weleens fi sah billihlah op bezoek is geweest bij de gevangen zusters. want het liefst wil ik ook een bezoek brengen
, wat de broeders betreft die kan ons helpen bv met brieven schrijven adressen uitwisselen insha Allah.. andere ideen zijn zeer welkom..


ik ben al begonnen met Malika al aroud[/SIZE] die gevangen zit in belgie..

maar ik wil grg lijst maken insha Allah alleen kan ik dit niet dus voor ieder die zich geroepen voelt om het minimale te doen voor de ummah yallah kom en laten we een keer stil staan bij de realiteit en beseffen van wat de [SIZE="6"]profeet vrede zij met hem[/SIZE] met onderstaand hadith werkelijk bedoeld.

[SIZE="4"][SIZE="6"]als 1 lichaamsdeel pijn heeft dan lijdt het gehele lichaam[/SIZE]sahih bouchari


dit is een serieuze oproep....ik ben benieuwd of het wat word en bi idnie allah is mijn intentie zuiver en enkel voor Allah..

ma3salaam

28-02-2011, 20:53


waarom zit ze vast

28-02-2011, 20:58
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.576215

28-02-2011, 21:02
Kunnen we een brief schrijven naar ze? (eventueel zuster Malika Al Aroud)?

01-03-2011, 11:46


niet egt veel reacties ghair insha allah.
voor degene die brief willen schrijven naar malika

gegevens zijn
Malika Al Aroud
Gevangenis De BerkenDael
Rue de Berkendael
4 Forest 1190 (Vorst)


ze spreekt frans/arabisch.

01-03-2011, 11:53

Citaat door aboeDoegan:
waarom zit ze vast





de kuffaar hebben haar beschuldigd van terrorisme uiteraard maar dit is vals.

voor volledig verhaal over malika zie sharia4 belgium ,ter verdediging van malika al aroud.voor duidelijkheid ma3salaam

01-03-2011, 11:54
ps malika is normaal bedekt ze draagd zelfs niqaab maar in de rechtszaal hebben ze haar bedekking ontbloot wa lah houwla wa la qouwata illah billah

01-03-2011, 12:01

Citaat door Nora_:


de kuffaar hebben haar beschuldigd van terrorisme uiteraard maar dit is vals.

voor volledig verhaal over malika zie sharia4 belgium ,ter verdediging van malika al aroud.voor duidelijkheid ma3salaam



Zo zielig, en wat bezielt die man van haar. Waarom laat hij zijn vrouw op zulke sites komen die gecontroleerd worden waarbij zij zichzelf in de handen van de duivel werkt. En dan moet ze haar niqaab nog afdoen en kan iedereen haar haar zien

En haar man zit in afganistan i.p.v bij zijn vrouw

01-03-2011, 12:37

Citaat door aboeDoegan:
Zo zielig, en wat bezielt die man van haar. Waarom laat hij zijn vrouw op zulke sites komen die gecontroleerd worden waarbij zij zichzelf in de handen van de duivel werkt. En dan moet ze haar niqaab nog afdoen en kan iedereen haar haar zien

En haar man zit in afganistan i.p.v bij zijn vrouw



alleen Allah weet wat er werkelijk aan de hand is,. en malika en haar man zelf...wat voor ons belangrijk is om te weten is dat er een moslim zuster onschuldig vast zit in de handen van de vijanden van Allah. dat is voor ons genoeg om ons steun te betuigen insha Allah,.,.
.

01-03-2011, 12:44
Laat ik beginnen te stellen dat ik net als jij er niet tegen kan als mensen onterecht vast gezet worden onder het mom van 'terrorisme'.

Wat ik daarentegen jammer vind is dat de moslimgemeenschap zich niet sterk maakt voor mensen in het algemeen. Sinds 9/11 worden verdachten vastgezet. Echter worden al decennia lang in zoveel 'moslimlanden' mensen vastgezet die andersdenken zijn. En hoe je het ook wendt of keert; er zitten sowieso meer mensen vast in landen als Saudie/Iran/Marokko etc etc dan er moslim-verdachten vast zitten.

Dus samengevat; ik steun je gedachte maar beperk je niet tot je 'eigen' volk en verbreed je intentie naar alle onnodige gevangenen.

Salutem

01-03-2011, 12:58

Citaat door Disputatio:
Laat ik beginnen te stellen dat ik net als jij er niet tegen kan als mensen onterecht vast gezet worden onder het mom van 'terrorisme'.

Wat ik daarentegen jammer vind is dat de moslimgemeenschap zich niet sterk maakt voor mensen in het algemeen. Sinds 9/11 worden verdachten vastgezet. Echter worden al decennia lang in zoveel 'moslimlanden' mensen vastgezet die andersdenken zijn. En hoe je het ook wendt of keert; er zitten sowieso meer mensen vast in landen als Saudie/Iran/Marokko etc etc dan er moslim-verdachten vast zitten.

Dus samengevat; ik steun je gedachte maar beperk je niet tot je 'eigen' volk en verbreed je intentie naar alle onnodige gevangenen.

Salutem



hallo

ik ben mij er zeker van bewust dat er in zogenaamde islamitische landen meer broeders zusters vastzitten dan in europa en vs evt. dat ontken ik niet maar gezien ik in nederland woon wil ik mij richtte op de broeders zusters die hier gevangen zitten omdat ik het liefst zoals ik al eerder zei een bezoek wil brengen aan de gevangene zusters...

dat er in de arabische landen vreselijk word gemarteld en Allah weet wat nog meer is een feit en ontken ik nooit niet. daarom ben ik ook tegen de leiders en moge Allah ze hetgeen geven wat ze verdienen....

dus voor duidelijkheid ,. hier ben ik volledig mee eens

En hoe je het ook wendt of keert; er zitten sowieso meer mensen vast in landen als Saudie/Iran/Marokko etc etc dan er moslim-verdachten vast zitten.