Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Redbull geeft je vleugels naar de dood



28-02-2011, 11:02
Redbull geeft je vleugels naar de dood

Aan zij die zelf of mensen kennen die graag Red Bull drinken, dan moeten ze dit zeker lezen.
En onderzoek zelf ook hoe het zit. Het geldt niet alleen voor de rode stier, maar ook voor de namaaksmaken ervan.


Het geeft je Vleugels .... maar om te sterven ...
Lees het en stuur het door naar je contacten.

De drank wordt verkocht in alle supermarkten in ons land. Het verkoopt, is in de mode, ieder van ons kan het consumeren en we proberen het alleen al uit nieuwsgierigheid. ... en dat kan fataal zijn.
RED BULL is opgericht ter stimulering van de hersenen bij mensen onder grote lichamelijke inspanning, en niet voor gebruik als een verfrissend of onschuldig drankje .
RED BULL wordt wereldwijd op de markt gebracht met de slogan: "Verhoging van fysieke uithoudingsvermogen, snelheid en het vermogen zich te concentreren en van de reactiesnelheid, geeft meer energie en verbetert het humeur. (Dit alles is te vinden in een blikje van: RED BULL, energizing drank van de millennium (volgens haar hebzuchtige eigenaren).
RED BULL heeft bijna 100 landen bereikt over de hele wereld.
Red Bull-merk is de sleutel tot jonge consumenten en atleten, twee aantrekkelijke segmenten die zijn gefascineerd door de stimulans van de drank.

GESCHIEDENIS:
De drank is gemaakt door Dietrich Mateschitz, een ondernemer van Oostenrijkse afkomst, die het ontdekte op een zakenreis naar Hong Kong, terwijl die werkzaam was voor een fabrikant van tandenborstels.
De vloeistof-gebaseerd op een formule die bevat cafeïne, taurine en die een furore veroorzaakte in het land. Hij dacht toen dan aan het succes dat deze drank zou zijn in Europa, waar er nog geen sprake was van dit product. Hij dacht ook de gelegenheid om een ondernemer te worden.

MAAR DE WAARHEID VAN DIT DRANK IS HEEL IETS ANDERS !
In Frankrijk en Denemarken hebben ze het pas al verboden,omdat de realiteit van deze drank is dat hij een cocktail van de dood is, omdat de componenten worden gemengd met vitamine glucuronolactone.
Glucuronolactone is een zeer gevaarlijke chemischprodukt, die fungeert als een hallucinogene drug, ontwikkeld door het Ministerie van Defensie van de Verenigde Staten in de jaren 60, om het moreel van de troepen in Vietnam te stimuleren, om de stress van de oorlog tegen te gaan. Maar de effecten ervan op het lichaam waren zo verwoestend, dat men ermee moest stoppen vanwege de hoge percentage van gevallen van migraine, hersentumoren en ziekten van de lever die is gebleken dat soldaten hadden die er gebruik van maakten.
En ondanks dit, is op het blikje van Red Bull te lezen wat haar componenten zijn:
GLUCURONALACTONE, medisch geclassificeerd als een stimulant.


Maar ze zeggen niet wat de gevolgen zijn op het blikje Red Bull van zijn consumptie. Ze zouden een reeks van waarschuwingen moeten plaatsen:


1. Het is gevaarlijk, als u geen lichaamsbeweging doet, omdat de functie van de energizing de hartslag versnelt, kan je een VOLLEDIGE hartaanval krijgen.
2. U loopt het risico op het lijden van een hersenbloeding als gevolg van de Red Bull. Het bevat componenten die het bloed verdunnen die naar het hart wordt gepompt, het kost minder moeite, en dus is minder er fysieke uitputting.
3. Het is verboden de de Red Bull te mengen met alcohol, omdat het drinken van het mengsel verandert in een dodelijke bom die rechtstreeks aanvallen doet op de lever, waardoor het getroffen gebied niet meer is herstellen. 4. Een van de belangrijkste onderdelen van de Red Bull is vitamine B12, gebruikt in de geneeskunde voor de herstel van de patiënten die in een geraakt zijn in een coma ethyl (coma, veroorzaakt door alcoholgebruik).
Dat is waarom we verkeren instaat van te hoge bloeddruk en een toestand van exciteerbaarheid, alsof we dronken zijn zonder alcoholhoudende dranken te hebben genomen.
5. Regelmatige consumptie van RED BULL20is de aanleiding van de opkomst van een aantal zenuwen neurale ziekten die onomkeerbaar zijn(geen herstel mogelijk).

CONCLUSIE:
Het is een drankje dat moet worden verboden in de hele wereld.
Puerto Rico , Dominicaanse Republiek , Venezuela en andere Caribische landen zijn de alarmeringsdiensten van andere landen aan het spreken, over wat het mengsel van deze drank met alcohol. Het creëert een tijdbom voor het menselijk lichaam, met name onder jongeren en volwassenen door hun onwetend weinig ervaring.

Het is een kwestie van de volksgezondheid,
PLEASE pass deze e-mail aan al uw contacten, zonen en dochters en maak copien Toon het aan iedereen die je kent.

De drank wordt verkocht in supermarkten en winkels in het land en een van onze vrienden of onze kinderen het kunnen gebruiken om te testen aangetrokken door de publiciteit... kan het fataal zijn...

--------------------------------------------------------------------------------

28-02-2011, 13:59


ik drink het niet,maar ik ken er veel die het drinken,
ik zal het zeker doorgeven,

04-04-2011, 08:57
Ik heb 1 keertje een slok genomen en ik vind het echt een vies drankje. Ik begrijp wel dat het slecht voor je is het zit volgens mij vol caffeine.

04-04-2011, 21:07
Wat ben ik blij dat ik ermee ben gestopt!

05-04-2011, 03:42


slik (net redbull op )

05-04-2011, 08:49
ik ben echt verslaafdddd aan redbull,
gister 2 redbulls en een goldenpower