Bekijk volle/desktop versie : Heb je ooit

Pagina's : [1] 2

28-02-2011, 01:35
[Weleens het gevoel gehad niet te WILLEN gaan slapen? Verlangen naar de volgende ochtend...

Ik heb dat nu]

Het voelt onrustig.

28-02-2011, 01:38

Ik heb het gevoel gehad dat als ik zou gaan slapen ik nooit meer zou ontwaken uit mijn slaap. Dat werkt ook best verontrustend.

28-02-2011, 01:39

Citaat door TrotseBerberse_:
Ik heb het gevoel gehad dat als ik zou gaan slapen ik nooit meer zou ontwaken uit mijn slaap. Dat werkt ook best verontrustend.

Ik niet zozeer het gevoel, wel de angst...

Maar goed, dat is "normaal".

28-02-2011, 01:40
Mmm oké. Gair In shaa Allah.

Ik wens je alsnog een vredige nachtrust toe.

28-02-2011, 01:41

Citaat door TrotseBerberse_:
Mmm oké. Gair In shaa Allah.

Ik wens je alsnog een vredige nachtrust toe.

Geheel wederzijds.

28-02-2011, 01:45

Citaat door __Nora__:
Geheel wederzijds.

Djazakaa Allaah.

28-02-2011, 02:02
Ayat El Koersie proberen?

Heb je ooit het gevoel gehad ...? Never mind, weet het niet meer te verwoorden.

28-02-2011, 02:32

Citaat door hallallove:
Ayat El Koersie proberen?

Heb je ooit het gevoel gehad ...? Never mind, weet het niet meer te verwoorden.

Nee, nog niet...

Probeer maar...Als je wilt dan...

Citaat door REGYTTT:
ik ook, misschien ben jij mij toekomstige vrouw wel we voelen precies hetzelfde

Denk dat er wel meer mensen zijn die dit voelen.

28-02-2011, 02:38

Citaat door REGYTTT:
nee alleen wij, psstt verpest mijn droom moment niet

Het spijt me, ik lig wakker van iemand anders.

28-02-2011, 02:41

Citaat door __Nora__:
Nee, nog niet...

Probeer maar...Als je wilt dan...

Probeer het en kijk of je dan wat verlichting voelt.

Het gevoel een pad te bewandelen met obstakels. Maar dat elke x weer? Dus als je denkt er bijna te zijn, daar waar geen grote obstakels meer zijn, blijkt dat je geen stap vooruit bent gegaan? Melodramatisch, maar vroeg het me af nav jouw topic. Das wat in me opkwam, maar ik niet goed wist te verwoorden.

28-02-2011, 02:42

Citaat door __Nora__:
[Weleens het gevoel gehad niet te WILLEN gaan slapen? Verlangen naar de volgende ochtend...

Ik heb dat nu]

Het voelt onrustig.

studiefinanciering morgen oula

28-02-2011, 02:44

Citaat door hallallove:
Probeer het en kijk of je dan wat verlichting voelt.

Het gevoel een pad te bewandelen met obstakels. Maar dat elke x weer? Dus als je denkt er bijna te zijn, daar waar geen grote obstakels meer zijn, blijkt dat je geen stap vooruit bent gegaan? Melodramatisch, maar vroeg het me af nav jouw topic. Das wat in me opkwam, maar ik niet goed wist te verwoorden.

Ow, op die manier...

Ehm, nee ik heb dat nooit zo ervaren. Ik heb zeer zeker veel obstakels gekend, maar ook enorm veel zegeningen. Voor mij wegen de zegeningen altijd zwaarder, elhamdoelilah.

Citaat door OohVader:
studiefinanciering morgen oula

Donderdag al.

Weenie van jou.

28-02-2011, 02:46

Citaat door __Nora__:
Ow, op die manier...

Ehm, nee ik heb dat nooit zo ervaren. Ik heb zeer zeker veel obstakels gekend, maar ook enorm veel zegeningen. Voor mij wegen de zegeningen altijd zwaarder, elhamdoelilah.

Donderdag al.

Weenie van jou.

ik krijg al jaren niks meer

28-02-2011, 02:48

Citaat door __Nora__:
Ow, op die manier...

Zoals het hoort, maar sommigen (zoals ik) niet altijd bij stilstaan. Dus bewonderingswaardig. Tbarka Allah.

28-02-2011, 02:55

Citaat door OohVader:

ik krijg al jaren niks meer

Meskien.

Citaat door hallallove:
Zoals het hoort, maar sommigen (zoals ik) niet altijd bij stilstaan. Dus bewonderingswaardig. Tbarka Allah.

Ik weet niet of het zo hoort, het is heel menselijk om gewoon soms "er even de kracht niet meer voor" te hebben.

Je moet er gewoon, voor jezelf vooral, niet te lang in blijven hangen. Het heeft totaal geen zin.

Degene die mij (als "normaal" mens) het meest geinspireerd heeft zei altijd een aantal zaken tegen mij. Waaronder "Je hebt geen controle over wat mensen bij je doen, je hebt alleen controle over het gevoel dat jij erbij krijgt", "Je hebt het recht om fouten te maken, maar de plicht ze te herstellen" en "Stil staan bij wat er fout is gegaan zal het nooit beter maken".

Die drie zinnetjes hebben mij altijd enorm geholpen in moeilijke tijden, los van ons geloof uiteraard. Wellicht heb jij er ook iets aan...inshaAllah.

Pagina's : [1] 2