Bekijk volle/desktop versie : Heb je ooit



Pagina's : 1 [2]

28-02-2011, 03:01

Citaat door __Nora__:



Ik weet niet of het zo hoort, het is heel menselijk om gewoon soms "er even de kracht niet meer voor" te hebben.

Je moet er gewoon, voor jezelf vooral, niet te lang in blijven hangen. Het heeft totaal geen zin.

Degene die mij (als "normaal" mens) het meest geinspireerd heeft zei altijd een aantal zaken tegen mij. Waaronder "Je hebt geen controle over wat mensen bij je doen, je hebt alleen controle over het gevoel dat jij erbij krijgt", "Je hebt het recht om fouten te maken, maar de plicht ze te herstellen" en "Stil staan bij wat er fout is gegaan zal het nooit beter maken".

Die drie zinnetjes hebben mij altijd enorm geholpen in moeilijke tijden, los van ons geloof uiteraard. Wellicht heb jij er ook iets aan...inshaAllah.


Das waar. Enkel een moslim hoort altijd tevreden te zijn, bij zowel zegeningen als beproevingen. Mohim, bijna altijd dan, want niemand is perfect, maar toch probeer je wel het allerbeste uit jezelf te halen. Alleen als iets al lange tijd gaande is, dan is het soms toch moeilijk. Maar gair, Allah Doet niets zonder reden.

Hmm, soekran. Precies daar waar ik tekort schiet, dus heb er zeker wat aan. Wijs persoon.

28-02-2011, 03:05



Citaat door hallallove:
Das waar. Enkel een moslim hoort altijd tevreden te zijn, bij zowel zegeningen als beproevingen. Mohim, bijna altijd dan, want niemand is perfect, maar toch probeer je wel het allerbeste uit jezelf te halen. Alleen als iets al lange tijd gaande is, dan is het soms toch moeilijk. Maar gair, Allah Doet niets zonder reden.

Hmm, soekran. Precies daar waar ik tekort schiet, dus heb er zeker wat aan. Wijs persoon.


Klopt, maar zoals je al zei...we zijn allemaal mensen.

Daar ben ik blij om en dat was hij zeker Allahi ra7moe.

Moge Allah jou bijstaan, in goede en slechte tijden.

28-02-2011, 03:05
Heb je morgen een date?

Ik heb Black Swan gezien, zoooo zonde van mijn tijd! Stress om helemaal niks gewoon.. Hij ging nergens over

28-02-2011, 03:07

Citaat door MarcoBorsato:
Heb je morgen een date?

Ik heb Black Swan gezien, zoooo zonde van mijn tijd! Stress om helemaal niks gewoon.. Hij ging nergens over


, nee daar doen we niet aan.

Waaaaat?!?!?! Jij spoort niet, was de mooiste film OOIT! Jij snapt het gewoon niet.


28-02-2011, 03:10



Citaat door __Nora__:
, nee daar doen we niet aan.

Waaaaat?!?!?! Jij spoort niet, was de mooiste film OOIT! Jij snapt het gewoon niet.



Als jij dat de mooiste film ooit vindt, dan ga ik je andere filmtips niet eens meer serieus nemen. Kom op Nora, dit ging echt nergens over, vette drama om helemaal niks!

28-02-2011, 03:12

Citaat door MarcoBorsato:
Als jij dat de mooiste film ooit vindt, dan ga ik je andere filmtips niet eens meer serieus nemen. Kom op Nora, dit ging echt nergens over, vette drama om helemaal niks!




Afri begreep me ook, die voelde hetzelfde.
Maar goed, misschien moet je daarvoor een bepaalde instelling hebben en bepaalde verhalen kunnen waarderen.

Ik vond het prachtig...haar zoektocht naar perfectie, de mogelijkheid om alles los te kunnen laten toen ze dit vond...theatraal neergezet...ik hou d'rvan.

28-02-2011, 03:21

Citaat door __Nora__:


Afri begreep me ook, die voelde hetzelfde.
Maar goed, misschien moet je daarvoor een bepaalde instelling hebben en bepaalde verhalen kunnen waarderen.

Ik vond het prachtig...haar zoektocht naar perfectie, de mogelijkheid om alles los te kunnen laten toen ze dit vond...theatraal neergezet...ik hou d'rvan.


Je bevestigd nu zelf ook dat het echt nergens over ging.
Ik heb echt gedacht is een leuke film.. Maar het ging over moeder en dochter, moeder was zeg maar het slaafje van haar dochter en dochter was te braaf dus ze kon de rol van black swan niet perfect vervullen en omdat ze zo graag perfect wilde zijn werd ze gestoord en ook nog eens verschrikkelijk eng ze deed me denken aan Nicolet van Dam

28-02-2011, 03:23

Citaat door MarcoBorsato:
Je bevestigd nu zelf ook dat het echt nergens over ging.
Ik heb echt gedacht is een leuke film.. Maar het ging over moeder en dochter, moeder was zeg maar het slaafje van haar dochter en dochter was te braaf dus ze kon de rol van black swan niet perfect vervullen en omdat ze zo graag perfect wilde zijn werd ze gestoord en ook nog eens verschrikkelijk eng ze deed me denken aan Nicolet van Dam


Ik begrijp dat het zo over kan komen, maar ik waardeer de kunst erachter om het maar zo te zeggen.

Daarom zeg ik, ik denk dat het ook te maken heeft met hoe je bent als persoon en waar je van houdt.

28-02-2011, 03:26

Citaat door __Nora__:
Ik begrijp dat het zo over kan komen, maar ik waardeer de kunst erachter om het maar zo te zeggen.

Daarom zeg ik, ik denk dat het ook te maken heeft met hoe je bent als persoon en waar je van houdt.


Haha, dat zal het dan wel zijn..

Noratje, ik duik mijn bedje in.. Moet er 7 uur weer uit..

28-02-2011, 03:28

Citaat door MarcoBorsato:
Haha, dat zal het dan wel zijn..

Noratje, ik duik mijn bedje in.. Moet er 7 uur weer uit..


Ja, ik ga ook.

Mijn wekker gaat ook om 6:45.
Word gek van mezelf...

Moge de Engelen over je waken, slaap lekker!

28-02-2011, 04:53

Citaat door MarcoBorsato:
Heb je morgen een date?

Ik heb Black Swan gezien, zoooo zonde van mijn tijd! Stress om helemaal niks gewoon.. Hij ging nergens over


Die wou ik vandaag ook zien, dat word 'm niet dus..

01-03-2011, 00:57

Citaat door __Nora__:
Klopt, maar zoals je al zei...we zijn allemaal mensen.

Daar ben ik blij om en dat was hij zeker Allahi ra7moe.

Moge Allah jou bijstaan, in goede en slechte tijden.


Allahie Ra7moe. Lijkt me ook niet makkelijk. Moge Allah zijn ziel en die van alle overleden moslims Genadig zijn, ameen.

Ameen en zjamie3en muslimien.

Pagina's : 1 [2]