Bekijk volle/desktop versie : Zeer interessant-> hoe onze energie op water reageert



26-02-2011, 19:55


http://www.youtube.com/watch?v=VXp5QCbcifQ

Zie ook



http://www.youtube.com/watch?v=DpkFWd5bMhc&feature=related

In een interview met masaru emoto zegt hij dat zelfs slechte woorden effect hebben op ons. Net als sommige teksten op sigarettendoosjes zoals'' roken is dodelijk'' is volgens hem mensen aan te sporen om te doden, het woord zelf heeft een slecht invloed op ons. Aldus emoto.



Salam oe alaikoem

26-02-2011, 20:03


Subhanallah mooi.
Up

26-02-2011, 20:31

Citaat door taher:
Subhanallah mooi.
Up


Bedankt voor het uppen.

26-02-2011, 21:02

26-02-2011, 22:40



Citaat door NowieDeBowie:
--


Citaat door itoubitoub:
..


DjazakAllahoe gairan

26-02-2011, 23:02

26-02-2011, 23:13
“Er zijn drie soorten rechters, één van hen zal het Paradijs betreden en twee van hen het Vuur. Degene die het Paradijs zal betreden is een man die de waarheid heeft gekend en ernaar heeft geoordeeld. Maar degene die de waarheid heeft gekend, maar er niet naar heeft geoordeeld, zal in het Vuur zijn. En degene die de waarheid niet gekend heeft, maar toch (op basis van onwetendheid) tussen de mensen oordeelt, zal (ook) in het Vuur zijn.”

Deze hadith is overgeleverd van Buraydah ibn Al-Hasib (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem). De hadith staat vermeld in Abu Dawud.

27-02-2011, 00:00
Abu Hurairah heeft overgeleverd dat de Profeet zei, 'Een tijd zal zeker aanbreken waarin alleen mensen die met rente werken zullen leven, en als iemand onder hen niet met rente werkt zal hij wel door een beetje stof van rente worden geraakt'. (Abu Dawud, Boek 22, Hadith 3325).

27-02-2011, 22:04
Al Maru'r heeft overgeleverd, 'Ik zag Abu Dhar met zijn slaaf lopen en beiden hadden ze dezelfde soort mantels aan. Ik vroeg waarom ze dezelfde mantels droegen en hij antwoordde, 'Ik had iemand onrecht aangedaan, door zijn moeder uit te schelden. De Profeet zei tegen mij, 'O Abu Dhar! Heb je zijn moeder uitgescholden? Je hebt nog steeds een paar kenmerken van onwetendheid! Jullie slaven zijn jullie broeders en Allah heeft ze voor jullie ten dienst gesteld. Dus als iemand van jullie een broeder ten dienst heeft, moet hij hem voedden met wat hij eet en hem kleedden met wat hij zelf kleedt. Vraag ze niet om dingen te doen, waar ze niet toe in staat zijn en als zij het doen, help ze dan daarbij'. (Sahih Bukhari, Boek 2, Hadith 29).

28-02-2011, 01:05
Abu Hurairah heeft overgeleverd dat de Profeet zei, 'Mijn voorbeeld is zoals dat van een man die een vuur aansteekt, en als het vuur zijn omgeving verlicht springen allemal motten en andere insecten erin. De man deed zijn best om ze tegen te houden, maar zij glipten er doorheen en vielen in het vuur’. Hij voegde eraan toe, ‘Nu wil ik jullie vast grijpen maar jullie houden vol en willen in het vuur springen’. (Sahih Bukharie, Boek 76, Hadith 490).

28-02-2011, 21:46

Citaat door dromen_:
DjazakAllahoe gairan


Lief, moet je 2 maal bedanken voor het plaatsen van die prachtige foto's en voor je puntje! Moge Allah je belonen Insha'Allah.

28-02-2011, 22:24

Citaat door NowieDeBowie:
Lief, moet je 2 maal bedanken voor het plaatsen van die prachtige foto's en voor je puntje! Moge Allah je belonen Insha'Allah.


Ameen op je dua Het is heel graag gegeven, maar ehm welke prachtige foto's heb ik geplaatst

08-03-2011, 09:50




De rijstexperiment van dr. Masaru Emoto.

10-03-2011, 00:08


Waterkristallen-> Thema Islam.