Bekijk volle/desktop versie : Samsung Galaxy S of iPhone?



26-02-2011, 16:15
Wat zijn de voordelen én nadelen van deze twee telefoons?

Wat geeft jou de doorslag om voor een telefoon te gaan?


Mijn abonnement is binnenkort verlopen en ik twijfel tussen deze twee.
Dus please help me! Zet dus de voor- en nadelen op een rijtje.

26-02-2011, 20:05


iPhone versus Samsung Galaxy S

26-02-2011, 22:07
Dankjewel voor de link! Nu weet ik wel iets meer over deze twee.

Wat zou je zelf kiezen? Ik ben meer benieuwd naar de meningen van leden.

26-02-2011, 22:36
Heb zelf de iPhone... toestel ziet er veel mooier uit, scherper display al is die wat kleiner. Maar ook de software werkt fijner vind ik. Enige minpuntje is misschien de antenne die heel af en toe wegvalt maar dat kan ook aan t-mobile liggen dus twijfelgevalletje. Samsung is trouwens toch alleen maar een ripoff van wat de iphone 3gs was.

27-02-2011, 20:30


hmm, ja ik heb veel negatieve berichten gehoord over de antenne van iPhone ja, hij valt blijkbaar veel uit.. en ook de websites worden trager geladen.. Diverse youtube-filmpjes laten dit ook zien..

Jij geeft dus ook aan dat je antenne af en toe weg valt.. worden je websites snel genoeg geladen?

iPhone heeft veel meer app's, dat is een pluspunt, maar Android bereidt zijn app collectie snel uit..

Samsung Galaxy S is ook de beste smartphone van het jaar gekozen,

moeilijk, moeilijk, moeilijk

27-02-2011, 23:12
Dat van die antenne valt eigelijk wel mee hoor... niet echt anders dan andere toestellen aangezien ik toch al tijden bij t-mobile zit. Qua laden van websites en youtube gaat dat best snel. Vooral met die apps voor facebook, youtube etc. wordt alles snel en overzichtelijk geladen.

29-03-2011, 21:18
HTC Desire HD blaast de iphone en de samsung zo weg