Bekijk volle/desktop versie : Karim Ahmadi : Marokko.nl sporthoekje hou ik goed in de gaten (foto)



26-02-2011, 13:56
hahaha was een grapje

ik had eer gisteren zijn wedstrijd gezien tegen een andere team uit Dubai ...dit viel me op







hij is kaal en is aangekomen en hij speelt geweldig ...hij kreeg overal de bal aangsspeeld ..speelde goed

26-02-2011, 14:00


het is ook gewoon een goede speler die helaas niet tot zijn recht kwam bij feyenoord

26-02-2011, 14:03

Citaat door Mocro_Styl0:
het is ook gewoon een goede speler die helaas niet tot zijn recht kwam bij feyenoord



Klopt

het is jammer dat hij zo vroeg naar Dubai is gegaan in plaats een andere buitenlandse club te nemen ...er zijn zat clubs in Europa waar hij kon slagen maar helaas ..hij koos voor het grote geld

26-02-2011, 14:28
emshoema teamgenoot van canavaro

26-02-2011, 14:31



Citaat door LaasteGeruchten:
Klopt

het is jammer dat hij zo vroeg naar Dubai is gegaan in plaats een andere buitenlandse club te nemen ...er zijn zat clubs in Europa waar hij kon slagen maar helaas ..hij koos voor het grote geld

Maarja eigenlijk snap ik hem wel. Hoelang kan je op het hoogste niveau blijven voetballen? hij denkt ook als ik nu Europees een stap hoger ga en dan slecht speel is mn carriere weg en heb ik niks in mn zakken.
Denk dat hij voor het zekere heeft gekozen en dat is zakken vullen en over een paar jaar lekker vroeg met pensioen gaan.

26-02-2011, 14:37

Citaat door LaasteGeruchten:
Klopt

het is jammer dat hij zo vroeg naar Dubai is gegaan in plaats een andere buitenlandse club te nemen ...er zijn zat clubs in Europa waar hij kon slagen maar helaas ..hij koos voor het grote geld

Kerel hij is verhuurd aan die al ahli..
Niet verkocht gek..
Feyenoord weet ook donders goed dat zij een goede ver. middenvelder hebben en niet zomaar kwijt willen..
Het ging puur om de financien..