Bekijk volle/desktop versie : Help mij mensen, ik ben verliefd



Pagina's : [1] 2 3

26-02-2011, 12:13
Ik word helemaal gek. Ik had een lange tijd geleden besloten om alles wat met chicks te maken heeft, geen tijd aan te besteden. Vol gericht op school, werk en andere dingen. Dat ging fucking goed, ik kende mezelf geen eens op deze manier.

Nu is alles helemaal naar de klote. Ik heb haar maar een paar keer gezien en een paar keer gesproken op mijn werk, maar ik voel het al. Eigenlijk heb ik dat gevoel nooit zo sterk meegemaakt. Opeens voel ik me zo goed, zo blij etc. Even kijken of praten met haar kan heel me dag opeens helemaal goed maken. Opeens heb ik geen schijt meer maar wil ik mijn best doen voor een persoon.

Ik ben normaal niet een persoon die 1,2,3 afgaat op een chick, maar in dit geval mag niks me stoppen om haar voor mij te winnen.

Nu heb ik één probleempje. Ik wil haar te graag, zo graag dat ik misschien onbewust een beetje gierig overkom. Gierig in de zin van dat ik het geen tijd geef maar alles juist zsm wil. Ik heb het tot nu toe gehouden bij conversaties, lachen enzo. Ik heb me goed kunnen inhouden denk ik. Maarja mijn vraag, als er pro's tussen jullie zijn. Hoe pak ik dit het beste aan?

Uitendelijk is allah die bepaalt.

Alvast thanks

26-02-2011, 12:17


De verleiding van de duivel, wat uiteindelijk lijd tot de vernietiging, tenzij je de hand gaat vragen. Btw. Ik zeg niet dat ik heilg ben ;-)

26-02-2011, 12:19
ewa jek lebes? Verleiding van de duivel? Misschien wel, wel een kutgevoel jonge. Kan geen eens normaal meer werken. Ik voel het in me hart een beetje

26-02-2011, 12:20
Volgens mij ben je gewoon geil. Dat is geen probleem, maar ga niet als een grotbewoner achter haar aan. Dat is een afknapper. Zet je zelf weer terug in de rails en kijk of zij het echt waard is. Als je dat weet, maak dan werk van. Misschien is ze al bezet? Misschien wil ze helemaal geen relaties? etc.

Dus niet zo hard van stapel lopen. Chill a mocro.

26-02-2011, 12:25



Citaat door jaouaaad:
ewa jek lebes? Verleiding van de duivel? Misschien wel, wel een kutgevoel jongen


Ik heb iets voor jou neem aub de moeite, slechte ervaringen en de pijn die je achteraf hebt is afschuwelijk: http://www.youtube.com/watch?v=y0bElfHYHF8&feature=related hoop dat je er wat aan hebt. het liefdesverhaal.

26-02-2011, 12:29
@Mohamed

Precies. Kijk ik ben geen mongool ofzo. Ik heb mezelf wel een beetje in bedwang. Maar wat je zegt is waar. Ik moet gewoon met de flow gaan, meer over haar te weten komen. Ik wilde haar msn gister vragen, en ik weet ook zeker dat ze het zou hebben gegeven. Maar ik dacht misschien denkt ze, deze boy is gierig voor mij.

Eerlijk ik moet wel zegge matti, hoe ik haar nu zo zie en ken. Dit is zo once in a lifetime geval. Zij overtreft alles wat ik heb kunnen verbeelden. En ja, haar uiterlijk is wel gevaarlijk.

26-02-2011, 12:31

Citaat door jaouaaad:
@Mohamed

Precies. Kijk ik ben geen mongool ofzo. Ik heb mezelf wel een beetje in bedwang. Maar wat je zegt is waar. Ik moet gewoon met de flow gaan, meer over haar te weten komen. Ik wilde haar msn gister vragen, en ik weet ook zeker dat ze het zou hebben gegeven. Maar ik dacht misschien denkt ze, deze boy is gierig voor mij.

Eerlijk ik moet wel zegge matti, hoe ik haar nu zo zie en ken. Dit is zo once in a lifetime geval. Zij overtreft alles wat ik heb kunnen verbeelden. En ja, haar uiterlijk is wel gevaarlijk.

Nee nee wrm msn gelijk vragen? Ga eerst rustig praten. Kijk hoe ze praar. Is ze shwiya gezellig. Na een aantal gesprekken dan pas. Dit is geen m.nl waar je gelijk MSN vraagt

26-02-2011, 12:32

Citaat door Nawal1991:
Ik heb iets voor jou neem aub de moeite, slechte ervaringen en de pijn die je achteraf hebt is afschuwelijk: http://www.youtube.com/watch?v=y0bElfHYHF8&feature=related hoop dat je er wat aan hebt. het liefdesverhaal.

Prachtig wollah. Kijk ik snap het wel, maar hoe ik het zie wil ik het inderdaad gewoon halal doen. Trouwen dus. Ze is gewoon te perfect voor mij, ik moet haar temmen.

26-02-2011, 12:32
Wel schattig

[COLOR="Wheat"](als de klik er is( en de klik is er) dan haar "handje aanvragen" [/COLOR]

26-02-2011, 12:43
Zo Cûte, bouw je relatie niet haram op, en ga eerst kijken hoe ze is en hoe ze praat als dat jou bevalt zal ik zeggen; ga haar hand vragen, en zo meer kans is om jullie huwelijk doen slagen.

26-02-2011, 12:45

Citaat door jaouaaad:
Prachtig wollah. Kijk ik snap het wel, maar hoe ik het zie wil ik het inderdaad gewoon halal doen. Trouwen dus. Ze is gewoon te perfect voor mij, ik moet haar temmen.


Hahaha, ik snap jou ook wel. Als je eenmaal aan het staren bent, dan is het moeilijk om de andere kant te blijven kijken. Maar Wees gewaarschuwd. Uiterlijk is schijn.

26-02-2011, 12:48


snap jij nu waarom ik ook zo verliefd ben dat ik gewoon kwaad van mezelf word

26-02-2011, 12:51



Citaat door FLOWERBOMB88:


snap jij nu waarom ik ook zo verliefd ben dat ik gewoon kwaad van mezelf word
Gadver wat een lelijk iemand maar wollah ik moest om jou lachen.

26-02-2011, 12:52

Citaat door Mohammed1986:
Nee nee wrm msn gelijk vragen? Ga eerst rustig praten. Kijk hoe ze praar. Is ze shwiya gezellig. Na een aantal gesprekken dan pas. Dit is geen m.nl waar je gelijk MSN vraagt

Ik ken haar nu alweer een paar dagen joh. Dit zijn geen marokko.nl praktijkjes . Msn is soms chill omdat je iemand gerust vaker kan spreken en beter kan leren kennen. Ik wilde gister zegge van, je moet je msn ff geven, dan kan ik je vaker spreken. Ik zie haar namelijk niet zo vaak.

Ik geef het de tijd joh. Ik denk gewoon zo: Als het wederzijds is of wordt, dan heeft allah dat zo bepaalt, zo niet dan is ze gewoon niet voor mij bestemt.

26-02-2011, 12:53

Citaat door FLOWERBOMB88:


snap jij nu waarom ik ook zo verliefd ben dat ik gewoon kwaad van mezelf word



Tfoe rot op man

Pagina's : [1] 2 3