Bekijk volle/desktop versie : 27-03-2011 -Can-kwalificatie- Algerije-Marokko



25-02-2011, 20:39
Wedstrijd: Algerije-Marokko
Wanneer:27-03-2011
Tijd:20:30
Stadion:[/FONT]

--------------

[FONT="Comic Sans MS"]Nieuws , Foto's , Wat spelers over de wedstrijd denken ..
alles hier plaatsen.

25-02-2011, 20:41


El-Kaoutari : Algerije - Marokko is voor mij belangrijker dan een WK-Finale

Op 27 maart zal Marokko zich moeten opmaken voor het duel tegen Algerije in Annaba. El Kaoutari heeft er vertrouwen in. "Natuurlijk denk ik dat we een goed resultaat kunnen behalen daar. Tijdens de oefenwedstrijden is de kwaliteit getoond. En nu weten we hoe we tijdens belangrijke wedstrijden moeten functioneren. Algerije - Marokko is voor mij belangrijker dan een WK-Finale. Want dat blijven gewoon uitzonderlijke duels. "Ik denk dat Marokko het daar heel goed gaat doen, daar maak ik me geen zorgen over. Er mag niet verloren worden en ze zullen er alles aan doen om die wedstrijd te winnen."

Met Eric Gerets heeft El Kaoutari nog niet gesproken. "Aan het begin van het seizoen ben ik benaderd door Dominique Cuperly (assistent coach) die vroeg of ik er voor openstond. Sindsdien heb ik geen telefoontje gehad van de bondcoach of de assistent."

Naast Belhanda kent El Kaoutari meerdere spelers van het Marokkaanse elftal. "Ik ken Youssef Hadji een beetje. Ik heb verschillende keren tegen hem mogen spelen als we tegen Nancy speelden. Vorig seizoen hadden we de gelegenheid om elkaar te ontmoeten, het is een geweldige gozer. Mickaël Chretien mogen we ook niet vergeten, die kwam ik regelmatig tegen tijdens de wedstrijd."

Als slotwoord zei Abdelhamid el Kaoutari: "Ik dank alle fans voor hun steun. Ik waardeer het vetrouwen dat jullie in mij hebben. Weet dat ik niet kan wachten op een oproep van het Marokkaanse elftal. Nogmaals bedankt."

25-02-2011, 20:42
Nog maand a sahbi

25-02-2011, 20:45

Citaat door PaidinFull:
Nog maand a sahbi


ja dat wel maar toch er zijn veel algerijnse spelers en marokaanse spelers die over de wedstrijd praten ... drm veel makkelijker alles in 1topic

25-02-2011, 22:07


Benchikha

- Whatever the result against Morocco, because it is a possibility of eliminating or substantially in case of defeat?
- No, I do not see anything like that, why are you so pessimistic, why not say instead that if we win this encounter, we will move closer to qualifying. The day I will miss my project, I will resign on my own, like a true man with his Algerian "rejla" that's all.

26-02-2011, 10:52
Antar Yahia: 'Ik concentreer me liever op mijn eigen team'

Algerije-aanvoerder Antar Yahia heeft zich uitgesproken over de wedstrijd tegen Marokko. Competition.dz sprak met de speler van Bochum over het veelbesproken veld in Annaba en wisselde gedachten over de Marokkanen.


Antar Yahia, Belhadj, Ziani en Bougherra zijn de enige spelers die ooit in het veelbesproken stadion van Annaba speelden. "Het is een geweldig stadion met een hoge capaciteit. Het publiek is er erg verwant met het nationale elftal. Ik begrijp de keuze wel dus. De mensen doen hun uiterste best om de conditie van het veld te verbeteren. Ik denk dat het perfect is voor de Noord-Afrikaanse derby. Zelfs als het veld niet optimaal is hebben we lef voor de overwinning. We spelen in Afrika meestal op slechte velden, dus we moeten het veld negeren. Het belangrijkste is dat we gewapend zijn met een sterke wil en grote vastberadenheid."

Yahia lijkt dus erg optimistisch wat betreft een goed resultaat tegen Marokko op 27 maart. "Als aanvoerder moet je erg optimistisch zijn. Ik weet dat de jongens alles uit de kast zullen halen om het Marokkaanse elftal, dat ik erg respecteer, te verslaan. Ik heb de wedstrijd van Marokko tegen Niger helaas niet gezien nee, vanwege mijn planning. Maar ik kon toch wat info inwinnen op het internet. Het Marokkaanse elftal heeft een goede groep, maar ik wil niet ingaan op de sterke en zwakke punten van dit team. Persoonlijk geef ik de voorkeur om mij met mijn selectie te concentreren op de derby. Want het wordt een heet avondje."

Algerije moet deze wedstrijd winnen om eerdere fouten recht te zetten. Daar is ook de aanvoerder van de Woestijnvossen het over eens. "Zeker weten, we moeten alles geven om de drie punten te pakken. Na zo een slechte start moeten we reageren tegen Marokko. Het Algerijnse publiek heeft namelijk hoge verwachtingen van ons. We zullen ze in ieder geval niet teleurstellen op 27 maart in Annaba. Ik beloof dat we onze uiterste best zullen doen tegen Marokko."